הבקיע, השתווה לסוארס וביקש חילוף: ליאו מסי חזר בגדול לנבחרת ארגנטינה

במשחק הרשמי הראשון מאז הזכייה במונדיאל: הפרעוש הבקיע בבעיטה חופשית נהדרת, וסידר לאלביסלסטה 0:1 על אקוודור במוקדמות המונדיאל • מסי השתווה לחלוץ האורוגוואי בראש טבלת הכיבושים של המסגרת • המאמן ליאונל סקאלוני סיפר: "לא בטוח שיהיה כשיר למשחק הבא"

מסי. חוגג במדי ארגנטינה. צילום: EPA

המסע להגנה על התואר: נבחרת ארגנטינה פתחה הלילה (בין חמישי לשישי) את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2026 ברגל ימין, עם ניצחון 0:1 על אקוודור. מי אם לא ליאו מסי, היה שם כדי לנצח לאלופת העולם את המשחק, עם שער גדול בבעיטה חופשית ישירה בדקה ה-77.

הפרעוש, עם שערו ה-29 במדי הנבחרת במשחקי מוקדמות מונדיאל באמריקה, השתווה ללואיס סוארס האורוגוואי בראש טבלת המבקיעים במשחקים מהסוג הזה. בסך הכל, למסי יש כבר 104 שערים במדי נבחרת ארגנטינה. "זה תענוג להיות שם ביחד עם סוארס, עם כל מה שזה אומר עברו שנינו", סיפר מסי על כך שהשתווה לחברו לשעבר בברצלונה. 

היה זה המשחק הראשון הרשמי של ארגנטינה מאז הזכייה בקטאר. המונומנטל היה מלא כמובן לחלוטין, ובהרכב עלו רוב השחקנים שהיו הבסיס לזכייה במונדיאל. 

אבל האם מסי נפצע במשחק? בארגנטינה מדווחים כי במחצית הפרעוש קיבל טיפול מהצוות הרפואי והוא הוחלף בדקה ה-89 כשהמאמן ליאונל סקאלוני מודה בסיום: "הוא ביקש את החילוף, הוא יעבור בדיקות ונראה אם הוא כשיר למשחק נגד בוליביה".

"למזלנו השחקן הגדול בעולם הופיעו והציל אותנו. כשהדברים מסתבכים הוא תמיד נמצא שם", אמר בסיום כריסטיאן רומרו, שחקן הנבחרת וטוטנהאם. "אנחנו שמחים לראות אותו מאושר. זה לא היה משחק קל".

ארגנטינה כאמור, תשחק נגד בוליביה בחוץ ביום שלישי (23:00), כאשר עדיין לא ברור האם מסי ימריא איתה למשחק. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מסי. נגד מויסס קאייסדו (מימין), צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר