שתף קטע נבחר

ליגת היהלום: 9.79 שנ' לטייסון גיי בבריסל

בהיעדרם של אוסיין בול ואסאפה פאוול, ירד האמריקני בפעם השניה תוך שבועיים מ-9.80 שניות וסיים שש מאיות מהר יותר מהשני אחריו, נסטה קרטר

סבב תחרויות ליגת היהלום הגיעו לסיומן הערב בבלגיה עם לא מעט תוצאות מרשימות במסלול בבריסל, כשהעיקרית שבהן הגיעה עם ניצחונו של טייסון גיי בריצת ה-100 מ'.

 

בהיעדרם של יריבו הבולטים, אוסיין בולט ואסאפה פאוול, הגיע האמריקני כפייבוריט לניצחון עם שיא אישי של 9.69 שניות. הזינוק של גיי היה חלש למדי, אבל ב-50 המטרים האחרונים בריצה, הגביר את הקצב וסיים עם זמן מצוין של 9.79 שניות. שני אחריו הגיע נסטה קרטר הג'מייקני בזמן של 9.85 ושלישי סיים בן ארצו, יוהאן בלייק (9.91).


מנצח ללא מתחרים. טייסון גיי (AP)

 

המרוץ המעניין של הערב הגיע בריצה ל-800 מטרים אצל הנשים, עם לא פחות משש פייבוריטיות לניצחון. בסופו של דבר, מי שלקחה את היהלום היא ג'נט ג'פקוסגי מקניה שעצרה את השעונים על 1:58.82 דקות. שניה סיימה מריה סבינובה (1:59.49) ואת המקום השלישי נטלה קסטר סמניה הדרום אפריקנית (1:59.65).

 

בריצת 200 מטרים לנשים, היתה זו אליסון פליקס שהשלימה דאבל לאחר הזכיה ביהלום במרחק הכפול, עם זמן של 22.61 שניות כשהוא מובילה ב-9 מאיות בלבד

 על פני בת ארצה, האמריקנית שלונדה סולומון.

 

הקופצת לגובה, בלאנקה ולאסיץ', זכתה לניצחון נוסף בסבב. 2 מטרים הספיקו לקרואטית כדי לגבור על יריבותיה, אנטונייטה די מרטינו האיטלקיה (1.98 מ') ואמה גרין (1.98).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים