שני משחקים מפרידים בין מכבי חיפה להיסטוריה – הופעה שנייה רצופה בשלב הבתים של ליגת האלופות. הראשון מבין השניים בשלב הפלייאוף של הליגה היוקרתית ביבשת, יתקיים כבר הערב (22:00) בסמי עופר, במסגרתו יארחו הירוקים את יאנג בויז ברן.
המטרה של מכבי חיפה היא להשיג תוצאה טובה, שתעביר את הלחץ על הקבוצה השוויצרית, שתארח את משחק הגולמין בשבוע הבא. בנוסף, אחרי שכבר גרפו 15.6 מיליון אירו בעקבות ההצלחה בשלושת סיבובי המוקדמות, רוצים בהנהלה האלופה הישראלית לגרוף גם את 8.6 המיליון אירו הנוספים שמובטחים לקבוצה שתעלה לשלב הבא.
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
"משימה לא פשוטה". דגו
(צילום: עוז מועלם)
בחיפה יודעים שמדובר ביריבה חזקה יותר מכל הקבוצות שהיא שיחקה מולן עד כה – סלובן ברטיסלבה, שריף טירספול וחמרון ספרטנס, כשערך השחקנים בקבוצה השוויצרית גבוה פי שלוש מאלה של מכבי חיפה (71 מיליון אירו לעומת 21 מיליון אירו). ועדיין, החניכים של המאמן מסאי דגו מאמינים שמדובר באתגר אפשרי וכי הפערים שקיימים על הנייר הם לא כל כך משמעותיים במציאות.
"יש לנו משימה לא פשוטה", אמר דגו לקראת המשחק. "הפעם יש לנו יריבה מאוד חזקה. אבל כמכבי חיפה, בבית, חייבת לנצח. מדובר בקבוצה מאוד איכותית, אלופה חמש פעמים ברציפות, הייתה בליגה האלופות, ונצטרך להיו מאוד אגרסיביים. מדובר גם בקבוצה עם אחוז גבוה של ניצול מצבים נייחים, קיימנו תירגולים מיוחדים לקראת המצבים האלה. אם נבוא בצורה הנכונה, נוכל לגרום להם להרגיש לא בנוח בסמי עופר. יהיה מעניין".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה עלי מוחמד
שחקן מכבי חיפה עלי מוחמד
לתת להם להרגיש לא בנוח. מוחמד
(צילום: עוז מועלם)
דגו צפוי לעלות במערך מבוקר כאשר לא צפויים הפתעות בהרכב: עבדולאי סק ושון גולדברג במרכז ההגנה, כאשר הרכש הטרי לורנצו שמיץ' הקרואטי ימתין על הספסל. דניאל סונדגרן ופייר קורנו באגפים, עלי מוחמד ומחמוד ג'אבר כצמד קשרים אחוריים, וצ'ארון שרי, דולב חזיזה דייא סבע ופרנצדי פיירו בחלק הקדמי.