בסרביה משפשפים את העיניים. הכוכב האדום בלגרד רשמה אתמול (שבת) את הפסדה השני העונה ורחוקה ארבע נקודות מהפסגה, שם נמצאת TSC באצ'קה טופולה. ההפסד 2:1 לצ'וקאריצ'קי שם את הקבוצה של ברק בכר במצב בו לא הייתה עשר שנים כשהיא סופרת שני הפסדים בתום שבעה מחזורים.
כמו לאחר ההפסד הראשון ספגה הקבוצה העונה, 3:2 לווז'דובאץ, בתקשורת הסרבית העבירו ביקורת על היכולת של האלופה המקומית, ותהו מה הולך להיות במשחקה הראשון בליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי - אלופת אירופה. "יש הרבה דאגות לקראת סיטי", כתבו באתר "mondo". "הכוכב האדום השמידה את עצמה פעם נוספת בסופרליגה וזו לא הדרך להגיע לפתיחת העונה בליגת האלופות".
1 צפייה בגלריה
בכר
בכר
משבר? בכר
(צילום: טוויטר הכוכב האדום )
גם בכר חטף: "אם ההפסד הראשון לווז'דובאץ היה 'יום רע' לדבריו, מה הוא יגיד הפעם? השחקנים היו הרבה מתחת לרמה הנדרשת לליגה הסרבית, וזה בטח לא יספיק לליגת האלופות. יש הרבה דאגות לקראת מנצ'סטר סיטי".
באתר "sportal" כתבו: "הכוכב האדום - זה כבר משבר. צ'וקאריצ'קי הלמה באלופה, שחטפה עוד סטירה לפני הנסיעה למנצ'סטר. כל הפגמים של הקבוצה נחשפו במשחקה החלש ביותר עד כה העונה. עם כל הכסף שהושקע הקיץ בקבוצה, אפשר כבר לדבר על משבר".
כאמור, הפעם האחרונה שהכוכב האדום בלגרד פתחה עם שני הפסדים בשבעת המחזורים הראשונים של העונה הייתה ב-2013/14. באתר "sportklub" נזכרו: "אז זה קרה כשסלבישה סטויאנוביץ' אימן, אך לאחר מכן הקבוצה הגיבה ברצף של ניצחונות וזכתה באליפות תוך כדי שהשיגה שני ניצחונות על פרטיזן ב'דרבי הנצחי'".
ברק בכר לא הסתיר את אכזבתו לאחר ההפסד: "הפסדנו פעמיים העונה, וזה יותר מדי. התייחסנו למשחק הזה במלוא הרצינות לקראת המשחק בליגת האלופות, אבל דברים כאלה קורים ונצטרך להגיע מוכנים למשחק הבא. שחקני הרכש הגיעו רק לאחרונה והם צריכים עוד זמן כדי להתאקלם".