אתר Rotten Tomatoes קבע: הסרט החדש של אדם סנדלר בנטפליקס הוא המוצלח ביותר שלו

"את מה זה לא מוזמנת לבת מצווה שלי", סרטו החדש של השחקן והיוצר, שובר שיאים בנטפליקס וזוכה לביקורות הטובות ביותר שפרויקט של סנדלר קיבל אי פעם, כך על פי אתר ביקורות הסרטים הנחשב

אדם סנדלר בסרטו האחרון "את מה זה לא מוזמנת לבת מצווה שלי". צילום: נטפליקס

אפשר להגיד הרבה דברים על הסרטים של אדם סנדלר: שהם (בדרך כלל) מצחיקים, שהם (לא פעם) מחממי לב, וגם שיש לא מעט מהם (השחקן מנפק כשניים-שלושה סרטים בשנה, חלק מהסכם ההפקה שלו עם נטפליקס). אבל עם יד על הלב ועם כל הרצון הטוב, אי אפשר להגיד, לפחות על חלק ניכר מהסרטים ובמיוחד על הקומדיות הפרועות מתוכם, שהם חביבי המבקרים. למעשה, רוב סרטיו האחרונים של הקומיקאי האמריקני-יהודי בן ה-56 - מלבד הדרמות המוערכות "סיפורי מאירוביץ'" (2017), "יהלום לא מלוטש" (2019) ו"השיחוק" (2022) - נאלצו להסתפק בביקורות פושרות במקרה הטוב.

עם זאת, בסוף השבוע האחרון הוכיח סנדלר שהוא עדיין יודע לעשות קומדיות, וגרם ללא מעט מבקרים לאכול את הכובע. הסרט החדש והמוצלח שלו, "את מה זה לא מוזמנת לבת מצווה שלי", שהושק בנטפליקס ביום שישי, זכה לביקורות הטובות ביותר בקריירת 34 השנים של הכוכב, ועומד כרגע על ציון ממוצע של 96% ביקורות חיוביות באתר Rotten Tomatoes. הקומדיה המשפחתית החדשה עקפה בגדול את ממוצע הציונים של "השיחוק" (93%), "סיפורי מאירוביץ'" (92%) ו"יהלום לא מלוטש" (91%), והביקורות מהללות.

"את מה זה לא מוזמנת לבת מצווה שלי", צילום: נטפליקס

הסרט, המבוסס על ספר מ-2005 באותו שם, עוסק בשתי חברות טובות, סטייסי פרידמן (סאני סנדלר, בתו של אדם במציאות) ולידיה כץ (סמנתה לוריין), שחולמות להרים את מסיבת בת המצווה המושלמת, אבל התוכניות שלהן משתבשות בגלל נער מקובל ששתיהן מאוהבות בו. 

"את מה זה לא מוזמנת לבת מצווה שלי", צילום: נטפליקס

עוד מככבים ומככבות: סיידי סנדלר (בתו השנייה של אדם) כאחותה של סטייסי, ג'קי סנדלר (אשתו של אדם) כאמא של לידיה, ועידו מוסרי (שהופיע ב"אל תתעסקו עם הזוהאן", אחת הקלאסיקות של סנדלר) כדי'.ג'יי שמופיע בבת המצווה של לידיה. אדם עצמו, אגב, מופיע בתפקיד משני יחסית כאבי משפחת פרידמן.     

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר