"צעירים חסרי מנוח". צילום: יח"צ

בגיל 43: כוכב "צעירים חסרי מנוח" הלך לעולמו

מעט לפני שאמור היה לחגוג יום הולדת 44, השחקן בילי מילר מת • הכוכב נלחם במאניה דיפרסיה בתקופה שקדמה למותו

טרגדיה בהוליווד: יומיים לפני שהיה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-44, השחקן זוכה האמי וכוכב "צעירים חסרי מנוח" בילי מילר הלך לעולמו.

בילי מילר. צילום: GettyImages

מילר מת בביתו באוסטין, טקסט ביום שישי האחרון. בעוד סיבת המוות הרשמית טרם פורסמה, הסוכנת שלו אישרה בהצהרה לתקשורת כי השחקן נאבק במאניה דיפרסיה בתקופה שקדמה למותו.

מילר נולד באוקלהומה וגדל בטקסס. לאחר שהחל את דרכו בתעשיית הבידור כדוגמן, קיבל את תפקיד המשחק המשמעותי הראשון שלו באופרת הסבון "כל ילדיי" בשנת 2007, שם גילם את דמותו של ריצ'י נובאק עד 2008.

החל משנת 2008 ועד לשנת 2014, גילם את התפקיד עימו הוא מזוהה כנראה ביותר, בילי אבוט באופרת הסבון המצליחה "צעירים חסרי מנוח", תפקיד אותו גילם במשך יותר מ-700 פרקים וזיכה אותו בשלושה פרסי אמי, כולל זה של השחקן המוביל בסדרת דרמה.

בילי מילר ב"צעירים חסרי מנוח", צילום: יוטיוב

בשנת 2014, הצטרף לקאסט של אופרת הסבון "בית חולים כללי" שם גילם את הדמויות ג'ייסון מורגן ודרו קיין עד לשנת 2019.

בנוסף לקריירה המצליחה בז'אנר אופרות הסבון, מילר לקח חלק בסדרות דוגמת "חליפות" ו-"Truth Be Told". בנוסף לקח חלק גם בסרט "צלף אמריקאי" בבימויו של קלינט איסטווד
ו-"Urban Cowboy". תפקידו הידוע האחרון היה בסדרה "NCIS".

בילי מילר ב"בית חולים כללי", צילום: יוטיוב

"נעצבתי מאוד לשמוע על מותו של בילי מילר. הקסם האישי המידבק שלו והחום שהפיץ הותירו חותם מתמשך בקרב כל מי שהיה בן מזל שהיה חלק מחייו. אתגעגע לחיוך השובב הזה. אוהבת אותך, בילי", ספדה לו הקולגה איילין דיווידסון ששיחקה לצידו ב"צעירים חסרי מנוח".

"הוא היה מחונן, חכם, מצחיק והותיר בי רושם של חבר נפלא עבור כל מי שהיה קרוב אליו", הוסיף השחקן ג'ון לינדסטורם הקולגה מימי "בית חולים כללי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו