"הנקתי את אח שלי": הווידוי החושפני של כוכבת הריאליטי של נטפליקס

"אימא שלי אמרה לי 'את ממילא מניקה כבר את הבת שלך, אז קחי אותו גם'", סיפרה החרדית לשעבר, ג'וליה הארט בת ה-52

ג'וליה הארט. צילום: מתוך הסדרה, נטפליקס

עוד בטרם הספקנו להתאושש מהווידוי של התאומות נוי והדר קרקו על כך שהן נוהגת לפעמים להניק האחת את בנה של השנייה, מגיע וידוי חושפני אף יותר הפעם מכוכבת נטפליקס מעבר לים.

"את רוצה לשמוע משהו דפוק לחלוטין?", שאלה ג'וליה הארט כוכבת סדרת הריאליטי של נטפליקס "חיי: מהלכה למעשה" את אמנדה הירש מנחת הפודקאסט "Not Skinny but not fat" בו התארחה ביום שלישי האחרון, ואז הטילה את הפצצה: "הנקתי את אח שלי".

ג'וליה הארט, צילום: צילום: מתוך הסדרה

הארט (52) לטובת מי שזקוק לתזכורת היא חרדית לשעבר שגדלה בקהילה אולטרה אורתודוקסית בניו יורק אותה עזבה בגיל 42 והפכה למעצבת אופנה מצליחה ומאוחר יותר למנכ"לית סוכנות הדוגמנות עלית (ממנה פוטרה) שסיפור חייה ויציאתה בשאלה תועדו כאמור בסדרת הריאליטי המצליחה של נטפליקס "חיי: מהלכה למעשה" (My Unorthodox life).

הארט הוסיפה וסיפרה על הרקע לאקט הלא שגרתי וחשפה כי היה מדובר ברעיון של אמה."אימא שלי אמרה לי 'את ממילא מניקה כבר את הבת שלך, אז קחי אותו גם' (הכוונה לאחיה), וכך יצא שהנקתי את הבת שלי ואת אח שלי", אמרה, "וזה, ממש דפוק".

הארט הוסיפה וסיפרה כי אותה תקופת זמן הייתה בדיוק לאחר לידת ביתה בת שבע שהיא כיום בת 30, שהייתה סמוכה למועד בו ילדה אמה את אחיה שלמה ,שהוא כיום בן 29. עוד אמרה כי בקהילה החרדית בה גדלה ראו בכך משהו מקביל למינקת, שהייתה אישה שהניקה תינוקות של נשים אחרות. "אני כמו נוסעת בזמן", הסבירה על חייה הקודמים. "כדי להבין את העולם שבו גדלתי, אנשים יצטרכו לנוע בזמן".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר