יום שישי, 07.06.2024 שעה 13:37
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

מכבי תל אביב בודקת אופציות של בלם זר נוסף

הצהובים מחפשים שחקנים בשוק בכמה עמדות ושוקלים גם אפשרות להוסיף שחקן הגנה. קניקובסקי אחרי חדרה: "צריכים עוד להשתפר, זה לא יספיק לכל העונה"

|
שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)
שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב יצאה אמש (ראשון) לפגרה כשהיא במקום הראשון בליגה אחרי שני מחזורים עם שש נקודות והפרש שערים של 1:7, אחרי שניצחה את הפועל חדרה 0:3 באצטדיון בנתניה. דן ביטון שהיה טוב מאוד, גבי קניקובסקי שהרשים עם שער אדיר וערן זהבי כמו תמיד היו שם כדי להעניק לצהובים ניצחון, במשחק בו המבשלים היו פליסיו מילסון, קיקו בונדוזו בבכורה שלו ויוריס ואן אובריים ששוב רשם הופעה מרשימה.

בקבוצה החמיאו לשוער רועי משפתי שעצר מצב ודאי לשוויון של חדרה במצב של 0:1 ומרוצים מההופעות האחרונות שלו מאז מכירת דניאל פרץ. בזמן שהכדורגל העולמי יתרכז בשבועיים הקרובים במשחקים הבין-לאומיים, במכבי תל אביב יצטרכו להכריע מה הם עושים עם עמדת הזר השישי שנותרה אצלם פנויה ועל פי מידע שהגיע ל-ONE, ביומיים האחרונים הצהובים החלו לחפש מועמדים לעמדת הבלם.

אחרי שהורידו מהפרק את המועמדויות של גיל כהן ומתן בלטקסה, נראה כי במועדון שוקלים כעת בכובד ראש האם צריך להוסיף עוד שחקן הגנה לסגל. במקביל, כפי שכבר הובהר על ידי גורמים במועדון, אם תצוץ אפשרות להביא שחקן זר ברמה גבוהה - הם יביאו, לא משנה העמדה אשר בה הוא משחק. 

קין: לא יכולים להיות דומיננטים 90 דקות

הצהובים יוצאים כעת לפגרה במצב רוח חיובי וזאת אחרי 12 שבועות של עבודה עם הצוות החדש של רובי קין. "כשאתה מנצח משחקים, חשוב לשמור על הליבה של הקבוצה. היו שחקנים שקיבלו הזדמנות, גבי קניקובסקי פתח והיה טוב, ניר ביטון חזר לעמדה של הבלם, שחקנים מקבלים דקות וזה מה שחשוב", אמר המאמן אחרי ה-0:3 כאשר נשאל מדוע אינו עושה רוטציות רחבות יותר עד כה. "היה חשוב לי גם שאושר דוידה וקיקו בונדוזו ישחקו ויהיו חלק מהקבוצה מהרגע הראשון. איך כשהם חתמו הייתי נחוש שהם ישחקו במשחק הזה, רק ככה הם ירגישו חלק מאיתנו באמת, אני זוכר את זה על עצמי". 

עוד אמר האירי: "מה אני רוצה לראות מקיקו? אני רוצה שהוא ימשיך לעשות מה שהוא עשה מול חדרה. שיהיה רגוע עם הכדור, יחלק מסירות יפות כמו שהוא יודע, הוא יכול לשחק ב-4 עמדות וזה חשוב מאוד לקבוצה. גם אושר דוידה התחיל בשמאל ועבר ימינה, וגם זה חשוב לקבוצה שהוא יכול לשחק ביותר מעמדה אחת". 

רובי קין (רדאד ג'בארה)רובי קין (רדאד ג'בארה)

על היכולת המצוינת של ואן אובריים מתחילת העונה אמר המאמן: "יוריס באמת נהנה מהשיטה שלנו. זה מה שהוא שיחק בהולנד, הוא היה קשר אחורי (6) עם שתי שמיניות (שני קשרים) מעליו, הוא רגיל לזה. הוא היה טוב מאוד גם בחצי השני ביום חמישי, הוא החזיר את הקבוצה למשחק, גם נגד חדרה, הוא מוביל את הקבוצה מהעמדה שלו עם המסירות המהירות שלו". 

על הפגרה שבפתח אמר: "לא נחים עכשיו, אני רוצה שהשחקנים ייהנו מהפגרה, אני לא יכול להתלונן על מה שעשינו עד כה אבל אני רוצה הרבה יותר, אנחנו יכולים להשתפר בהרבה אספקטים. הצלחנו לעשות שינוי מוחלט באיך שהקבוצה משחקת תוך 12 שבועות, ברור שאני מרוצה, אבל אפשר להשיג עוד הרבה יותר". 

קיקו בונדוזו חוגג עם שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)קיקו בונדוזו חוגג עם שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)

כובש השער השני והיפה במיוחד, גבי קניקובסקי, הוסיף: "שמח שעמדנו את המשימה שלנו, כיף להבקיע, מקווה שנמשיך ככה אחרי הפגרה. אנחנו נראים טוב, אני חושב שאפשר וצריך להשתפר כי זה לא יספיק לכל העונה, אבל עד כה אפשר להיות שמחים. בשנתיים האחרונות החליפו פה הרבה מאמנים ויציבות זה הדבר הכי חשוב בקבוצת כדורגל, זה מה שיש כאן כרגע, ויש סגל רעב שלא רשם הצלחה בשלוש השנים האחרונות ואנחנו רוצים להצליח ולשנות את זה".

"עד לפני 3 שבועות לא שיחקתי כל כך הרבה וזה כדורגל, יש תחרות בריאה, יש סגל עמוק, זאת קבוצה גדולה שרצה לכל התארים ואנחנו צריכים להיות ביחד, לא משנה מי משחק, כי יש לנו מטרה משותפת", המשיך קניקובסקי. "גם בעונה שעברה התכנסנו כדי ללכת על כל התארים, זאת המטרה שלנו בכל שנה. זאת רק ההתחלה, אנחנו צריכים להשתפר ולהיראות טוב". 

גבי קניקובסקי בפעולה (רדאד ג'בארה)גבי קניקובסקי בפעולה (רדאד ג'בארה)

לסיום התייחס לעבודה תחת הצוות המקצועי החדש: "המנטליות של רובי קין והרעב של לא משנה מהי המסגרת, אפילו אם זה אימון, הוא תמיד דוחף אותנו. אם אנחנו מובילים 0:1 ולא נראים טוב הוא נותן לנו בראש. לשחקן הישראלי זה הכי חשוב, כי אנחנו נוטים קצת להסיר רגל מהדוושה כשאנחנו מובילים ואני שמח שהוא דוחף אותנו". 

אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */