שתף קטע נבחר

צילום: gettyimages imagesbank ,AP

אותה הגברת, בשינוי מאמן: אינטר פותחת עונה

הטרבליסטית מאיטליה תנסה להמשיך לזכות בתארים, עם סגל זהה ורפא בניטס על הקווים במקום ז'וזה מוריניו. רכש לא הובא, מייקון נשאר למרות החיזורים של ריאל מדריד, ושימו לב לקאוטיניו

אינטר יוצאת לדרך חדשה. שלושה חודשים אחרי שהשלימו טרבל הסטורי - זכיות באליפות איטליה, בגביע האיטלקי ובליגת האלופות, ינסו הכחולים-שחורים ממילאנו לשחזר את ההישגים המרשימים.

 

הליגה האיטלקית נפתחת בסוף השבוע הקרוב, כשהפעם עברו הנראזורי שינוי בולט בעמדת המאמן. במקום ז'וזה מוריניו שעזב לריאל מדריד מייד לאחר הזכייה בליגת האלופות, ידריך את הקבוצה השנה רפא בניטס שבא מליברפול.


ממשיכים עם התארים. אינטר זוכה בסופר קאפ האיטלקי (AP)

 

מלבד הפורטוגלי, נפרדו במועדון גם מהשחקן שניהל את מרבית העימותים עמו - החלוץ הצעיר מאריו באלוטלי. השחקן שספג שריקות בוז מהאוהדים בסיום חצי הגמר הראשון מול ברצלונה בעונה שעברה, ואף מהלומות ממארקו מטראצי, עמד במרכזן של לא מעט שערוריות בשל אופיו הלא בוגר ועבר במהלך הפגרה למנצ'סטר סיטי תמורת 37 מיליון דולר.

 

אוהדי הקבוצה קיבלו זריקת עידוד עם הזכייה בתואר הראשון העונה, הסופר קאפ האיטלקי, לאחר הניצחון בשבת האחרונה 1:3 על סגנית האלופה רומא. היתה זו הופעת הבכורה של בניטס, ועוד לפני משחקי הליגה הוא ינסה לזכות בתואר נוסף - הסופר קאפ האירופי ביום ו' מול אתלטיקו מדריד.


ימשיך להיות האיש הבולט בהתקפה, דייגו מיליטו (AFP) 

 

אינטר (תקיים את משחקה במחזור הראשון ביום ב' בחוץ מול בולוניה) מעודדת מכך שמרבית הסגל מתקופת מוריניו נשאר, ובניטס יוכל להשתמש למעשה באותם הכלים שעמדו לרשותו של המיוחד.

 

בשל כך, הספרדי לא נאלץ לשנות יותר מדי. הוא נוקט עד כה בשיטת משחק דומה, פרט לכך שכנהוג בספרד הוא דורש מהמגינים לעלות יותר קדימה ולהפעיל לחץ על שחקני היריבה.  


מייקון. אינטר מעודדת שהמגן הטוב בעולם נשאר (גטי אימג'ס) 

 

בניטס לא רק נחשב לשקט יותר מקודמו בתפקיד ולאחד שלא מספק הצהרות שערורייתיות, בניגוד למיוחד שעיצבן השכם והערב, הוא גם מקבל משכורת צנועה בהרבה. "רק" 3 מיליון אירו ייכנסו לחשבון הבנק שלו בכל עונה, לעומת 10 מיליון שקיבל מוריניו.

 

החשש הגדול היה מעזיבתו של מייקון, אבל מגן נבחרת ברזיל ממשיך בנראזורי למרות שמוריניו ניסה לרכוש אותו לריאל מדריד, שהציעה 22 מיליון אירו.

 

ז'וליו סזאר ימשיך להגן על השער. עם וולטר סמואל ולוסיו בהגנה, אסטבן קמבסיאסו, חאבייר סאנטי ו-ווסלי סניידר בקישור, דייגו מליטו וסמואל אטו בהתקפה, מצפים לתואר אליפות איטליה בפעם ה-19 (שישי ברציפות) ולהמשך השליטה בזירה האירופית. סניידר: "מוריניו עזב, אבל השחקנים הם אלה שעולים על המגרש ומנצחים משחקים".  


שואף ל-25-30 שערים העונה, סמואל אטו (AP)

 

הקשר טיאגו מוטה נותח ואמור לשוב באמצע ספטמבר. בינתיים, בלעדיו, נוקט בניטס במערך של 4-2-3-1. כריסטיאן קיבו תופס את עמדת המגן השמאלי לצד מייקון, סמואל ולוסיו. צמד הארגנטינים הוותיקים סאנטי וקמביאסו מבצעים את העבודה בקישור האחורי, בעוד סניידר אמור לנהל את המשחק בקישור הקדמי כמו אשתקד.  

 

סמואל אטו מוצב באגף ימין, בעמדה התקפית יותר מאשר אצל מוריניו, והצהיר כי הוא שואף להבקיע העונה בין 25 ל-30 שערים. גוראן פאנדב מתופקד בצד שמאל, בעוד מלך השערים דייגו מיליטו הוא האיש הקדמי ביותר בחלק ההתקפי. הביקורת מצד התקשורת מזכירה את זו הישראלית על מכבי תל אביב בכדורסל בעונות האחרונות - היעדר נציגות איטלקית מקומית.  


הארנק נותר סגור, הנשיא מאסימו מוראטי (AP) 

 

הנשיא מאסימו מוראטי התייחס לכך: "יש לנו קבוצה מנצחת, אני לא חושב שאנחנו צריכים להרגיש שלא בנוח". גם הקהל שבע רצון, למרות שניתן די בנקל להשיג כרטיסים למשחקי הקבוצה.

 

כ-75 אלף מקומות קיימים באצטדיון 'סן סירו' במילאנו, המתמלא בדרך כלל בכמחציתו במשחקי הבית של הנראזורי. מחירי הכרטיסים נעים בין 30 אירו במקומות הזולים ל-300 אירו בתאי ה-VIP.

 

רכש לא הובא, אך שימו לב לקאוטיניו

אינטר לא ביצעה שום רכש במהלך הפגרה הנוכחית, גם בשל ההגבלות שאופ"א מתכוונת להטיל על רכישות שחקנים החל מעוד שתי עונות. מוראטי, שבעבר הוציא סכומים עצומים, נותר צנוע הפעם. בכלל, הסכומים המועברים בין הקבוצות באיטליה כבר מזמן אינם גבוהים כבעבר ומרבית ההעברות הינן בהשאלה.  


בניטס רצה להביאו ולא הצליח, קאוט במדי נבחרת הולנד (AP) 

 

בניטס ניסה לרכוש מליברפול את חאבייר מסצ'ראנו ודירק קאוט, אולם עד כה ללא הצלחה ונכון לעכשיו הסיכויים שהקשר הארגטיני יעבור לברצלונה דווקא נראים

גבוהים יותר.

 

לאור זאת, צפוייה אינטר להציג את אותם שחקנים שכיכבו בה בעונה שעברה. השחקן היחיד שלא שיחק בה אשתקד ועשוי לבלוט השנה הוא הקשר ההתקפי הברזילאי פליפה קאוטיניו.

 

מדובר בצעיר בן 18, שנרכש כבר לפני שנתיים תמורת 3.8 מיליון אירו, אולם שיחק עד כה כמושאל בקבוצתו הקודמת, ואסקו דה גאמה. השחקן אמור לזכות בלא מעט דקות, למרות שהוא משחק בתפקיד המקביל לזה של סניידר.

 

הוא מלהיב בכידרור, מצטיין בבעיטה בשתי הרגלים, זכה לאחרונה לזימון בכורה לנבחרת ברזיל ובניטס אמר עליו: "הוא העתיד של אינטר". גם הקשר-חלוץ הצרפתי ג'ונתן ביאביאני בן ה-22 מועמד לבצע פריצה גדולה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים