האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
אני לא מצליח להבין את הטיעון |
פרה אדומה |
18.09.23 00:36 |
1 |
נשמע אינפנטילי, אבל מה אני מבין |
רוניר |
18.09.23 00:46 |
5 |
זאת התערבות בעיניניים פנימיים שלנו |
נבל עשור |
18.09.23 01:26 |
18 |
זה לא עניין פנימי זה חורבן הבית. על ידי ממשלה שמנוהלת בידי ארגון פשע |
opuser |
18.09.23 08:32 |
45 |
אתם בהזיות |
נבל עשור |
18.09.23 08:33 |
46 |
קצת מעייף ללמדכם שוב ושוב |
רוניר |
18.09.23 12:32 |
65 |
אל תתנשא ואל תלמד אותי כלום |
נבל עשור |
18.09.23 12:37 |
67 |
כשלא יודעים מספיק ולא מבינים מספיק, |
רוניר |
18.09.23 12:48 |
68 |
מי שלא מסוגל לספק נתון פשוט |
נבל עשור |
18.09.23 12:50 |
69 |
אמרת פשוט וכבר גילית הכל. |
רוניר |
18.09.23 12:54 |
70 |
אתה פשוט לא מסוגל לתת נתונים פשוטים |
נבל עשור |
18.09.23 12:58 |
71 |
אגיב רק מתוך נימוס. |
רוניר |
18.09.23 13:04 |
75 |
דיבור של בור שאינו מסוגל לנהל דיון ולספק הוכחות |
נבל עשור |
18.09.23 13:06 |
77 |
ואגב, בגרמניה, לא זו של אז, זו עכשיו, האחרת, מדינת הנאצים המשוקמים, זו שהשמאל העלוואי הפשיסטי אוהב את הכסף הבחשני שלהם. |
berale |
18.09.23 13:15 |
79 |
אם היית בקיא ויודע |
רוניר |
18.09.23 13:20 |
80 |
גם אני בא מבית ייקי. ואחד המאפיינים הוא אכן האובר מאנש UBER MANNSCH, נדמה להם שהם נעלים על כולם. |
עדיטק |
18.09.23 13:40 |
82 |
לגבי חלק מדבריך אגיב כי האופי הגרמני הוא חזק ומושרש ולא נזקק לחשיבה. |
רוניר |
18.09.23 13:55 |
84 |
תודה עבור הכנות, חששתי והסקתי שעל פי ההלכה היהודית אתה אינך יהודי. תודה עבור הכנות. אמיתי ולא מהשפה אל החוץ. |
עדיטק |
18.09.23 14:01 |
85 |
אתה מקשקש את עצמך לדעת, אך לא אומר דבר ענייני אחד. |
ILM |
18.09.23 12:58 |
72 |
מדוייק |
נבל עשור |
18.09.23 13:06 |
78 |
נו והגרמנים אלא שבאים להשקיף בהמשך התוכנית שלהם |
קפסולה |
18.09.23 09:21 |
52 |
אולי תסביר היכן ההתערבות. |
רוניר |
18.09.23 09:32 |
58 |
הגרמנים הם מגדולי המממנים של עמותות השמאל והעמותות הפלסטיניות העותרות לבגץ בעד זכויות האוייב והמחבלים וחותרות נגד משילות ממשלת ישראל |
דמו |
18.09.23 12:09 |
64 |
הצהרת שהשגריר הגרמני בן דוד שלך, אולי תבקש ממנו את רשימת העמותות שהם ממנים במזרח התיכון. יכול להיות מאד מאד מעניין |
עדיטק |
18.09.23 13:36 |
81 |
בוא נזרום עם זה. |
רוניר |
18.09.23 13:43 |
83 |
מוזר, אתמול או שלשום הסברת בשם השגריר הגרמני את מעשיו בבית משפט, האם זה עסק משפחתי שלכם? |
עדיטק |
18.09.23 14:04 |
86 |
מה?? מה נדפק איתך? |
סונימדא |
18.09.23 09:56 |
61 |
תצפה בבקשה עד הסוף ותנסה להגיב עניינית ולא בסיסמאות ריקות: |
ERIK85 |
18.09.23 12:34 |
66 |
בכנות, אין טעם לנהל איתם דיון ענייני מכל סוג. |
ILM |
18.09.23 13:02 |
74 |
קודם כל, באופן כללי חורבן הבית זהו עניין פנימי בהגדרה. |
ILM |
18.09.23 13:01 |
73 |
והנאום של ביבי בקונגרס למרות שלא הוזמן על ידי נשיא ארהב זה לא היה התערבות בענייניה הפנימיים של ארהב? |
ShocKi |
18.09.23 20:55 |
88 |
באמת לא מבינים כלום ושום דבר. אסור למדינה זרה להתערב בענייני פנים |
Z-L |
18.09.23 01:31 |
23 |
הם כבר התערבו, את העתירה לבג''ץ הגישו 19 ארגונים במימון גרמני (ע''פ העיתונאית קרולין גליק) |
סטטיסטיקאי |
18.09.23 02:27 |
27 |
זה כאילו שישראל תגיש עתירות בגרמניה לסלק איסלם קיצוני משם, כי נשים גרמניות מוטרדות ואף נאנסות על ידי כאלה. |
הפוך גוטה |
18.09.23 07:14 |
37 |
לא, זה דומה לשגריר ישראל בגרמניה נוכח בדיון בבית משפט בגרמניה. |
דור תשיעי |
18.09.23 08:59 |
48 |
בהקשר של ההודעה שהגבתי אליה, שגרמניה עומדת גם מאחורי העתירות עצמן, וההגעה לבית המשפט שמה את זה בעמדת המקפצה. |
הפוך גוטה |
18.09.23 09:30 |
56 |
של נעליך לפני שאתה קורא לאלי כהן היקר בשמות גנאי אתה לא מכיר את האיש אל תזלזל בו!!! |
ארץ |
18.09.23 03:06 |
28 |
מדובר בשר חוץ הכי כושל שהיה. לא מבין איך מינו אותו. סמרטוט המדרגה הראשונה. |
רמי הבנאדם |
18.09.23 08:11 |
42 |
למה מי היית ממליץ את יעל גרמן? |
ארץ |
18.09.23 20:22 |
87 |
אז הורדתי את הנעליים |
רוניר |
18.09.23 09:55 |
60 |
אין מה להבין. סתם שטויות. אין מישהו אחראי שייקח את הממשלה הזאת ויתחיל לנהל אותה כמו שצריך. |
עדי |
18.09.23 00:47 |
6 |
סתם תגובה אוטומטית. הדיון בקשר להתערבות הפעילה של גרמניה בפוליטיקה הפנימית. |
הפוך גוטה |
18.09.23 07:06 |
36 |
תאר לעצמך נמר שמגיע לדיון בנושא טהרת טמא מת שצריך הזאב של אפר פרה אדומה |
סקופ השנה |
18.09.23 00:48 |
7 |
עושה רושם שר החוץ לא מבין בהתנהלות בסיסית ביחסי חוץ |
tristen |
18.09.23 00:58 |
8 |
הוא מביוץן מצויין שזאת התערבות בנושאים פנימיים שלנו |
נבל עשור |
18.09.23 01:28 |
21 |
טיעון נכון. כל הכבוד לאלי כהן. |
Not that wise |
18.09.23 04:32 |
32 |
צודק. כי הוא טיעון מטופש. היו צריכים למחות על כך שהניאו נאצים המודרנים מממנים פה ארגוני שטנה בשביל להקריס את מודל המדינה היהודית מבפנים. |
צפנת-פענח |
18.09.23 06:49 |
34 |
אז הסיפור הוא המימון. לא שישב בקהל. אבל על המימון הממשלה לא עושה כלום. |
פרה אדומה |
18.09.23 08:07 |
40 |
מסכים. צריכים לעשות הרבה יותר |
צפנת-פענח |
18.09.23 08:09 |
41 |
מחאה עממית |
News_Max |
18.09.23 08:42 |
47 |
השגריר בא לוודא שאת הכסף שלהם מוציאם ביעילות מירבית, מה לא מובן? |
הבסבורג |
18.09.23 09:01 |
49 |
ראה #40 |
פרה אדומה |
18.09.23 09:05 |
50 |
#הזוי. שר החוץ לא מפסיק להזיק...נכנע ללחץ של תנועת הימין הקיצוני ''אם תרצו'' |
אקטואלי |
18.09.23 00:42 |
2 |
לא ידעתי שהסכמי שלום עם מדינות זה נקרא להזיק 🤔 |
סקופ השנה |
18.09.23 00:45 |
3 |
תזכיר לי,לנו, באיזה הסכמי שלום אתה מדבר ? |
רוניר |
18.09.23 01:07 |
11 |
בהוראת שר החוץ? למה לעזאזל צריך שר חוץ מהליכוד כדי לעשות כזה צעד זה לא ברור? |
רסלר |
18.09.23 00:46 |
4 |
לשורפי האסמים זה לא ברור כלל.. חלקם קראו לצעד ''מזיק'' |
צפנת-פענח |
18.09.23 06:50 |
35 |
שמתי לב שהגרמנים (כולנו הרי יודעים איפה שרתו הסבים שלהם) מאוד מתעניינים בדמוקרטיה של היהודים. |
GuyZv |
18.09.23 00:58 |
9 |
מה... וואו, יפה אלי כהן. מהלך מבריק שמקפיץ אותו הישר למקום השמיני בטבלת מטומטמי הכנסת |
Prodigy |
18.09.23 01:04 |
10 |
כלומר בראש טבלת מטומטמי הכנסת כולם מהקואליציה? |
Seagulls |
18.09.23 01:16 |
13 |
באופוזיציה כולם גאונים לכן הם כל כך מצליחים בפוליטיקה ! |
צופן |
18.09.23 03:47 |
30 |
איפוא אפשר להצטרף ולחתום ? |
רוניר |
18.09.23 01:18 |
14 |
אח...תענוג צרוף לראות אותכם מתפתלים ומייללים על חברי כנסת שנבחרו דמוקרטית...ולעניינו - לא נראה לך מוזר ששגריר מדינה זרה שמממנת לא מעט ארגוני |
יצחק היקר |
18.09.23 01:27 |
20 |
יש לך עוד 3.5 שנים של סבל. |
Kobi |
18.09.23 01:35 |
25 |
סטפן, מה באת לנו עם עברית עכשיו |
Seagulls |
18.09.23 01:10 |
12 |
וזהו??!! מה עם מחאה על המימון של העתירות? מה עם החזרת השגריר המחוצף הזה? |
Solon |
18.09.23 01:21 |
15 |
אלי כהן עושה קולות של חידוש מרענן וחיובי. מקווה מאוד שנראה גם תוצאות בכיוון הזה |
אנין וטעים |
18.09.23 01:22 |
16 |
בכל זאת משקיעים מיליונים בא לבדוק את מצב ההשקעה |
ציון לנצח |
18.09.23 01:23 |
17 |
תמיכה ב''מחאה'', מימון עותרים כנגד חוקי הכנסת והגעת השגריר לדיון בבג''צ ומתן ראיון במקום... |
סייר |
18.09.23 01:27 |
19 |
דרוש קצת הסבר. |
רוניר |
18.09.23 01:30 |
22 |
להבנתי. |
יענקל'ה |
18.09.23 01:35 |
24 |
כתבת יפה |
Kobi |
18.09.23 01:36 |
26 |
אז בגלל זה הביקור הופך לאסור לפסול ? |
רוניר |
18.09.23 09:24 |
53 |
תגובה מעט אינפנטילית. ביחסים בין לאומיים ישנן מוסכמות, ישנם כללים. ספציפית לגבי המקרה הנוכחי אני לא יודע |
פליצ'ה |
18.09.23 03:07 |
29 |
למה לא הרבה אינפנטילית ? |
רוניר |
18.09.23 09:28 |
55 |
אמממ גרמניה מתערבת בענייני היהודים... |
hutznik |
18.09.23 04:00 |
31 |
כשזה לא ממש מוכר ורחוק |
רוניר |
18.09.23 11:58 |
63 |
גרמניה מממנת את המחאות לכן הגיעו .עד מתי לא תעקבו אחרי הכספים שמממנים את ארגוני השמאל |
JanNaor |
18.09.23 05:09 |
33 |
הים אותו ים וגרמניה היא אותה גרמניה |
oby |
18.09.23 07:49 |
38 |
היה צריך לסלק אותו עוד באותו יום |
Yud |
18.09.23 07:52 |
39 |
קישקוש מגוחך.אין למישטר המטורף הנוכחי שום זכות למחות בשם ישראל |
האזרח המודאג |
18.09.23 08:13 |
43 |
מה לעשות בקרב היהודים הפער בין לאלה שמותר לדבר בשם ישראל ולאלה שלא הוא 18 לרעת ''לאלה שמותר''. |
הבסבורג |
18.09.23 09:08 |
51 |
לשמוע דיון פומבי אסור, למכור צוללות למצרים במחשכים מותר. |
I-MAC |
18.09.23 08:22 |
44 |
גם מותר להפעיל מערכת של בובות ושופרות להשמיע איומים מפיוזים על בית המשפט העליון |
אקטואלי |
18.09.23 09:25 |
54 |
הגיע להטיל אימה על השופטים |
גיבור מקלדת |
18.09.23 09:32 |
57 |
אוי לנו שזה שר החוץ..מתאים לממשלת ההזויים הזאת! |
ליאונרדו |
18.09.23 09:46 |
59 |
מעולה! היה צריך אפילו להחזיר את השגריר לגרמניה |
mctom |
18.09.23 10:04 |
62 |
אין סנקציות? אין פעילות למניעת מעורבות ממשלות זרות? הנאצים יישארו נאצים. ממליץ לשר החוץ לצפות ב''אנשים מן השורה'' (נטפליקס). |
Q |
18.09.23 13:05 |
76 |
חבר מתאריך 30.4.12
59037 הודעות, 365 מדרגים, 717 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
12460 הודעות, 52 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
בנפש הפוליטיקאי הבזוי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
14705 הודעות, 51 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
זה בדיוק כמו שהוא אמר. עצם הנוכחות שלהם שם היא לא מטעמי נימוס
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.12
11058 הודעות, 118 מדרגים, מינוס 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
14705 הודעות, 51 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
לפי הדברים שלכם,לפני שהיה החוק לעילת הסבירות ,שאגב לא חוקק בכנסת, אז היינו החורבן
ואז הגיע אהרון ברק עם החוק האלוהי הזה ,ויצאנו מהחורבן.זה סדר בדברים?
להמשיך כדור צהוב בבוקר וירוק בלילה .עד שיהיה שיפור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
12460 הודעות, 52 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מושכלות ראשונים.
ברק כתב אומנם את פסק הדין בעניין אפרופים, אבל פסק הדין בינתיים תוחם ושונה וגם כלל לא ממש קשור לעניינינו.
ואשר לחוק יסוד כבוד האדם וחירותו הוא אכן שימח רבים ואת ברק ביניהם.
והוא גם הפך למעין פרזנטור להחוק הזה ולחשיבותו ואף קרא לו, בפזיזות, מחולל מהפיכה משטרית.
אבל מהפכה כלשהי לא הייתה.
וכוחו של בית המשפט לפרש חוקים ואף לפסול מעטים מהם ונדירות,
נובע ממקורות אחרים.
