הסרטון האלים שזעזע את המפורסמות: "אני רועדת, רוע מגעיל ומבחיל"

סרטון שבו נראים נערים מכים באכזריות עד זוב דם את חבריהם עורר את זעמן של משפיעניות רשת שנחרדו נוכח התיעוד המבעית • "מקווה שההורים שלכם קשרו אתכם באזיקים", כתבה טיילור מכלוב

מאיה בוסקילה: "אני רועדת" // אינסטגרם

סרטון ויראלי שרץ ברשת ובו הונצחו נערים מחדרה בזמן שהם מכים באופן קשה במיוחד את חבריהם לספסל הלימודים בתוך כיתת בית הספר, גרר אחריו אמש והיום (שני) תגובות נסערות מצד מובילות דעת קהל וסלבס ברשת החברתית אינסטגרם שתקפו את הילדים האלימים וביקשו להעביר מסר מעודד ומחזק לילד המותקף.

"אימא, אימא, אימא, אם היו עושים את זה לאחד הילדים שלי, הייתי מתה. ומנגד אם חס ושלום הילדים שלי היו שותפים לדבר כזה, וואוו איזה טיפול הם היו מקבלים, וואוו. למגר, למגר, למגר. אסור שדברים כאלה יקרו", הזדעזעה עינב בולבליל.

צילום מסך אינסטגרם

"יוצא לי עשן מהאוזניים ואני מתביישת שזה החינוך במדינה שלי. מקווה שההורים שלכם קשרו אתכם באזיקים בבית אחרי המקרה הזה, ואם לא הכל מובן מאיפה זה מגיע. דוחים וחבורה של אפסים", רגזה הדוגמנית טיילור מלכוב. "אלה ילדים שצריכים להיות במוסד לעבריינים צעירים. ויליד הנסיך עם החולצה הלבה – כל כלב בא יומו, מבטיחה לך. אתה גיבור", חיזקה.

גם אשת העסקים ואושיית הרשת בר זומר הגיבה לסרטון. "אימאל'ה, נתקלתי בסרטון הזה במקרה ואני מזועזעת. אני מקווה שההורים של אותם ילדים שמתנהגים בבריונות דוחה שכזו ובאלימות שאין דרך יפה לתאר אותה במילים, מודעים לכך שהילדים שלהם מתנהגים ככה. ואותם ילדים – אין בזה שום דבר מגניב, זה רוע, זה מגעיל, זה מבחיל. אני לא מאחלת לאף אחד מכם לחוות עלבון שכזה והלוואי שתלכו לאותו ילד מקסים בסרטון ותתנצלו. ולילד שבסרטון – בא לי לחבק אותך כל כך חזק, ולהגיד לך שאתה אמיץ והלוואי שתראה את הסטורי הזה. נשבר לי הלב שילדים מרשים לעצמם להתנהג ככה.שימו לזה סוף", דרשה.

צילום מסך אינסטגרם

הזמרת מאיה בוסקילה התקשתה להסתיר את סערת הרגשות שבה הייתה נתונה אחרי שצפתה בסרטון. "אני רועדת, הדמעות לא מפסיקות. לחשוב שיש אלימות כזאת בבתי ספר. זה מכניס אותי לחרדה. תתביישו לכם, בריונים. אמן שהילדים האלה יענשו קשות ושהשחקן 'כדורגל' הראשי שם לא יתקבל לאף קבוצה בחייו".

לאחר מכן כתבה בוסקילה על רקע ידיעה חדשותית לפיה המשטרה פתחה בחקירה ועצרה את הנערים החשודים במעשה: "כל הכבוד למשטרת ישראל. אסור להבליג על מקרה כזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר