אינטר מיאמי ולאו מסי עלו לפנות בוקר (בין ראשון לשני) למשחק חוץ מול לוס אנג'לס FC, ולצד החזרה למסלול הניצחונות (1:3) ושני בישולים שסיפק "הפרעוש" (אחרי מעצור זמני בשבוע שעבר ב-0:0 נגד נאשוויל) סיפקו הצהרת כוונות חד משמעית נגד אלופת ה-MLS.
ביציעים רשם המופע של אינטר מיאמי ניצחון מסוג אחר, כשמיטב הידוענים לא פספסו הזדמנות לראות את הכוכב הארגנטינאי בצבעים חיים. הנסיך הארי, לברון ג'יימס, מג'יק ג'ונסון, לאונדרו די קפריו, הזמרת והשחקנית סלינה גומז וגם השחקנים ההוליוודיים אוון ווילסון ("לדפוק חתונה", "משפחת טננבאום") וטובי מגוואייר ('ספיידרמן') היו שם, ועשו הרבה כבוד לענק הכדורגל, שאסף שלוש נקודות בעיר המלאכים, בדרך חזרה מזרחה, לפלורידה.
2 צפייה בגלריה
אוון ווילסון במהלך המשחק של אינטר מיאמי
אוון ווילסון במהלך המשחק של אינטר מיאמי
הוליווד בטירוף. מסי לוחץ יד לאוהד צעיר, אוון ווילסון מתלהב מאחור
(Gary A. Vasquez/Reuters)
2 צפייה בגלריה
הנסיך הארי צופה במשחק של אינטר מיאמי נגד לוס אנג'לס FC
הנסיך הארי צופה במשחק של אינטר מיאמי נגד לוס אנג'לס FC
הנסיך הארי צופה במשחק של אינטר מיאמי נגד לוס אנג'לס FC
(Harry How/AFP)
יש לציין שעבור לברון זוהי לפחות הפעם השנייה שהוא מגיע לעשות כבוד למסי, אחרי שכבר נצפה ביציעים של אינטר מיאמי בפרמיירה של הארגנטינאי בארה"ב, לצד קים קרדשיאן וסרינה וויליאמס, שהיוו בעצם יריית פתיחה ל'מסי מאניה' שמסרבת להירגע במיאמי בפרט ובארה"ב בכלל.
הלילה הגיע הזמן של עיר המלאכים לעשות את המחווה שלה למסי, כאשר ברשתות, בלטה במיוחד התגובה של סלינה גומז לאחד המהלכים של השחקן. אחד הצייצינים תהה בעקבות הבעת הפנים של הזמרת-שחקנית שנתפסה בעדשת המצלמה, "האם גם לי יהיה את אותו המבט ביום שאראה את מסי במציאות?".
גם הנסיך הארי תועד כשהוא נרגש מעצם הנוכחות שלו באצטדיון. "קודם בית המלוכה הסעודי, עכשיו הנסיך לשעבר ורשימת המפורסמים הבלתי נגמרת שלא רוצה לפספס הזדמנות לראות את מסי - סוף סוף האמריקאים יודעים שיש שם מישהו גדול מהם", כתב צייצן נוסף.
בדיילי מייל בישלו מהסרטון עקיצה בלתי נמנעת אל עבר האשה, מייגן מרקל, שפרסומים שונים מדווחים כי השניים נמצאים ככל הנראה על סף גירושים: "המלך מסי עדיף בכל יום על המלכה ביונסה", נכתב שם, "הנסיך נצפה לבדו כשהוא צופה במסי, מספר ימים לאחר שנראה משועמם בהופעה של ביונסה לצד אשתו". מייגן, אגב, בחרה שלא להגיע למשחק, למרות שהייתה ברשימת האורחים הנוצצת.
בכל מקרה, ולמרות אבק הכוכבים האין סופי, גם לאחר ההצגה הזאת אינטר מיאמי ומסי לא נחלצו מהמקום הלפני אחרון בקונפרנס המזרחי, אך העלו את מאזנם ל-25 נקודות, עם שני משחקים חסרים לעומת ניו יורק רד בולס שבמקום ה-13 (29 נקודות).