הפועל חולון ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים הרשמית לקרת פתיחת עונת 2023/24. עמית שרף, שקודם אחרי חמש עונות כעוזר מאמן לעמדת המאמן הראשי הוצג, וכך גם הקפטן החדש, ניב משגב, לו זו העונה הרביעית בסגול.
"תודה להנהלה על הצ'אנס והתמיכה", אמר שרף. "ניב הוא סמל לכל ילד בישראל, מתחת ל-1.80 מטר שמראה שהכל אפשרי. כל מה שאנחנו עושים הוא בשביל הקהילה ואני מקווה שנמשיך בדרך הזו. ידענו שאנחנו הולכים לקונספט לפיו אין שחקן ישראלי בעמדה חמש, אבל יש שחקנים בעמדה מספר ארבע כמו נתנאל ארצי ויותם חנוכי ואת שון (דאוסון) שהוא גארד-פורוורד".
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חולון עמית שרף
מאמן הפועל חולון עמית שרף
מאמן הפועל חולון עמית שרף
(צילום: עוז מועלם)
על המתווה של מיקי זוהר, שר התרבות והספורט, הוסיף שרף: "יש הרבה דיונים. שני השחקנים שלנו מתחת לגיל 24 הם יותם חנוכי ושחר עמיר. מה שמעסיק אותנו יותר מהרגיל זה השחקנים מתחת לגיל 21, כי הם לא רוצים להיות שחקני קצה ספסל".
על התפקיד החדש ענה שרף: "חייב בסוף להיות עם האופי שלך. יש לי שקט מסוים שיכול להתפרש כאדישות, מקווה שאצליח להעביר את הביטחון, המחשבה, ההיגיון ואלינו לקבוצה. יש 5,000 צופים בחלק מהמשחקים שדואגים לדברים אחרים. את כל השאר צריך ללמוד, גם אם יצא לי לעמוד על הקווים יותר מעוזר ממוצע".
"הכדורסל מאוד דינמי. אם זה תלוי בי, אשאר בחולון", אמר משגב. "מאז שהגעתי הסיטואציה שלי אותה סיטואציה, יודע לאן אני נכנס. יודע שיש דברים שצריך לשפר מחוץ למגרש שיעזרו לי בתוך המגרש. אני מחפש יציבות שתריץ את הקבוצה, ואם אעשה זאת זה יהיה הסטפ אפ שלי העונה".
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון ניב משגב
שחקן הפועל חולון ניב משגב
"אם זה תלוי בי, אשאר בחולון". ניב משגב
(צילום: עוז מועלם)
"רוצים להמשיך את המסורת של חולון להיות ברביעייה הראשונה", אמר יו"ר הקבוצה איתן לנציאנו. "אנחנו עומדים בזה בשנים האחרונות. אנחנו די קבוצה חדשה, ואני שמח שהצלחנו לרכז ישראלים כשרוניים שישחקו פה. החלפנו את כל הזרים חוץ מהאריס ומקווים שהכל יתחבר. מה שמיוחד זה הביחד, המשפחתיות. זה מועדון שסופר תארים בניגוד לאחרים. מאחל עונה טובה וספורטיבית, זה טוב לליגה".
על התחמשות הפועל ירושלים והפועל ת"א בבעלי ממון הוסיף: "היינו אחרי מכבי ת"א וירושלים המון שנים, עכשיו הפועל ת"א נכנסה לזירה. אנחנו מקום רביעי באזור התקציבים. אין ספק שהכסף הגדול שנכנס הוא כן קשה, בעתיד המטרה הוא לחזק את השלד הכלכלי שקיים פה. בלי יוסי לוי לא היינו מגיעים לתקציבים האלה ומגיעה לו תודה. הסגל איכותי, אולי לא שמות מפוצצים, אבל יש מחזוריות בכדורסל".
לוי, נשיא המועדון סיכם: "חושב שחולון זה מועדון עם הרבה לב. לא סתם המועדון זכה באליפות לפני שתי עונות, עם האוהדים. כל שנה אנחנו שואפים להישגים, להיות ברביעייה הראשונה ולהצליח במפעלים האירופאים. הסיפור של ניב משגב הוא חלק מהותי בקבוצה. צפויה לנו שנה מאתגרת כי הצטרפו בעלי ממון לשתי הגדולות, אבל בטוח שעם המאמן והשחקנים נצליח.יש פגישות עם אנשי עסקים, במהלך העונה נעשה מספר צעדים שיריצו את הקבוצה קדימה".