שתף קטע נבחר

קראוץ': "רוצה לפגוש את ריאל מדריד ואינטר"

חלוץ טוטנהאם, שכבש שלושער ב-0:4 המרשים על יאנג בויז ברן, קיבל תיאבון לקראת הגרלת הבתים: "מגיע לנו את הבונוס הזה". דפו הודה כי כבש ביד: "הקוון לא ראה"

לא רק הפועל תל אביב תחכה בשקיקה להגרלת ליגת האלופות, גם טוטנהאם, שהעפילה אתמול בצורה משכנעת לשלב הבתים. החבורה של הארי רדנאפ מחכה פיגור 3:2 מהמשחק הראשון והביסה אתמול 0:4 את יאנג בויז ברן בגומלין ב'ווייט הארט ליין'.

 

איש השעה של הספרס היה החלוץ פטר קראוץ', שחגג שלושער פרטי וקיבל תיאבון לקראת ההגרלה במונאקו. "אני רוצה משחקים גדולים", סיפר החלוץ האנגלי. "רוצה את ריאל מדריד ואינטר באותו בית. אתה הרי לא יודע כמה טוב אתה עד שלא פגשת את הטובים ביותר".

 

"אנחנו משחקים טוב מאוד ומגיע לנו את הבונוס הזה שנקרא ליגת האלופות", המשיך קראוץ. "בשביל זה עבדנו כל כך קשה בעונה שעברה". מאמנו של קראוץ' בטוטנהאם, הארי רדנאפ, היה בסיום מחוייך מהרגיל ואמר בצחוק: "מה יש לי להגיד אחרי משחק כזה? שאני רוצה ללכת הביתה, לאכול סנדוויץ' בייקון ולשתות כוס תה".


דירוג הקבוצות בשלב הבתים בליגת האלופות 2010-11

דירוג הקבוצות בשלב הבתים בליגת האלופות
דרג א' דרג ב' דרג ג' דרג ד'
אינטר ורדר ברמן טוטנהאם הפועל ת"א
ברצלונה ריאל מדריד גלאזגו ריינג'רס טוונטה אנסחדה
מנ' יונייטד רומא אייאקס רובין קאזאן
צ'לסי שחטאר דונייצק שאלקה אוקזר
ארסנל בנפיקה פ.צ באזל CFR קלוז'
באיירן מינכן ולנסיה בראגה פרטיזן בלגראד
מילאן מארסיי פ.צ קופנהאגן ז'ילינה
ליון פנאתינייקוס ספרטק מוסקבה בורסאספור
 

מלבד השלושער של קראוץ', היה זה ג'רמיין דפו שהשלים את החגיגה, בשער מעורר מחלוקת. השופט הצרפתי, לורן דומל, אישר את שערו של

 החלוץ, למרות שהשווייצרים טענו כי נגע בכדור בידו לפני שבעט פנימה. "נגעתי ביד במהלך השער? כן, אבל הקוון לא ראה את זה", הודה דפו.

 

"לפעמים דברים כאלה גם הולכים לטובתך. למרות השער הזה, שיחקנו טוב מאוד. זו היתה יופי של תצוגת כדורגל", סיכם דפו, שיראה איך קבוצתו מוגרלת מהדרג השלישי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קראוץ' והחברים חוגגים
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים