ירושלים: 33 פצועים בתאונה בין שני אוטובוסים סמוך לגשר המיתרים

התאונה אירעה ליד גבעת שאול • מבדיקה ראשונית עולה כי אחד האוטובוסים הדרדר לעבר הטרמפיאדה הסמוכה והתנגש באוטובוס השני • הנוסעים קיבלו טיפול רפואי ופונו על ידי כוחות ההצלה לבתי החולים במצב קל ובינוני • אחד הנהגים חולץ מהזירה על ידי לוחמי האש במצב בינוני

זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תאונת דרכים בין שני אוטובוסים אירעה הערב (שני) סמוך לגשר המיתרים בירושלים. חובשים של מד"א העניקו טיפול ל-33 נוסעים שנחלצו מהאוטובוסים. בארגון איחוד הצלה דיווחו כי כל הנפגעים פונו לבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם כשהם בהכרה, 31 מהם נפצעו באורח קל, שניים בינוני.

חילוץ הנהג הפצוע, צילום: אריק אבולוף. כב"ה מחוז ירושלים

מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר באוטובוס אשר ככל הנראה הידרדר ופגע באוטובוס אחר ובטרמפיאדה סמוכה. כוחות משטרה רבים במקום ובוחני התאונות של מחוז ירושלים פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

התאונה בירושלים, צילום: אריק אבולוף. כב"ה מחוז ירושלים

שלושה צוותי חילוץ וכיבוי חילצו את נהג אחד האוטובוסים אשר היה לכוד באוטובוס. לוחמי האש חילצו את הלכוד במצב קל עד בינוני, והוא הועבר לטיפול רפואי. כמו כן, לוחמי האש סייעו בפינוי של עוד כשבעה נפגעים קל שנפגעו בתאונה, והם הועברו לטיפול מד"א וכוחות רפואה במקום.

תאונה רבת נפגעים בין 2 אוטובוסים סמוך לגשר המיתרים בירושלים // השימוש בהתאם לסעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים צילום: אריאל תג'ר. דיווחים אונליין

פראמדיק מד"א אלדד בנשטיין סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו בשני אוטובוסים בקווי שירות מלאים בנוסעים שהתנגשו קלות זה בזה, כלל הנוסעים ירדו בעצמם מהאוטובוסים והתהלכו במקום . ביצענו מיון ראשוני וכ-20 מהנוסעים התלננו על שפשופים וחבלות קלות, הענקנו להם עזרה ראשונה במקום ולאחר מכן פינינו אותם להמשך בדיקות וטיפול בבתי החולים כשמצבם של כולם קל". 

לוחמי האש במהלך החילוץ,

ארי קנפלר ויוסף חיים גבאי חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני אוטובוסים ורכב פרטי. בסיוע מספר אמבולנסים של איחוד הצלה הענקנו בזירה סיוע ראשוני לנהגת הרכב, לנהגי האוטובוסים ולכעשרים נפגעים קל ששהו באוטובוסים בשלב זה כלל הפצועים מצבם מוגדר קל - חלקם טופלו בזירה וסירבו להתפנות לבדיקות בבתי חולים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר