לאחר ה-0:0 מול נאשוויל במחזור הקודם, שבה הלילה (בין ראשון לשני) אינטר מיאמי למסלול הניצחונות עם 1:3 מרשים בחוץ על האלופה לוס אנג'לס FC. לאו מסי שוב כיכב, וסיפק שני בישולים - כולל אחד יפהפה במיוחד לג'ורדי אלבה. ביציעים נראו מספר סלבז זוהרים, ביניהם הנסיך הארי, לברון ג'יימס, לאונדרו די קפריו, הזמרת והשחקנית סלינה גומז וגם השחקן ההוליוודי אוון ווילסון.
פקונדו פריאס היה זה שכבש ראשון עבור הקבוצה מפלורידה, כשניצל בישול של תומאס אבילס בדקה ה-14 והעלה את האורחת ליתרון. במחצית השנייה השתלט לאו מסי על המשחק. בדקה ה-51 מהלך תוצרת ברצלונה, שהחל בסרג'יו בוסקטס הסתיים במסירה מבריקה של הכוכב הארגנטיניאי לג'ורדי אלבה - שכבש את שערו הראשון ב-MLS (יש לו שער אחד מול פילדלפיה בגביע הליגות).
4 צפייה בגלריה
 שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
 שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
שוב כיכב. לאו מסי
(Harry How/Getty Images)
4 צפייה בגלריה
 שחקן אינטר מיאמי ג'ורדי אלבה עם לאו מסי
 שחקן אינטר מיאמי ג'ורדי אלבה עם לאו מסי
השער השני - תוצרת ברצלונה. מסי עם ג'ורדי אלבה
(Kirby Lee/Reuters)
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי צופה במשחק של אינטר מיאמי נגד לוס אנג'לס FC
הנסיך הארי צופה במשחק של אינטר מיאמי נגד לוס אנג'לס FC
גם הוא נהנה מביצועיו של מסי. הנסיך הארי ביציע FC
(Harry How/AFP)
4 צפייה בגלריה
הזמרת סלינה גומז במהלך המשחק של אינטר מיאמי
הזמרת סלינה גומז במהלך המשחק של אינטר מיאמי
עוד סלב. סלינה גומז
(AP Photo/Mark J. Terrill)
בדקה ה-83 דהר מסי ומצא במסירה קצרה את לאונרדו קמפאניה האקוודורי, שגלגל את השלישי של מיאמי. לוס אנג'לס הצליחה רק לצמק בתוספת הזמן משער של ראיין הולינגסהד, אך זה לא מנע ממנה הפסד שלישי ברציפות.
הניצחון של אינטר אמנם לא חילץ אותה מהמקום הלפני אחרון בקופרנס המזרחי, אך העלה את מאזנה ל-25 נקודות, עם שני משחקים חסרים לעומת ניו יורק רד בולס שבמקום ה-13, לה יש ארבע נקודות יותר ממיאמי, ושלושה פחות מניו יורק סיטי - שנמצאת במקום ה-12 עם חמש נקודות יותר ממסי וחבריו.

בכורה לתאי בריבו ב-MLS

תאי בריבו, שהספיק עד כה לרשום שניות בודדות בגביע הליגות מאז הצטרף לפילדלפיה יוניון, ערך הלילה את הופעת הבכורה שלו בליגה האמריקאית, כשנכנס כמחליף בדקה ה-72 במשחקה של פילי נגד ניו יורק רד בולס. החלוץ הישראלי ספג כרטיס צהוב במהלך הדקות שלו על המגרש, והיה חלק מהניצחון 1:4 של קבוצתו.