זמנם עבר? מסי ורונאלדו לא קיבלו כבוד מפיפ"א - והאוהדים זועמים

EA תשיק בקרוב את מהדורת 2024 של המשחק הפופולרי • הפרעוש, זכה לציון נמוך במיוחד של 88, זאת אחרי שב-12 מ-14 השנים האחרונות היה השחקן עם הציון הגבוה ביותר • הפורטוגלי עם 83 בלבד

רונאלדו ומסי בגרסה החדשה של פיפ"א. צילום: צילום מסך

חברת המשחקים "EA Sports", שאחראית במשך השנים על הגרסאות השונות של משחק הכדורגל הפופולרי פיפ"א, עומדת להשיק בחודש הבא גרסה חדשה עם שם אחר - "EA Sports FC".

הסיבה לשינוי שם המשחק קשורה לעובדה שאחרי 30 שנה הסתיימה השותפות של חברת EA עם פיפ"א, ולכן היא כעת משיקה את משחק הכדורגל שלה תחת שם חדש.

אבל למרות השינוי בשם, מה שמסעיר את חובבי המשחק ברחבי העולם הוא דווקא הדירוג של הכוכבים במהדורה החדשה, בעיקר של צמד כוכבי העל ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו.

דירוגו של מסי בגרסת המשחק החדש עומד על 88 בלבד, זאת בניגוד לעבר, אז במשך 12 מתוך 14 שנות המשחק הארגנטינאי היה לשחקן עם הציון הגבוה ביותר של שחקן.

ליאו מסי. 12 מתוך 14 שנים בראש, צילום: AFP

במקביל, על פי ההדלפות האלו, רונאלדו שפעמיים בעבר זכה לדירוגים גבוהים יותר מאלו של מסי, יקבל במשחק החדש ציון נמוך במיוחד של 83.

ההדלפות האלו שמרגיזות מאד את האוהדים, זכו לחיזוק בטריילר של המשחק החדש. בסרטון לקראת המהדורה החדשה אין זכר לשני שחקני העל, מה שכבר הרגיז מעריצים רבים של השניים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר