אליפות העולם בכדורסל: בארבעה משמונת הבתים שוחקו היום (שלישי) המשחקים הנועלים. בבית 1 ניצחה הרפובליקה הדומיניקנית 67:75 את אנגולה (אנדראס פליס בלט עם 17 נקודות) והבטיחה את מקומה בראשות הבית. איטליה סיימה במקום השני אחרי ניצחון 83:90 על הנבחרת המארחת, הפיליפנים. האחרונה מודחת היום מהטורניר יחד עם אנגולה, אחרי סיימה כנועלת הבית עם אפס ניצחונות.
בבית 4 ליטא ומונטנגרו שכבר הבטיחו את מקומן בשלב הבא, נפגשו למשחק על המקום הראשון. ליטא הייתה זאת שסיימה עם ידה על העליונה אחרי אחרי ניצחון 71:91. במשחק לפרוטוקול בלבד בבית ניצחה מצריים את מקסיקו 72:100.
2 צפייה בגלריה
אנדראס פיליס נגד אנגולה
אנדראס פיליס נגד אנגולה
אנדראס פיליס נגד אנגולה
(צילום: EPA/ROLEX DELA PENA)
2 צפייה בגלריה
נבחרת ליטא
נבחרת ליטא
נבחרת ליטא
(צילום: EPA/FRANCIS R. MALASIG)
גם בית 5 קיימו גרמניה ופינלנד משחק לפרוטוקול בלבד, כשהראשונה סיימה בראשות הבית אחרי שהשלימה ניצחון שלישי 75:101 על הפינים, שסיימו את הטורניר עם אפס ניצחונות. במשחק השני בבית אוסטרליה הבטיחה את המקום השני אחרי ניצחון 89:109 על יפן שתנסה בטורניר הבא לעשות היסטוריה ולהעפיל לראשונה לשלב הנוקאאוט. ג'וש גידי סיים אצל המנצחת עם דאבל-דאבל בזכות 26 נקודות ו-11 אסיסיטים, כמו גם אקסבייר קוק שקלע 24 נקודות וליקט 16 ריבאונדים. ג'וש הוקינסון בלט עם 33 נקודות.
בית 8 המתיקה צרפת את גלולת ההדחה עם ניצחון 79:85 על נבחרת לבנון שאף היא סיימה את דרכה בטורניר לאחר שרשמה שלושה הפסדים. גרשון יובלסה בלט בצרפת עם 18 נקודות. קנדה ולטביה שכבר עלו לשלב הבא מתמודדות ביניהן על המקום הראשון בבית.