לאחר שביום שישי חתם דניאל פרץ באופן רשמי לחמש שנים בבאיירן מינכן, היום (שני) הוצג השוער בפני התקשורת הגרמנית במסיבת עיתונאים, בה התייחס למעבר הענק שלו למועדון הפאר.
המעבר הענק של דניאל פרץ - כתבות נוספות:
פרץ התייחס להתאקלמות שלו: "אני מרגיש נהדר מהרגע שנחתתי. כולם נחמדים וגרמו לי להרגיש כמו משפחה. השחקנים עזרו לי להרגיש בבית. אני לא יכול לחכות להכיר את שני השוערים של הקבוצה ולהתאמן איתם. מנואל נוייר הוא האליל שלי, פגשתי אותו אתמול וזה היה מדהים. כמובן שאני ספורטאי ואני רוצה להתחרות - זה הטבע של הכדורגל. אני הולך להתאמן הכי טוב שאני יכול כדי להוכיח למאמן שאני יכול לשחק, ואקווה לקבל את ההזדמנות".
3 צפייה בגלריה
דניאל פרץ מדבר במסיבת העיתונאים בה הוצג כשחקן באיירן מינכן
דניאל פרץ מדבר במסיבת העיתונאים בה הוצג כשחקן באיירן מינכן
"השחקנים עזרו לי להרגיש בבית". דניאל פרץ במסיבת העיתונאים
(מתוך הטוויטר של באיירן מינכן)
פרץ נשאל מתי שמע לראשונה על ההתעניינות של באיירן מינכן בו: "זה היה באחד האימונים שלי במכבי ת"א. הסוכן שלי ניגש אליי ואמר לי שבאיירן מינכן מעוניינת בי, וזה היה מדהים. התגשמות חלום עבורי". על השיחה עם המאמן תומאס טוכל, ששיכנע אותו בטלפון להצטרף: "הוא מאוד חם, הוא דיבר איתי והסביר לי מה יהיה המצב שלי ברוטציית השוערים".
על סגנונו כשוער: "אני מאוד אוהב את מה שאני עושה. אני חושב שאני שוער מאוד אקטיבי, דינמי. מעבר לזה אני לא רוצה לדבר יותר מדי, מעדיף להראות את מה שאני יודע על המגרש. הראש שלי הוא באימונים, לא יכול לחכות כדי להתאמן עם השחקנים הכי טובים בעולם ולדחוף את עצמי קדימה". על העצות שקיבל מאבא שלו: "הוא אמר לי להיות עצמי, וזו תהיה הדרך שלי. אני משתף פה פעולה עם השחקנים הכי טובים בעולם ומקווה ללמוד מהם כמה שיותר".
3 צפייה בגלריה
דניאל פרץ עם מנכ"ל באיירן מינכן יאן-כריסטיאן דרסן
דניאל פרץ עם מנכ"ל באיירן מינכן יאן-כריסטיאן דרסן
"חיכינו הרבה זמן עד שמצאנו שוער שיתאים לנו". דניאל פרץ עם מנכ"ל באיירן מינכן יאן-כריסטיאן דרסן
(האתר הרשמי של באיירן)
3 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
דניאל פרץ באימון הבכורה שלו בבאיירן מינכן בשבת
(צילום: באיירן מינכן)
מנכ"ל באיירן מינכן, יאן-כריסטיאן דרסן: "חיכינו הרבה זמן עד שמצאנו שוער שיתאים לנו, וזה דניאל פרץ. הוא היה נפלא באליפות העולם עד גיל 21 נגד נבחרת גרמניה, ואנחנו מצפים לראות אותו במדי הקבוצה. הוא הישראלי הראשון שחותם אצלנו, וכולם מכירים את הרקע היהודי של המועדון. יש לו כישרון, אבל זה לא הכל. כמו כל דבר בחיים, כדי להצליח צריך תשוקה, אנרגיה ועבודה קשה - וזה מה שראינו אצל דניאל".
אתמול ישב פרץ ביציע בזמן ניצחונה של קבוצתו החדשה 1:3 על אוגסבורג במסגרת המחזור השני של הליגה הגרמנית. בשבת הוא ערך את אימון הבכורה שלו, אבל לא נכלל בסגל למשחק מאחר שהוא נרשם מאוחר מדי. טוכל התייחס להחתמתו של הישראלי: "דניאל פרץ יוכל ללמוד מהאליל שלו מנואל נוייר ולהתקדם בקריירה. יש לו תכונות ואיכויות מיוחדות של שוער מודרני, הוא אמיץ, פעיל, יש לו בעיטה חזקה טובה ופתיחת גוף טובה והוא שומר על מרחק טוב מקו ההגנה, וזו הסיבה שהלכנו עליו".