במד"א מדווחים היום (שבת) על שתי תאונות דרכים קטלניות שהתרחשו בסוף השבוע בכבישי ישראל. אמש בסביבות השעה 02:00 התקבל דיווח על טרקטורון שהתהפך סמוך לכפר סבא, 4 נערים נפצעו. כוחות מד"א שהוזעקו למקום העניקו להם טיפול רפואי ונאבקו על חייו של אחד הנערים שנמצא במצב אנוש. הנער הובהל לבית החולים מאיר תוך ביצוע פעולות החייאה, אולם לצוות הרפואי לא נותר אלא לקבוע את מותו. 

"הגענו לשטח וראינו טרקטורון. בסמוך שכב נער כבן 16 מחוסר הכרה, עם חבלת ראש", שחזרו פרמדיק מד"א אוהד ביין וחובש בכיר במד"א יששכר ויס. "הוא היה ללא נשימה וללא דופק. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים במצב אנוש, תוך פעולות החייאה. חברים של הנער סיפרו לנו שהוא התהפך עם הטרקטורון".

בהמשך היום, בסביבות השעה 08:40, התקבל דיווח נוסף במוקד 101 של מד"א על רוכב אופנוע בן 28, שהחליק בכביש 85, באזור כפר חנניה. צוות מד"א שהוזעק למקום ערך סדרה של בדיקות ראשוניות ולאחר שלא מצא סימני חיים נאלץ לקבוע את מותו.

"כשהגענו למקום ראינו אופנוע מעוך ובמרחק של כ- 30 מטר בנתיב הנגדי שכב גבר כבן 28 מחוסר הכרה", סיפר פרמדיק מד"א, שלום ציקושוילי, רוכב האופנוע סבל מחבלות בראש ובגפיים והיה ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו".