האם דניאל פרץ יהפוך לשוער השלישי של באיירן מינכן? בגרמניה מדווחים היום (שלישי) כי מנואל נוייר כבר עורך אימונים מלאים עם הקבוצה, וצפוי לחזור לסגל אחרי פגרת הנבחרות בעוד קצת יותר משבועיים.
נוייר בן ה-37 שבר את רגלו בתאונת סקי בדצמבר האחרון ומאז לא חזר לשחק. היו דיווחים על כך שהוא יחזור לשחק רק בתחילת 2024, אולם הוא קצב ההחלמה מתקדם מהר מהצפוי. הוא יוכל לחזור לסגל של באיירן מינכן מיד לאחר פגרת הנבחרות למשחק מול באייר לברקוזן שייערך ב-15 בספטמבר. הדיווחים היותר זהירים מדברים על חזרה בסוף החודש הבא.
1 צפייה בגלריה
מנואל נוייר
מנואל נוייר
מנואל נוייר. יקדים את החזרה שלו
(AP Photo/Matthias Schrader)
כשנוייר יחזור, השוער החדש של אלופת גרמניה, דניאל פרץ, עלול להפוך לשוער השלישי ולמצוא את עצמו מחוץ לסגל הקבוצה, כאשר סוון אולרייך יחזור לתפקידו כשוער שני. פרץ עשוי לקבל הזדמנות בהרכב במשחק הגביע הגרמני מול פרויסן מונסטר מהליגה השלישית, שיתקיים ב-26 בספטמבר. בשבת הקרובה באיירן מינכן תשחק מול בורוסיה מנשנגלדבאך ודניאל פרץ אמור להיות על הספסל.
אתמול (שני) דניאל פרץ הוצג רשמית בבאיירן מינכן ואמר: "אני מרגיש נהדר מהרגע שנחתתי. כולם נחמדים וגרמו לי להרגיש כמו משפחה. השחקנים עזרו לי להרגיש בבית. אני לא יכול לחכות להכיר את שני השוערים של הקבוצה ולהתאמן איתם. מנואל נוייר הוא האליל שלי, פגשתי אותו אתמול וזה היה מדהים. כמובן שאני ספורטאי ואני רוצה להתחרות - זה הטבע של הכדורגל. אני הולך להתאמן הכי טוב שאני יכול כדי להוכיח למאמן שאני יכול לשחק, ואקווה לקבל את ההזדמנות".