"אנחנו לא מעכלות שאנחנו אלופות עולם": נבחרת ההתעמלות האמנותית חוגגת

דיאנה סברצוב, אופיר שחם, רומי פריצקי, שני בקנוב, הדר פרידמן וליזה בנצ'וק עשו את הבלתי ייאמן בוולנסיה בגמר הקרב רב • והן לא מתכוונות לעצור כאן - ביום ראשון ישתתפו בגמרים נוספים

נבחרת ההתעמלות האמנותית עם הזהב. טרפו את התחרות

שמחה גדולה בנבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית באליפות העולם בוולנסיה לאחר ההישג ההיסטורי, הזכייה במדליית הזהב בתחרות הקרב רב החשובה - כל זה פחות משנה לפני האירוע הגדול בתבל של המשחקים האולימפיים בפריז 2024. 

דיאנה סברצוב, אופיר שחם, רומי פריצקי, שני בקנוב, הדר פרידמן וליזה בנצ'וק עלו לפודיום לקבל את המדליה ושרו את ההמנון כל כך חזק, שללא ספק שמעו אותן עד ישראל, כשבסיום הן גם עשו את תמונת הסלפי המסורתית. 

היסטוריה: נבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל אלופת העולם בקרב רב | אורן אהרוני

מאחורי הקלעים, המתינו כל חברי המשלחת, החל מהיו"ר אבי שגיא, המנכ"לית שרית שנער, וכל אנשי הצוות, המאמנות ביחד עם לינוי אשרם האלופה האולימפית, שעשו סבב ראיונות והצטלמו בתמונות קבוצתית למזכרת. 

"כל כך שמחות לעמוד על הפודיום ולצעוק את ההמנון, זה זכות גדולה – אנחנו אלופת עולם", סיפרה בסיום פריצקי. "אנחנו עדין מנסות לעכל שאנחנו אלופות עולם, פתחנו עם תרגיל ראשון לא כל כך טוב, אבל נתנו את הכל בהמשך". 

אתן יודעות שעשיתן היסטוריה? 
"אנחנו שמחות להיות הראשונות שמשיגות זהב באליפות העולם. עבדנו קשה בשביל זה, אבל הדרך עוד ארוכה, ויש לנו עוד שני גמרים ביום ראשון ואנחנו רוצות להצליח גם בהם. אנחנו מודות למאמנת שלנו איילת זוסמן ועצם לכל המאמנות". 

הנבחרת בתרגיל הסרט. מדהימות, צילום: אורן אהרוני

ישראל היתה קרובה להשיג מדלייה שנייה בתחרות בין המדינות הכוללת את הציונים של התחרות האישית והקבוצתית, אך הפעם סיימה במקום הרביעי הכללי, כשהזהב הלך לבולגריה, הכסף לגרמניה ושלישית סיימה איטליה. 

כאמור, המשימה של הנבחרת עדין לא הסתיימה, כאשר ביום ראשון, יעלו על המשטח פעם נוספת כדי לקחת חלק בכל גמר בנפרד, וינסו להגדיל את כמות המדליות, כאשר מחר (שבת) תשתתף דריה אטמנוב בגמר הקרב רב. 

צילומים: אורן אהרוני

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר