לאחר עונת בכורה מצוינת ביורוליג, ים מדר מתכונן לעונה החדשה במפעל הבכיר ביבשת, שתתחיל בעוד כשלושה שבועות. הרכז הישראלי, שחתם הקיץ בפנרבחצ'ה הטורקית, יקווה להרשים את מאמנו החדש דמיטריוס איטודיס, זאת לאחר שהתאמן במשך שנתיים תחת אחד המאמנים האירופיים הגדולים בכל הזמנים, ז'ליקו אוברדוביץ' בפרטיזן בלגרד. לקראת פתיחת 2023/24, באתר היורוליג התייחסו לסיכוייו של מדר להצליח בקבוצתו החדשה.
"ים מדר נמצא בצומת דרכים חשובה בקריירה שלו", נכתב. "כשהוא חתם בפרטיזן בלגרד מעט מאוד ידעו מי הוא, אבל לאחר שתי עונות כולם כבר הבחינו בו. הוא התפוצץ ביורוקאפ, וביסס את מעמדו ביורוליג בעונה שעברה, במהלכה זכה בתואר הכוכב העולה. הוא צפוי לקבל תפקיד משמעותי יותר בפנרבחצ'ה בעקבות פציעתו של ראול נטו, בעיקר בעקבות היותו שומר שיודע להטריד את יריביו".
1 צפייה בגלריה
שחקן פנרבחצ'ה ים מדר
שחקן פנרבחצ'ה ים מדר
באתר היורוליג פירגנו. ים מדר
(מתוך האתר הרשמי של פנרבחצ'ה)
באותו מאמר, סומן מדר כשחקן שיש לשים אליו לב מתוך הסגל של פנר: "הוא היה אחד הגורמים המשמעותיים לעלייתה של פרטיזן בלגרד לרבע גמר הפלייאוף ביורוליג בעונה שעברה. עכשיו, הוא עזב את הקבוצה בה צמח והצטרף לפרויקט ששואף ללכת עד הסוף. העובדה שהוא התרגל לאוהדי פרטיזן התובעניים תעניק לו יתרון כשישחק אל מול הקהל הטורקי, שיש לו לא פחות תשוקה".
לסיום נכתב: "המפתח מבחינתו של ים מדר יהיה להתאים את עצמו לשיטה ולהראות למאמנו החדש דמיטריוס איטודיס - עוזרו לשעבר של אוברדוביץ' - שהוא יכול להתאים וגם לזרוח במערכת כמו זו של פנרבחצ'ה".
במשחק ההכנה האחרון של פנרבחצ'ה מול זניט סנט פטרסבורג, ים מדר פתח בחמישייה, ואומנם סיפק 2 נקודות בלבד, אך עשה זאת בדאנק מהדהד שהלהיב את הקהל המקומי באיסטנבול. ממוצעיו של מדר ביורוליג בעונה שעברה היו 5.8 נקודות, 1.6 אסיסטים ו-1.2 ריבאונדים למשחק. שיא הקריירה שלו במפעל בנקודות עומד על 15, בעוד באסיסטים השיא הוא 5 ובריבאונדים 6.