שתף קטע נבחר

המשביר: הפסד רבעוני של 3.6 מיליון שקל

הכנסותיה ירדו ל-574.3 מיליון שקל לעומת 566.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שביט: "אנו מאמינים שההשקעות שביצענו יאפשרו לקבוצה לבצע קפיצות מדרגה משמעותיות בשנים הקרובות"

קבוצת המשביר לצרכן רשמה ברבעון השני של השנה הכנסות בסך של כ-574.3 מיליון שקל. ברבעון המקביל אשתקד הרוויחה כ-566.8 מיליון שקל. הרווח הגולמי ברבעון הנוכחי עלה לכ- 163 מיליון שקל, לעומת כ- 159.9 מיליון שקל. למעשה ההפסד לבעלי המניות ברבעון השני של השנה הסתכם בכ-3.6 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ- 1.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

 

מהקבוצה מסרו כי, "ההפסד נגרם מהוצאות הקשורות לפתיחת סניפים חדשים של רשת המשביר לצרכן וניו-פארם, שעדיין לא הניבו הכנסות משמעותיות, ממבצעי מכירה שונים ששחקו את רווחיות בעקבות השינוי בעיתוי חג הפסח לעומת אשתקד, ומהפסדי חברת קשרי תעופה שנגרמו בשל הוצאות מימון חשבונאיות כתוצאה מהחלשות בשערי החליפין של מטבעות הפעילות העיקריים של החברה מול השקל. כמו כן, בימים אלה החלה המשביר לצרכן לבצע השקעות והוצאות לצורך הקמת פעילות חדשות, ובעיקר הקמת רשת סופרמרקטים והפעלת מפעיל סלולארי וירטואלי. קבוצת המשביר רשמה הוצאות ראשוניות משמעותיות בתחומים אלה, שעדיין אינם מניבים לה כל הכנסה".

 

רמי שביט, מנכ"ל קבוצת המשביר לצרכן: "במחצית הראשונה של שנת 2010 פעלנו רבות לפיתוח העסקי של מועדון 365, וביישום האסטרטגיה להפיכתו לפלטפורמה הקמעונאית המובילה בישראל. במסגרת זו, אנו משקיעים כיום משאבים כספיים בהקמת רשת הסופרמרקטים 'קוסט 365', שצפויה להתחיל לפעול בשנת 2012, ובחברת התקשורת 'טלקום 365', שצפויה לפעול בשנת 2011. אנו מאמינים שהשקעות אלה, באמצעותן אנו מפתחים את מנועי הצמיחה העתידיים של מועדון 365, יחד עם שיתופי הפעולה שלנו עם חברות שיצטרפו ל'קואליציית 365', כדוגמת אופיס דיפו וסונול, יאפשרו לקבוצה לבצע קפיצות מדרגה משמעותיות בשנים הקרובות, ויביאו להגדלת רמת ההכנסות והרווחיות של הקבוצה".


פורסם לראשונה 28/08/2010 21:44

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מחכה לפירות ההשקעה. רמי שביט
מומלצים