מאמן נבחרת ישראל, אלון חזן יפרסם מחרתיים (חמישי) את סגל נבחרת ישראל לקראת צמד המשחקים הקרובים במוקדמות היורו. הראשון והמשמעותי מבין השניים יתקיים בשבת הבאה המול רומניה בבוקרשט מול רומניה, וביום שלישי שלאחר מכן נגד בלארוס בבית. מי ששוב לא צפוי להיכלל בסגל הוא חלוץ מכבי ת"א, ערן זהבי, שכבש הקיץ תשעה שערים בכל המסגרות.
למרות המסרים שהועברו על ידי מקורביו בימים האחרונים, בנבחרת ישראל בכלל לא מתעסקים בסאגה של זהבי וזימון שלו לסגל לא על הפרק. "מקורבים יכולים להעביר מסרים, התקשורת יכולה לייצר דיונים, אנחנו בכלל לא מתעסקים בזה, רק במי שחלק מהסגל וזהבי לא חלק ממנו, זה לא משהו שישתנה". הסבירו גורמים בכירים בנבחרת ישראל. "אנחנו מסתדרים עם מה שיש - ועם זה נגיע ליורו".
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(צילום: עוז מועלם)
נבחרת ישראל תתכנס ביום שני הקרוב לקראת יציאתה לרומניה ביום חמישי הבא. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, הבלם סתיו למקין ודור תורג'מן יזומנו לסגל. שני שחקני נבחרת הנוער, יצטרפו לאוסקר גלוך ורוי רביבו, כך שלנבחרת הנוער יהיה ייצוג של ארבעה שחקנים בסגל של הנבחרת הבוגרת.
למרות ההצטרפות של דניאל פרץ לבאיירן מינכן, מי שיפתח בין הקורות גם בשני המשחקים הקרובים ברומניה ונגד בלארוס יהיה שוער הכוכב אדום בלגרד עומרי גלזר, שקיבל את המושכות בתחילת הקמפיין והציג יכולת מצוינת עוד לפני שהשתדרג ועבר לאלופה הסרבית.
חזן נמצא בבעיה לגבי עמדת החלוץ, כשלא ברור אם שון וייסמן שלא משחק בגראנדה בכלל יזומן, תאי ברביבו לא ממש משחק בפילדלפיה מה-MLS, ולכן דין דוד או תורג'מן עשויים לפתוח. מנור סולומון מטוטנהאם יהיה שחקן מפתח, יחד עם ליאל עבדה או דולב חזיזה. בקישור ישחקו דור פרץ, שחזר לכושר מצוין, כמו גם מוחמד אבו-פאני שחזר לכושר טוב בפרנצוורוש.