ה-1:1 בין ישראל לרומניה אמש (שבת) עורר תגובות בעיקר בשתי המדינות, אך גם בסרביה עקבו בעניין אחרי המשחק - ושמו דגש בעיקר על הטעות שביצע עומרי גלזר, שהובילה לשער היתרון של הרומנים. בתקשורת המקומית הביעו דאגה בנוגע ליכולתו של השוער הישראלי המשחק בכוכב האדום בלגרד, על רקע משחק החוץ של הקבוצה של ברק בכר נגד מנצ'סטר סיטי בעוד תשעה ימים בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות.
"ישראל שיחקה נגד רומניה במשחק חשוב מבחינת שתי הנבחרות, אך עומרי גלזר לא ירצה לזכור את המשחק", נכתב באתר mondo. "השוער הישראלי שמשחק בכוכב האדום בלגרד נתן שער במתנה, אחרי הדיפה מגושמת שלו היישר לרגלי חלוץ היריבה, שכבש בקלילות. גלזר עשה טעות שאסור לשוערים לעשות כשלא הדף את הכדור הצידה. השער הזה מנע מישראל ניצחון ויכול להיות משמעותי במאבק על המקום השני בבית".
1 צפייה בגלריה
שוער נבחרת ישראל עומרי גלזר
שוער נבחרת ישראל עומרי גלזר
בסרביה מודאגים לאחר הטעות שלו. עומרי גלזר
(EPA/Robert Ghement)
עוד צוין באתר כי גלזר הועדף בהרכב על פני דניאל פרץ, שחתם לאחרונה בבאיירן מינכן. בנוסף, תהו בסרביה בנוגע ליכולתו של השוער לקראת פתיחת המשחק הראשון של הכוכב האדום בלגרד בצ'מפיונס: "מה יהיה בליגת האלופות? אסור לו לעשות טעות כזאת נגד מנצ'סטר סיטי".
"טעות גדולה של עומרי גלזר, ששמט את הכדור היישר לרגליו של החלוץ הרומני, שהבקיע ב-1:1 נגד ישראל", כתבו באתר sportal. "הוא לא ירצה לראות את השער הזה שוב".
באתר hotsport הזכירו בדאגה את השוער מילאן בוריאן, ששוחרר הקיץ על ידי ברק בכר מהכוכב האדום, כאשר גלזר הגיע על חשבונו: "טעות קשה של גלזר. האם מילאן בוריאן היה עושה זאת יותר טוב? גלזר אחראי לכך שהרומנים עלו ליתרון 0:1 לאחר שהדיפה לא טובה שלו סייעה לדניס אליבק לכבוש. השוער הישראלי הדף בצורה רעה בעיטה של ניקולאי סטאנצ'ו ממרחק של 20 מטר, והחלוץ הרומני ניצל זאת כדי להעלות את נבחרתו ליתרון".