אחרי שהבוקר (רביעי) פורסם לראשונה ב-ynet כי אורי דהן סיכם בבית"ר ירושלים, הקבוצה הודיעה כי הבלם ה-23, ששיחק במדיה בעונה הקודמת וחזר הקיץ לשורות מכבי חיפה, ימשיך בצהוב-שחור ויושאל למחזיקת הגביע לעונה נוספת.
דהן גדל במחלקת הנוער של עירוני קריית שמונה, בה גם ערך את הופעות הבכורה שלו בקבוצת הבוגרים. בקיץ 2021 הוא נרכש על ידי מכבי חיפה ובתחילת העונה שעברה הושאל לבית"ר ירושלים. בעונה האחרונה רשם דהן 26 הופעות בכל המסגרות במדי הקבוצה של יוסי אבוקסיס, כבש שער אחד ופתח גם בהרכב בגמר גביע המדינה.
1 צפייה בגלריה
דהן
דהן
"המטרה עכשיו היא להתעסק בכדורגל, ולהמריא העונה גבוה". דהן
(צילום: בית"ר ירושלים )
דהן אמר לאחר החתימה: "אני כל כך שמח לחזור למקום שהגעתי איתו לאחד השיאים הגדולים בקריירה שלי ובחיים בכלל. לא יכול לחכות יותר לחזרה לבית וגן כבר מחר, ללבוש את המדים הצהובים-שחורים ולהיות חלק מהמועדון המפואר הזה.
"אני רוצה להודות לבעלים, ברק אברמוב, על האמון, ועל ההרגשה הטובה שנתן לי לאורך הדרך עד לחתימה, וכמובן להודות למכבי חיפה על הדרך המשותפת. המטרה עכשיו היא להתעסק בכדורגל, ולהמריא העונה גבוה. יאללה בית"ר!".
מתחילת העונה החתימה בית"ר ירושלים את מיירון ג'ורג', דני הוצ'קו, דור מיכה, אדי גוטליב, בן ביטון, עומר קורסיה, יובל אשכנזי, גידי קאניוק, טימוטי מוזי, בראניי קבאלה, אמיר ברקוביץ' והאריכה את חוזיהם של ירדן שועה, אופיר קריאף, אוראל דגני, גריגורי מורוזוב, ליאון מזרחי ודן עזריה.

סורו בדרך, מגעים לגבי זסנו ואלמוג

בקבוצה גם פנו למ.ס אשדוד על מנת לבחון את אפשרות צירופו של המגן הימני זוהר זסנו, שלא נמצא בתוכניות המקצועיות של קבוצתו ומבוקש גם בהפעול ת"א, אולם המעבר יתבצע רק במידה ועמית כהן ימצא קבוצה חדשה, לאחר שכבר הודיעו לו כי הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות של המועדון.
בבית"ר גם מנהלים מגעים עם מכבי ת"א לגבי השאלתו של שחקן הכנף אילון אלמוג, לו שכר גבוה בסטנדרטים של הצהובים-שחורים. מי שנאבקת מול בית"ר על שירותיו היא מכבי נתניה, שהציעה למכבי ת"א הצעה אטרקטיבית יותר.
הקבוצה של יוסי אבוקסיס עוד מנסה לצרף את הקשר האחורי איסמעיליה סורו, שעדיין לא הסדיר סופית את השחרור שלו מסלטיק, כשעד לסיום חלון ההעברות באירופה נותרו יומיים בלבד. סורו שוחח גם אמש עם אנשי בית"ר והבהיר להם כי הוא רוצה להגיע אליהם בלבד. הוא סיכם את תנאיו במועדון כבר לפני שבועיים, ובבית"ר מבינים כי חובה להביא אותו סורו נוכח מצבה של הקבוצה בליגה, כשהיא פתחה את העונה עם מינוס ארבע נקודות.