חשד לרצח ברהט: גבר ירה באישתו - וניסה להתאבד

צוות מד"א קבע את מותה של אישה עם פציעה חודרת • הגבר החשוד פונה במצב קשה לביה"ח סורוקה בב"ש • יו"ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות: "עדות נוספת לאוזלת ידה של המדינה"

זירת אירוע פשע ברהט. צילום: יחידה 360

גבר כבן 35 מרהט נעצר היום (שני) בחשד שרצח את אישתו ואז ניסה לשים קץ לחייו. 

במשטרת ישראל הגיע דיווח היום (שני) בגין אירוע ירי באחת השכונות בעיר רהט. שוטרי תחנת רהט הגיעו במהירות למקום וזיהו חשוד פצוע. השוטרים עצרו אותו ובסריקות שביצעו, אותר אקדח עם מחסנית וכדורים.

חשד לרצח וניסיון התאבדות ברהט // דוברות מבצעים מד"א, צילום: יחידה 360

כמו כן, צוות מד"א שהוזעק למקום טיפל באישה של החשוד ולאחר זמן מה קבעו את מותה. הגבר הפצוע הועבר לטיפול נמרץ בביה"ח סורוקה בב"ש ובהמשך ייחקר בחשד לרצח. 

פרמדיק מד"א עדן סבאג וחובש רפואת חירום במד"א עימאד נסאסרה סיפרו: "הגענו לדירה וראינו אישה בשנות ה-30, מחוסרת הכרה ועם פציעה חודרת בגופה. ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

אקדח ששימש על פי החשד לרצח, צילום: דוברות המשטרה

בעקבות רצח האשה ברהט, אומרת יו"ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות, לרה צינמן, כי "רק בשבוע שעבר סייר השר לבטחון לאומי, איתמר בן גביר בדרום, והבטיח פעם נוספת להחזיר את המשילות לדרום, אך התוצאות מעידות כי בשטח לא נעשו כל פעולות".

"רצח הצעירה היום ברהט היא עדות נוספת לאוזלת ידה של המדינה. אין זה סוד שהמדינה כולה מוצפת בכלי נשק והמרחב הביתי והציבורי הפך הפקר. נשק מופנה כמעט בכל יום, ולעיתים אף מספר פעמים ביום, כלפי קורבנות תמימים, והעדר צעדי הפיקוח והמניעה רק מעודדים שימוש בנשק חם כפתרון לכל מחלוקת בתוך המשפחה, בקהילה ובחברה. אנו קוראים לממשלה לנקוט צעדים של ממש כדי להשיב את המשילות לידיה." אמרה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר