3 צפייה בגלריה
אנתוני
אנתוני
אנתוני
(רויטרס)
במנצ’סטר יונייטד קיימת סערה בתקופה האחרונה בעקבות הפרשה סביב שחקנה הברזילאי, אנתוני, שמואשם בתקיפת בת זוגו לשעבר. בין השאר המועדון גם הואשם בטיוח התקיפה, אבל כעת השדים האדומים הודיעו שהוא לא ישוב עד להודעה חדשה.
“כמועדון אנחנו מגנים מעשים של אלימות והתעללות. אנחנו מכירים בחשיבות של שמירת הביטחון של המעורבים בפרשה ומודעים למשמעות של ההאשמות נגד אנתוני על הקורבנות”, נכתב בהודעת המועדון, “הוסכם על כך שאנתוני יתעכב בחזרתו אלינו עד להודעה חדשה עד שיוסדרו ההאשמות נגדו”.
במקביל להודעה של יונייטד, אנתוני הוציא הודעה בעצמו ומסר: “כמובן שהקריירה שלי לא הסתיימה, אלו זמנים קשים. אמא שלי תמיד אומרת לי שהעצים שמניבים פרי הם אלה שאנשים תמיד רוצים לסקול. אני מישהו שיצא מכלום, היו לי הרבה קשיים ואני חווה את אחד הרגעים הקשים בחיי, שזה להיות מואשם במשהו שלא עשיתי. זה קשה, יש כל כך הרבה שקרים ואתה בסופו של דבר ‘נסקל’ על ידי אנשים, על ידי כולם”.
3 צפייה בגלריה
אנתוני
אנתוני
אנתוני
(רויטרס)
עוד הוסיף הברזילאי: “זה לא קל, לא קל להיצלב ולשמור על פה סגור. אתם לא חושבים שהייתי רוצה להגיד משהו קודם ולהגן על עצמי? להראות לאנשים מי אני באמת? הייתי רוצה את זה”. כשנשאל האם הוא חושש שמנצ'סטר יונייטד תסיים את חוזהו, ציין השחקן: "זה לא משהו שנמצא בראש שלי. אני יודע את האמת והאמת תופיע. אני יודע שיש הרבה אנשים שמנסים ‘להרוג אותי’".
לפני כן, המתלוננת גבריאלה קבאלין, החליטה לצאת באופן פומבי נגד האקס: “אנתוני צריך להיות מורד מהמגרשים”, היא אמרה בהצהרה חד משמעית. “זה מאכזב שהוא מורשה לשחק זמן שהוא תחת חקירה. אני הרוסה מהצורה שבה התהליך הזה מתנהל. איך החיים יכולים להמשיך כרגיל בשבילו? הם לא יכולים לדעת את הדברים שהם יודעים ולא לעשות כלום. הוא חייב להיות מושעה.
“אני מעדיפה לא להאמין שמועדון גדול כמו יונייטד, שיש בו אנשים רציניים ומקצוענים, יחפה על סיטואציה כזו. אני לא אוותר, אנשים צריכים לקחת אחריות. זה לא משנה מה המקצוע שלך או אם אתה מפורסם, אין סיבה שאנתוני יקבל יחס שונה”.
3 צפייה בגלריה
אנתוני
אנתוני
אנתוני
(רויטרס)