יום ראשון, 09.06.2024 שעה 02:35
לוח משחקים
  • גיאורגיה
  • 0 - 2
  • לוקסמבורג
  • ישראל
  • 4 - 1
  • איסלנד
  • בוסניה
  • 2 - 1
  • אוקראינה
  • יוון
  • 0 - 5
  • קזחסטן
  • פולין
  • 1 - 5
  • אסטוניה
  • ווילס
  • 1 - 4
  • פינלנד

נטע לביא: פעם ראשונה ששיחקנו כנבחרת אחת

הקשר שהצטיין ב-1:1 מול רומניה עם אמירה מעניינת, גולדברג הסכים: "אנחנו מחוברים, התלכיד פה מצוין". רביבו: "מאוחדים". רז אמיר, שליח ONE לרומניה

|
נטע לביא (ראובן שוורץ)
נטע לביא (ראובן שוורץ)

רבות דובר ועוד ידובר על נבחרת ישראל ומה שקרה סביבה בחודשים האחרונים, אך אמש (שבת) הגיע רגע שאולי גם יהיה רגע המפנה ביחס ובשיח לכחולים-לבנים, אם אכן יצליחו למנף אותו לעלייה ליורו. ה-1:1 מול רומניה בבוקרשט היה חשוב במיוחד ועוד יכול להתגלות כמשחק שחיבר את כל הסיפור הזה של נבחרת ישראל הבוגרת למשהו שכולם מצליחים להתחבר אליו. מה שבטוח, אחרי המשחק אפשר היה לשמוע אצל חלק מהשחקנים אמירות מעניינות מאוד בנושא. 

"יוצאים עם תחושת פספוס", פתח נטע לביא, שהיה מצוין, את דבריו. "באנו מאוד מדויקים בתכנית המשחק שלנו, אני חושב שהיא עבדה מאוד טוב במחצית הראשונה, ראינו את הרומנים מעיפים הרבה כדורים, לא הגענו להרבה מצבים אבל אז קיבלנו מהם גול משום מקום. אנחנו מאוד מרוצים מהדרך ומקווים שהיא תעזור לנו בהמשך. בכדורגל אין תוצאה הוגנת, אנחנו מרוצים מהיכולת בה שיחקנו, היינו יכולים לנצח, רומניה נבחרת טובה, ואנחנו יכולים להיות מאוכזבים מה שלא ניצחנו". 

"באנו עם תכנית מאוד מסודרת ועשינו את הדברים נכון", הוסיף לביא ואז נתן את המשפט שללא ספק עוד ינותח רבות ביומיים הקרובים, "זה המשחק הראשון בקמפיין שנראינו כנבחרת אחת שיודעת מה היא רוצה מעצמה ואנחנו מאוד מקווים שזה ימשיך כי זאת הדרך, והדרך מביאה ניצחונות. צריך להתמקד ביום שלישי, להמשיך בדרך שלנו כי לדעתי יש לנו המון כישרון וצריך לדעת להביא אותו לידי ביטוי גם במשחק הלחץ וגם במשחק ההגנה כי הוא יקדם אותנו גם להתקפות טובות". 

רוי רביבו לאחר המשחק

"אני לא לוקח את המילה מזל כמילה מובנת מאליו, היו לנו הזדמנויות, אוסקר עשה שם מהלך מצוין וזרק את כל האצטדיון לא רק את הקבוצה היריבה וזה לא נכנס. עשינו את הדברים נכון והדרך הזאת תוביל אותנו לניצחונות בהמשך", סיכם לביא. 

שון גולדברג אמר אחרי המשחק על הפציעה שלו: “נראה לי זה משהו לא רציני מדי, אני מקווה שזה באמת בקטנה. הרגשתי מין דקירונת קטנטונת, כמו מחט קטנה, משהו שקצת הגביל אותי והרגשתי שאני צריך לצאת כדי לא להחמיר את זה, אני מקווה שתפסתי את זה בזמן וזה לא משהו רציני. מחר יבדקו אותי ואני מקווה שיהיה בסדר”.

שון גולדברג ואלי דסה (ראובן שוורץ)שון גולדברג ואלי דסה (ראובן שוורץ)

על המשחק עצמו הוסיף: “המחצית הראשונה הייתה פחות טובה. תכננו משהו אחד, קרה משהו אחר. אומנם שלטנו אבל לא היינו בתוך המשחק. המחצית השנייה הייתה מצוינת, שלטנו בקצב, שלטנו במשחק, יכולנו להכריע גם, לצערי זה לא קרה אבל יש המון נקודות אור ואני מאוד שמח שעלינו ככה למחצית השנייה”.
על הטעות של עומרי גלזר אמר: “הוא חלק מאיתנו, היו לו משחקים מצוינים בקמפיין הזה והוא הציל אותנו לא מעט, זה קורה לכל שחקן, אנחנו כנבחרת צריכים להתאחד גם ברגעים האלה ובסופו של דבר אנחנו יחידה אחת”.

גלזר אחרי הספיגה (ראובן שוורץ)גלזר אחרי הספיגה (ראובן שוורץ)

על משחק ההגנה ורצף הספיגות המתמשך שיתף: “אם מסתכלים על זה בצורה מקצועית אני לא חושב שהיו להם הרבה מצבים, אני חושב שסגרנו אותם טוב. אנחנו לפעמים מחלקים מתנות שלא צריכות להיות, זה קרה לנו במשחקים האחרונים, אבל זה חלק מהמשחק. אני שמח מאוד שידענו לעלות למחצית השנייה, לתקן את הטעויות וכמעט לנצח במשחק הזה”.
“התלכיד כאן הוא מצוין”, המשיך הבלם וחיזק את דבריו של לביא. “אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח אם זה בבית ואם זה בחוץ, יש פה חבורה של שחקנים עם מטרה משותפת ואנחנו באמת מחוברים מאוד וזה היה ניכר על המגרש, לצערנו לא ניצחנו”.
על הקהל הישראלי אמר: “זה פשוט מדהים, היה כיף לראות, גם ביציעים של רומניה ראינו המון ישראלים שנופפו בדגלים, שאפו גדול והיה לנו תענוג”. לסיום, התייחס גולדברג למצב הבית וסיכויי העלייה ליורו: “הכול פתוח, כמו שאמרנו מהשנייה הראשונה אנחנו רוצים לעלות ונעשה הכול בשביל זה, אנחנו מתרכזים בעצמנו ואני מקווה שננצח במשחק הבא”.

אוהדי נבחרת ישראל ברומניה (ראובן שוורץ)אוהדי נבחרת ישראל ברומניה (ראובן שוורץ)

רוי רביבו שפתח בעמדת המגן השמאלי ורשם משחק מצוין, הוסיף: “אני שמח מאוד מהמשחק שלי. כדורגל בסופו של דבר זה משחק של 90 דקות, קורה שיש טעויות וזה לא בכוונה. חשוב שידענו לחזור, הרמנו אחד לשני, בשביל זה אנחנו נבחרת אחת מאוחדת”.
"גם עם 50,000 אוהדים שלהם, אנחנו שמענו את האוהדים שלנו, זה מאוד כיף ואני מאוד שמח, זה מאוד דחף אותנו. אנחנו מוכנים לשלישי ואני מחכה כבר לשחק מול כל הקהל שלנו. איך עליתי ככה עם קור רוח? כשאני עולה לדשא אני בזון שלי, לא מסתכל על מה שקורה מסביב או על הרעש ומתרכז בעבודה שלי", סיכם.

רוי רביבו (ראובן שוורץ)רוי רביבו (ראובן שוורץ)
אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */