לזמן מוגבל: זוכה "משחקי השף" פותח מסעדה לראשונה

השף תום לוי פותח גסטרו-בר בו נוכל לאכול מידיו • ארוחת הטעימות שיצר תוגש לצד קוקטיילים של המיקסולוג הבינלאומי המוביל, ריס ווילסון

אחת המנות בארוחה של תום לוי. צילום: אפיק גבאי

זוכה "משחקי השף", תום לוי, פותח לראשונה מסעדה פיזית בה נוכל לאכול מידיו. מדובר בפופ אפ גסטרו-בר חדש בשם CHIVAS TAKEOVER THE FANTASTIC שיפעל במשך שני לילות בלבד, בין התאריכים 4-5 בספטמבר, בחלל בר פנטסטיק השוכן בתוך מלון Port and Blue בתל אביב-יפו.

תום לוי,

לוי, פרץ לתודעה אחרי 15 שנים של עבודה במטבחים המובילים בישראל (כתית, רפאל, קלארו) והתמחויות במטבחי עילית בעולם (גורדון רמזי, רובושון ועוד). בנוסף, בבעלותו קייטרינג בוטיק מצליח. את המקום הוא פותח יחד עם שגריר מותג הוויסקי Chivas Regal - המיקסולוג הבינלאומי ריס ווילסון, שבין הישגיו, קטף כמה פרסי Tales of the Cocktail וניהל את אחד הברים הטובים בעולם - Happiness Forgets שבבריטניה.

ריס ווילסון,

הפופ אפ ישלב בין המטבח של לוי לבין הקוקטיילים של ווילסון. במסגרתו תוגש לאורחים ארוחה בת חמש מנות במחיר 550 שקלים לזוג עם קוקטיילים מותאמים על בסיס שיבס. בין המנות שיוגשו במסעדת הפופ-אפ יהיו: טארטלט טרטר טונה איולי יוזו, אפונת וואסבי, שאלוט, ג'ינג'ר צ'ילי, ג'ל פונזו וטוביקו; סביצ'ה דג עם דובדבן, שאלוט, נענע, צ'ילי, פטרוזיליה, כוסברה ויניגרט רוויון סלרי, שמן ירוק ופרחי בזיליקום סגול; ופילה בקר קרם שורשים עם גראטן תפו"א, טימין, בצל מושחם, ציר בקר ויין אדום. המנות יוגשו עם קוקטיילים כמו: Anytime Manhattan - וורמוט לבן, קורדיאל אבטיח וטיפה של שמן בזיליקום טרי עם Chivas 18.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר