מכה לחלוץ נבחרת ישראל: ליאל עבדה ייעדר בין שלושה לארבעה חודשים, כך מאשר היום (חמישי) מנג'ר סלטיק ברנדן רודג'רס. זאת לאחר שבמועדון הסקוטי ניזונו עד הבוקר בעיקר מדיווחים שהגיעו מישראל, שהעריכו כי החלוץ ייעדר במשך חמישה חודשים.
"הוא נסע ללונדון לסריקה", סיפר רודג'רס על השחקן שסובל מפציעות חוזרות ונשנות ועלול להחמיץ את יתרת קמפיין מוקדמות יורו 2024. "ושם אישרו כי הוא ייעדר במשך שלושה או ארבעה חודשים. הוא נפצע במהלך אימון בעיטות, וזה ממש חבל עבורנו, בטח כשהוא התחיל את העונה בצורה טובה מאז שאני כאן".
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ישראל ליאל עבדה
שחקן נבחרת ישראל ליאל עבדה
"נשתמש בו בחלק השני של העונה". עבדה
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו ממש מאוכזבים", המשיך המאמן במסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת נגד דנדי, במסגרת המחזור החמישי בליגה הסקוטית. "אבל יש לנו שחקנים אחרים שיוכלו לעשות את העבודה. מדובר בשחקן שחתם על הארכת חוזה ונראה שהוא מרוצה. כמובן שציפיתי להמשיך בפיתוח שלו כי עדיין יש לו המון תחומים שהוא יכול להשתפר בהם. אבל זה חלק מעקומת הלמידה. מקווה שיחזור ונשתמש בו בחלק השני של העונה".
השחקן עצמו אמר בעקבות ההודעה: "אני מתחיל בשיקום ואעבוד קשה כדי לחזור בכושר, וכמה שיותר מהר. זאת כדי שאוכל לתת את כל כולי כדי לעזור לצוות להשיג את היעדים שלנו".
כזכור, בשעות הראשונות לאחר הפציעה ההערכה הייתה כי עבדה ייעדר במשך חודש וחצי בלבד, אבל ככל שהשעות החששו גברו שמדובר בפציעה חמורה הרבה יותר, כך שעבדה חלול להחמיץ את כל ארבעת המשחקים הבאים במסגרת מוקדמות יורו 2014 - נגד שוייץ, קוסובו רומניה ואנדורה, שיתקיימו בחודשים אוקטובר ונובמבר. כמו גם את משחקיה של סלטיק בשלב הבתים של ליגת האלופות.