שתף קטע נבחר

הפועל חיפה: חלוץ לטבי ייבחן, גם דה קוסטה

ארטיומס אוסיפובס בן ה-21 ינסה להרשים את ניצן שירזי, החלוץ הברזילאי ששוחרר ממכבי חיפה גם על הכוונת

הקשר הלטבי, ארטיומס אוסיפובס בן ה-21, צפוי להיבחן ביום שישי בהפועל חיפה. אוסיפובס הוא קשר התקפי המשחק בנבחרת לטביה הצעירה וכבש את שער הניצחון במשחק הידידות שנערך נגד אסטוניה (0:1) לאחרונה. בעונה שעברה שיחק בקבוצת בלאזמה מהליגה הלטבית הראשונה

 

החלוץ הברזילאי, רודריגו דה קוסטה, שנבחן בשבועיים האחרונים במכבי חיפה ממנה שוחרר, החל להתאמן בשורות היריבה העירונית. בהפועל חיפה אמנם היו מעוניינים להתחזק בקשר, אך לא שללו את האפשרות כי אם קוסטה ירשים, ינסו בכל זאת לצרפו.

 

לחיפה כבר יש חלוץ זר, ניקולה גרוביישיץ', שחוזהו עבר אתמול בבקרה והוא יוכל לשחק במפגש הקרוב של קבוצתו מול הפועל רמת גן בשבת (19:30, וינטר).


ניצן שירזי. "המשחק מול הפועל ת"א היה ונגמר" (צילום: אלי אלגרט)

 

בחיפה היו רוצים להמשיך ביכולת הטובה שאפיינה את הקבוצה במחזור הפתיחה, בו היא ניצחה 0:1 את האלופה הפועל תל אביב. המאמן ניצן שירזי אמר לאתר הרשמי: "מדובר במשחק מול יריבה לא קלה ובמבחן גדול עבורינו. המשחק מול הפועל רמת גן הוא היחיד שמעניין אותנו ולא מה שהיה. המשחק מול הפועל תל אביב היה ונגמר מבחינתנו".

 

בהפועל חיפה לא שוכחים את טראומת וינטר מהעונה שעברה כאשר הקבוצה הגיעה למשחק מול הפועל רמת גן אחרי ניצחון גדול מול בית"ר ירושלים 2:3 ומהר מאוד נחתה לקרקע מאופוריית הניצחון. צמד שערים מהיר שכבש סרג' איילי בתוך רבע שעה ושער של ג'ורג' דאטורו הוליכו את הרמת גנים ל-2:3 משלהם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רודריגו דה קוסטה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים