בנו של לברון ג'יימס ושחקן מכללת USC, ברוני ג'יימס, צפוי לחזור לפרקט "בעתיד הקרוב מאוד" - כך מסרה לפנות בוקר (בין שישי שלבת) דוברת המשפחה. ההודעה נרשמה חודש לאחר שהכדורסלן בן ה-18 עבר דום לב במהלך אימון של קבוצתו ופונה לבית החולים.
מהמשפחה נמסר עוד כי רופאיו של ג'יימס מאמינים כי מום מולד בלב היה כנראה הסיבה לדום הלב שעבר בחודש שעבר. "לאחר הערכה ראשונית מקיפה, זוהתה הסיבה הסבירה לדום הלב הפתאומי של ברוני", אמרה המשפחה בהצהרה לתקשורת. "זהו מום לב מולד משמעותי מבחינה אנטומית ותפקודית שניתן ואפשרי לטפל בו". כמו כן, נאמר כי "אנחנו בטוחים מאוד בהחלמה המלאה של ברוני ובחזרתו לכדורסל בזמן הקרוב".
2 צפייה בגלריה
ברוני ולברון ג'יימס
ברוני ולברון ג'יימס
ברוני ולברון ג'יימס
(צילום: Alex Bierens de Haan / GETTY IMAGES)
לאחר שברוני ג'יימס לקה בלבו, ב"וול סטריט ג'ורנל" ציינו כי הוא היה בסכנת חיים ממשית כשאיבד את ההכרה באופן פתאומי על הפרקט, ורק תגובה מהירה של אנשי הצוות הרפואי של USC הצילה למעשה את חייו, ומנעה ממנו נזקים מוחיים אפשריים.
בחודש האחרון בתקשורת האמריקאית טענו כי למרות שמצבו התייצב והוא יצא מטיפול נמרץ, עתיד הקריירה של ברוני, אשר היה מיועד להיבחר בסיבוב הראשון בדראפט 2024 של הליגה הטובה בעולם, מוטל בספק. להמשך הקריירה של ברוני עשויות להיות כמובן השלכות על לברון ג'יימס, שהצהיר לא פעם על חלומו לשחק יחד עם בנו ב-NBA.
2 צפייה בגלריה
ברוני ג'יימס, בנו של לברון ג'יימס
ברוני ג'יימס, בנו של לברון ג'יימס
סובל ממום לב מולד. ברוני ג'יימס
(צילום: AFP)
כידוע, נותרו ללברון ג'יימס שנתיים בחוזה שלו עם הלייקרס ובשלהי העונה שחלפה הביע תקווה לשחק עם בנו. "אני צריך לשחק עם הילד שלי, אני חייב להיות על הפרקט עם ברוני. רוצה לשחק לצידו או נגדו אני לא מתכוון לשמור עליו - כי הוא רכז ואני, בשלב הזה של הקריירה, בתפקיד אחר".
בעונה שעברה, האחרונה שלו בתיכון היוקרתי סיירה קניון, העמיד ברוני (18, 1.91), אשר מיועד להיבחר בסיבוב הראשון בדראפט 2024 של הליגה הטובה בעולם, ממוצעים של 14.2 נקודות, 5.5 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים ו-1.8 חטיפות למשחק. קולג'ים רבים ניסו לשים עליו את היד, והוא בחר ב-USC (אוניברסיטת דרום קליפורניה), שם שיחקו בעבר דמאר דרוזן, ניקולה ווצ'ביץ' ואוון מובלי.