והואהתפתח לאורך שנים.
ומחולל הרעיונות העיקרי הוא אחד פרופ צנוע שגם היה בהמשך שופט עליון ואת כל ה״חידושים״ האלה הוא לימד באוניברסיטה העברית עוד בשנות השבעים.
ברוב גאוותי גם אזכיר את תרומתי, החשובה או הצנועה, לתחום, עוד משנות ה-80.
אבל מה לאמת ולהמוני המסיתים והבורים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
14705 הודעות, 51 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
החוק לא חוקק בכנסת ולכן הוא לא חוקתי ואין למעשה חוק עילת הסבירות. כל השאר עשן.אשמח רק אם תיסתפק ותרשום פה מתי הכנסת חוקקה את חוק עילת הסבירות.? מי הגיש את החוק ובאיזה רוב עבר. אשמח גם באותה הזדמנות אם תציין מי חוקק את חוק בחירת השופטים בדרך של הסיניוריטי? ועל הרמאות הזאת יצאתם למרד.
אנחנו רואים לכם יודעים בדיוק מה הסיבה למרד הבוגדני הזה . הכלבים נובחים והשיירה עוברת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
12460 הודעות, 52 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
כך כותבים.
כך משיבים, וגם קצת נעלבים,
כשלא מבינים ולא יודעים עד כמה לא מבינים ולא יודעים.
ואת העדר הידיעה וההבנה של הרבים, יש רבים שיודעים לנצל וגם למנף.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
14705 הודעות, 51 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
מתי חוקקה הכנסת את חוק עילת הסבירות. או לפי איזה חוק שהכנסת חוקקה נבחרים שופטים בשיטת הסיניוריטי.
הוא כנראה לא יודע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
12460 הודעות, 52 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
אז באמת חבל לטרוח ותישאר בשלך.
מה איכפת לי ?
לא מספיק, כדי שאמשיך לטרוח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
14705 הודעות, 51 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
ולמעשה רק מוכיח את מה שאני אומר שהבגצ באופן לא חוקי משתמש בחוק שהוא המציא. כל השאר פרפראות ופילפולי מילים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
12460 הודעות, 52 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
פשוט התעייפתי, מהררי טיעונים, ברמת קלוץ קשס.
וכדי לסיים העניין אני מוכן גם להודות בנוק אאוט לטובתך מה איכפת לי.
ובכך אני מבקש להשיב גם לבקיאים ויודעים, מוסמכים , מטעם עצמם, אחרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
14705 הודעות, 51 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
אל תענה לי
זה בסדר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
16694 הודעות, 139 מדרגים, 251 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
אצלם הליך בחירת השופטים לבית המשפט העליון נעשה כולו על טהרת הפוליטיקאים. נבחרי ציבור.
אצלם השופטים בבית המשפט העליון נבחרים אך ורק על ידי פוליטקאית. אך ורק על ידי הציבור באמצעות נבחריו.
אבל ליהודים אסור, כי היהודים פסיעה מלהפוך לנאצים, ורק משטר אייתולות עצמאיות יכול להציל אותם מעצמם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
12460 הודעות, 52 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
היית גם יודע דברים נוספים.
למשל, על שיטת המשפט הקונינטלית ששונה לחלוטין משלנו.
על קיומה של חוקה, לא רעה בכלל.
וקצת על האופי הגרמני.
ולא הכל שם רע.
קצת מזה הכרתי מהבית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.12
5634 הודעות, 97 מדרגים, 171 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
זה תמיד וללא יוצא מן הכלל מתגלה כלא נכון.
ולרוב מתגלה ומתברר הפוך.
כן, בהחלט אחד המאפיינים שלהם.
אם כי רובם לא ידברו בנחרצות גדולה כלכך על דברים שאין להם
אפילו לא התחלה של הבנה בהם.
זה דווקא פחות מאפיין ייקים.
אה, וכמובן תנועת הרפורמה, השנאה ליהודים, ליהדות,
ה"היה גרמני בצאתך ויהודי בביתך" כל זה אכן התחיל אצל יהדות גרמניה.
לי אין מושג אם אתה יהודי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
12460 הודעות, 52 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
וכל זה לטוב ולרע.
ואשר לשאלה הקנטרנית, על היותי יהודי או לא, אני נישען על דברי הרמב״ם והרב קוק.
ואני מאוהב בארץ ובנופיה, הטבולים ורוויים בדמים ובהסטוריה.
ולא פחות מאוהב בארון הספרים היהודי ובשפת עבר.
לי זה מספיק.
ולחולקים אני מלא רחמים ובוז.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.12
5634 הודעות, 97 מדרגים, 171 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.8.23
108 הודעות
בתגובה להודעה מספר 68
כמקובל במחוזות השמאל.
אין לבית המשפט סמכות לפסול חוקים במדינת ישראל. בעיניי, עצם זה שהדבר כן קורה בפועל והכנסת והממשלה אינן פועלות באופן מיידי כנגד השופטים באופן אישי (כלא עד המוות או הוצאה להורג בגין נסיון הפיכה ובגידה במדינה) הוא חמור בפני עצמו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
14705 הודעות
בתגובה להודעה מספר 72
+++
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.20
8812 הודעות, 50 מדרגים, 75 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
12460 הודעות, 52 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
ואני לא ידעתי שהתעניינות בדיון משפטי או ביקור בבית המשפט הם אסורים על זרים ובמעמד של התערבות בענייניה הפנימיים של מדינה זרה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
7995 הודעות, 40 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
ונגד זכויות יהודים בארץ וביו"ש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.12
5634 הודעות, 97 מדרגים, 171 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
12460 הודעות, 52 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
אם זה מאוד חשוב לך.
אז דע לך שלקרובים אני נוהג לפנות רק או בעיקר, בענייני משפחה.
ואם נדבר ברצינות לרגע,
אז על הכלל הזה אני נוהג להקפיד,
גם בחיים האמיתיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.12
5634 הודעות, 97 מדרגים, 171 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.3.22
2305 הודעות, 14 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.10.08
15126 הודעות, 117 מדרגים, 227 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.8.23
108 הודעות
בתגובה להודעה מספר 66
לא בשביל זה הם כאן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.8.23
108 הודעות
בתגובה להודעה מספר 45
כעת, כדאי להבהיר את דבריך:
חורבן הבית הוא אכן מה שהשמאל על גרורותיו הסרטניות מנסה לעשות כאן. לשמחתנו, אין הדבר עולה בידם ואף לא קרוב לכך.
באופן מפתיע, גם לגבי השאלה האם פנימי העניין, בעצם יש צדק בדבריך. מאחר ומימון זר מתדלק את ה"מחאות", אז כנראה שרק טבעי ששגריר היישות העויינת ירצה לפקח מה הכסף שלו עושה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.03
12481 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
להזכירך אובמה הגיב על זה בחריפות בזמנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.1.06
22339 הודעות, 101 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
50736 הודעות, 256 מדרגים, 482 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
ערכתי לאחרונה בתאריך 18.09.23 בשעה 02:34 בברכה, סטטיסטיקאי
אז עכשיו השגריר רק בא לפקח על ההתערבות שהם עושים בפוליטיקה הפנימית שלנו,
לדעתי דווקא חשוב מאוד שהוא הגיע כדי שהציבור הישראלי ידע מי עומד מאחורי העתירות האינסופיות לבג"ץ שהורסות את המדינה וקורעות את החברה הישראלית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
35196 הודעות, 276 מדרגים, 527 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
זו הרי פגיעה בזכויות אדם שם - ולפי ההיגיון שלהם, גם אנחנו אמורים לדחוף את האף שלנו בפוליטיקה שלהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.22
3230 הודעות, 16 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
35196 הודעות, 276 מדרגים, 527 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
זה ברור מאליו, אז למה לסרבל את הדיון? הטרלה? חוסר הבנה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.8.19
6226 הודעות, 74 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.22
2425 הודעות, 31 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.8.19
6226 הודעות, 74 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
12460 הודעות, 52 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
גם אם קצת באיחור.
לא בגללו אלא בגללך ובשל שביקשת בנימוס ויפה .
ואכן הוא יקר והנזקים כבר מצטברים.
הלואי והיה רק אוכל ואינו עושה, בלשון המשנה.
אבל הוא עושה גם עושה ,
המון נזקים.
חוץ מהגינדור והנפיחות, לא גיליתי כישורים מיוחדים הנדרשים משר חוץ.
ואשר לקללות חיפשתי ולא מצאתי.
לא כל מילה תקנית אבל מרגיזה הופכת באחת לקללה.
רק בגלל שמישהו נעלב עבור אחר,
וגם אמר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
30390 הודעות, 66 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
35196 הודעות, 276 מדרגים, 527 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
8276 הודעות, 27 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.07
13557 הודעות, 74 מדרגים, 139 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מינוי גרוע מאד של נתניהו. גרמניה המדינה שיחסינו איתה החשובים ביותר באירופה , בהתחשב בתעשיות הצבאיות ובזה שהיא המדינה המשפיעה העשירה והחזקה באירופה. ללכת על הראש של השגריר בגלל שהלך לצפות בדיון זה צעד מוזר מאד.
יש לנו המון בעיות של התערבות אמיתית גרמנית ביהודה ושומרון, לא מבין לאן השר הלך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
14705 הודעות, 51 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
זה בניגוד לפרוטוקול.
גם לפני ידידים יש לשים גבולות. והם ידידים שלנו בדיוק כמו שאנחנו ידידים שלהם ואנחנו לא מתערבים בנושאים פנימיים שלהם שומרים על כללי הפרוטוקול. שלא לדבר על הזרמת כספים לעמותות בוגדניות ולתמיכה במחבלים .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.20
4848 הודעות, 42 מדרגים, מינוס 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
4939 הודעות, 33 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
הבעיה שהם מוצאים פה קרקע פוריה לאנטישמיות שלהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
59037 הודעות, 365 מדרגים, 717 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
4939 הודעות, 33 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.17
22216 הודעות, 65 מדרגים, 129 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מה לא מובן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
1769 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
59037 הודעות, 365 מדרגים, 717 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
84861 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
8276 הודעות, 27 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
12460 הודעות, 52 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
אולי עם לוב ?
אז למה באל על מסרבים למכור כרטיסים ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.20
11168 הודעות, 117 מדרגים, 216 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
4939 הודעות, 33 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.23
1219 הודעות, 12 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אולי בגלל שלחלק מאיתנו מישום מה (מיצד מחאת הזומבים) אנחנו מזכירים היום תהליכים של הסבים שלהם מהרייך השלישי...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
66015 הודעות, 257 מדרגים, 345 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עוקף את ישראל כץ וגולדקנופף.
צמרת הטבלה כרגע:
1. אלמוג כהן
2. ניסים ואטורי
3. טלי גוטליב
4. מירי רגב
5. מאי גולן
6. גלית דיסטל
7. קתי שטרית
8. אלי כהן
9. ישראל כץ
10. יצחק גולדקנופף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.19
30431 הודעות, 188 מדרגים, 362 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מעניין
תוהה אם יש מקום מסודר ברשת שבו ניתן לראות את טבלת מטומטמי הכנסת
והעידכונים שנעשים מעת לעת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.14
3931 הודעות, 45 מדרגים, 80 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
12460 הודעות, 52 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
למרות שאת הסדר הייתי קצת משנה.
וגם הייתי מוסיף לא מעט שמות.
או מחליף שמות,
אם חייבים להסתפק בעשרת הגדולים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
15271 הודעות, 93 מדרגים, 178 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
שמאל שמתנגדים לממשלה, מגיע לדיון על עתיד המדינה ובעצם נוכחותו נותן רוח גבית למחאות שהוא מממן- ואצלך זה עובר חלק...מעניין מה היית אומר לו שר החוץ של ישראל היה הולך לבית משפט בגרמניה לצדד באחד הצדדים שם... אני מניח שגם אז היה לך מה להגיד.
אבל בסדר - אני מבין - כל מה שנותר לכם זה לילל להפגין ולהפריע - כאילו שזה יעזור לכם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.23
1106 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
לא חבל על הבריאות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.19
30431 הודעות, 188 מדרגים, 362 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
דבר בשפה שלך
אנחנו כבר נתרגם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.23
398 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.23
359 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.19
2975 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
21021 הודעות, 161 מדרגים, 288 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מישהו מכיר התנהגות יותר "מהמקפצה " מהתנהגות גרמניה? יש התערבות יותר בוטה בענייניה הפנימיים של מדינה ריבונית?!
כל מעבירי הביקורת על שר החוץ והמשמיצים, כולם בעצם תומכים ברפובליקת בננות שמאלנית שמנוהלת כמו מדינת חסות גרמנית.
הבושה כולה עליכם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
12460 הודעות, 52 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
כי ככל הידוע לי דלתות בית המשפט פתוחות לכל.
לכל מתעניין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.21
829 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
הוא הגיע כיון שכל 19 הארגונים שיזמו את העתירה ממומנים על ידי ממשלת גרמניה, כך שמדינת ישראל רואה במימון אירגונים אלה על ידי ישות זרה (במקרה זה גרמניה) התערבות בנעשה במדינה, במיוחד אם השגריר שאינו צד לשום טיעון בעתירה מגיע להשתתף בעתירה כנגד המדינה על ידי ארגונים שמדינתו מממנת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.23
1106 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
העיקר שהוזמבים צעקים ברחובות דמוקרטיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
12460 הודעות, 52 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
והיכן ההתערבות בענייני המדינה ?
הוא התערב בניהול המשפט ,
או מסר עדות ארוכה ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
9004 הודעות, 89 מדרגים, 171 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מה אומרים הכללים.
אבל בוודאי שאי אפשר להתייחס לזה באופן כה אינפנטילי ופשטני, ולומר "דלתות בית המשפט פתוחות לכל".
השאלה היא לא אם הן פתוחות והאם מותר לו מבחינה חוקית להיכנס. ברור שמותר לו...
השאלה היא מה המשמעות המדינית/הצהרתית של צעד כזה.
הוא לא הלך לתיאטרון או לחוף הים או למסעדה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
12460 הודעות, 52 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
בתחרות הזאת הייתי מבקש לנצח.
אבל לא אתחרה
במבינים ומומחים ממני, בהכרת כללים מומצאים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
17191 הודעות, 143 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה מזכיר לי משהו מהעבר הלא רחוק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
12460 הודעות, 52 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
כך נראה לי, מותר ואפשר להגיד גם שטויות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.22
1135 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גם איראן מממנת רוצים לפורר אותנו מבפנים
הטרויאנים והגויים החיים בארץ בטיפוח השמאל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
15028 הודעות, 109 מדרגים, 214 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.15
4537 הודעות, 16 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
16725 הודעות, 98 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
1769 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.11.12
174 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
84861 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
9764 הודעות, 24 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.3.09
10092 הודעות, 32 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.2.20
7079 הודעות, 16 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא יכול להיות שהם מממנים עמותות שמאל שמארגנות מרד והפיכה צבאית ובנוסף גם מגיעים לדיון פוליטי פנימי
עצוב שיש פה אנשים שתומכים בעיניים עצומות דווקא בגרמניה ושונאים את הממשלה שנבחרה בצורה דמוקרטית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.01
39967 הודעות, 171 מדרגים, 329 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד