הקיץ הקשה שחווה אדי גוטליב, מהרגע שהפועל ת"א החליטה להשתחרר מחוזהו בתמורה לפיצוי, נמשך עם חוסר מזל בבית"ר ירושלים. הבלם, שכבר סיכם עקרונית בבני ריינה והחליט ברגע האחרון לסגור במחזיקת הגביע, עוד הספיק לשחק במשחקיה של בית"ר נגד פאוק סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג ולבצע טעויות משמעותיות ולרדת לספסל, נכנס אתמול לחדרו של המאמן יוסי אבוקסיס וביקש להשתחרר.
גוטליב אמר לאבוקסיס כי הוא מבין את הסיטואציה, אחרי שבמשחק הליגה האחרון באשדוד הוא ראה כיצד אפילו עומר קורסיה נכנס לפניו כמחליף, וכי אין לו טענות, ופשוט מעוניין להשתחרר לפני שחלון ההעברות של ליגת העל ייסגר בעוד שישה ימים. אבוקסיס הבהיר לגוטליב כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה אך הוא ישוחרר רק אם בית"ר תאתר בלם זר או ישראלי שיגיע במקומו.
1 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים פאוק סלוניקי קונפרנס ליג גוטליב
בית"ר ירושלים פאוק סלוניקי קונפרנס ליג גוטליב
ישוחרר רק אם בית"ר תמצא לו מחליף. אדי גוטליב
(צילום: עוז מועלם)
לאחר אותה שיחה, גוטליב יצא לאימון ונחבט במהלכו בקורה, מה שהוביל לפציעה קשה במפשעה. הבלם יעבוד בדיקות על מנת לבחון את חומרת הפציעה והחשש שלו כי במידה וייעדר למספר שבועות יתקשה להיקלט בקבוצה אחרת. מי שעוד עזב הוא גידי קניוק שעבר להפועל ר"ג, כשגם טימוטי מוזי צפוי לעזוב.
כאמור, אדי גוטליב חתם בבית"ר ירושלים לפני פחות מחודשיים לאחר שעזב את הפועל ת"א אחרי שהשלים במדיה שבע עונות בשתי קדנציות שונות. הוא כבש 12 שערים והוסיף 12 בישולים ב-171 הופעות במדי האדומים. בנוסף, שיחק השחקן גם בהפועל עכו, בה גדל, ובאורנבורג הרוסית.
בבית"ר ירושלים עוד מנסים לנצל את הימים האחרונים לקראת תום מועד ההעברות לטובת חיזוק עמדת המגן הימני ולהחתים את זוהר זסנו, כשהכל תלוי בהסכם בינו לבין מ.ס אשדוד בנוגע להארכת החוזה שלו בעיר הנמל, שתשאיל אותו לצהובים-שחורים לאחר מכן. בקבוצה בוחנים מספר אופציות לזר השישי שירוויח סכומים נמוכים, אחרת יחתימו את הנבחן הניגרי, ג'וזף אדה.