אירוע אלימות מזעזע באילת: מספר תלמידים באחד מבתי הספר בעיר תועדו כשהם תוקפים תלמיד ובועטים בראשו ביום חמישי האחרון. התקיפה אירעה ככל הנראה על רקע סכסוך בשל חוב כספי, כשהנער שהותקף פונה לבית החולים. אחד מהנערים שנראים בסרטון עוכב לחקירה ובימים הקרובים שניים נוספים צפויים למסור עדות.

בתיעוד האירוע נראית קבוצת הנערים מתגודדת סביב תלמיד חדש בכיתת חינוך מיוחד. הם מטיחים אותו לקרקע בחוזקה ולאחר מכן אחד מהם מתקרב אליו ובועט בעוצמה בראשו. הנער פונה לבית החולים במצב קל.

בית הספר לא דיווח על האירוע הזה לאיש, אך שוטר ממרחב אילת של המשטרה שפגש את הילד במיון גבה ממנו עדות - וכך למעשה נפתחה הבדיקה במחלק הנוער של תחנת אילת.

אלימות בבית ספר באילת
הנער מוטח בחוזקה לקרקע, תיעוד מהאירוע

גורמים המעורים בפרטי האירוע אמרו ל-N12 כי מדובר במקרה יוצא דופן ו"מזעזע" של אלימות קשה בתוך שטח בית הספר: "אין מילים לתאר את האלימות הקשה שהופנתה כלפי אותו תלמיד, במקום שבו הוא צריך להיות הכי מוגן שיש".

מ"מ מפקד משטרת מרחב אילת, סנ"צ משה קראדי, התייחס לתקרית ואמר כי "אנו עוקבים בדאגה אחר מגמת העלייה המתמשכת בתופעת האלימות בקרב בני נוער בתוך כתלי בתי הספר – אלימות שהפכה לנגע חברתי". סנ"צ קראדי אמר שהמשטרה פועלת לאורך השנה בפעולות מניעה כמו שיחות והרצאות בבתי הספר שבמהלכן מנסים להסביר לבני הנוער על המשמעויות וההשלכות הנלוות לפתיחת הליך פלילי והשפעתו ארוכת הטווח.

"אני קורא להורים למלא את האחריות המוטלת עליהם – לשוחח עם ילדיהם ולהפגין מעורבות בחייהם ובמעשיהם כשהם לא בנוכחותם", הוסיף הקצין. "המשטרה פועלת באפס סבלנות כלפי מקרים מסוג זה בדגש על עבירות בריונות".

ממשרד החינוך נמסר שהם רואים את האירוע בחומרה וכי המקרה דווח לכל גורמי המקצוע הרלוונטיים. בנוסף, נטען כי כל המעורבים טופלו משמעתית וכמו כן התקיימה פעילות "הסברה חינוכית" בכיתות בית הספר.