המכה האחרונה: התוקף של כוכב הפרמייר ליג נמצא בביתו ללא רוח חיים

פול מיטשל, שזכור כמי שהתנפל על ג'ק גריליש וחבט בו בעוצמה, התמכר לאלכוהול והלך לעולמו בשבוע שעבר בגיל 31 • נשלח בזמנו למאסר של שלושה חודשים וחצי בגין הפגיעה בשחקן מנצ'סטר סיטי • צפו ברגע התקיפה

גריליש. לא ישכח את רגע התקיפה. צילום: אי.פי.אי

במהלך משחק ליגה בשנת 2019, כשג'ק גריליש עוד היה כוכבה של אסטון וילה, אוהד קבוצה יריבה בשם פול מיטשל, פלש למגרש וחבט בעורפו של השחקן בעוצמה, באקט מכוער ובלתי נשכח.

גריליש, היום כוכבה של מנצ'סטר סיטי, התאושש מהר מהפגיעה, מיטשל נעצר מיד, הובא בפני בית משפטו ונשלח לשלושה וחצי חודשי מאסר, באחד העונשים הבולטים שאוהד כדורגל אנגלי ספג. ובצדק.

 

כעת פורסם ב"מירור", שמיטשל בן ה-31, שמאז האירוע רק הלך והדרדר, נמצא לפני שבוע בבית אביו ללא רוח חיים, כפי הנראה עקב כמות יתרה של אלכוהול בגופו. על פי הדיווח, הוא סבל מבעיות שתייה במשך שנים ארוכות.

מיטשל, אב לשלושה, חזר וישב בכלא שישה שבועות נוספים במהלך 2022, לאחר שהפר את תנאי הרחקתו ממגרשי הכדורגל (הורחק לעשר שנים). במירור נכתב כי לאחר שהשתחרר באוקטובר האחרון, החל לצרוך גם סמים.

אחותו, שחיה עם אביהם, היתה האחרונה לראותו בחיים, וסיפרה שעד להגעת הפראמדיקים, המשפחה והשכנים ביצעו פעולות החיאה בפול המסכן, אך לשווא.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר