גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #808406 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 808406        
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
13150 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    09:42   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

האזהרות מהדיון החסוי נחשפות: ''תחת בג''ץ ה'חדש', כולם יסתכנו בתואר פושע מלחמה''  

 
  
בשבועות האחרונים הביא הרמטכ"ל הלוי לידיעתם של נתניהו וגלנט את עיקרי האזהרות שהשמיעו גורמים ביטחוניים, כבר בתחילת המחאה. על הפרק - מעצר לוחמים שמשרתים ביו"ש, הסיוע הביטחוני ואפילו סיכון להתיישבות: "הצלחנו למסמס הליכים נגד ישראל בזכות מעמדו של בג"ץ, לא בגלל העיניים היפות שלנו"


https://www.ynet.co.il/news/article/sktfnlgt3
יואב זיתון

זה היה דיון חסוי, עם נציגים בכירים מכל גופי הביטחון. בחודש פברואר, כשהמחאה עוד הייתה בתחילתה, פירטו נציגי צה"ל, השב"כ, המוסד והמל"ל כיצד עלולה החקיקה השנויה במחלוקת לפגוע בעתיד בביטחון המדינה. כעת, חצי שנה אחרי, נחשפות כאן לראשונה האזהרות המטרידות שנשמעו בכינוס - בעיקר בכל הנוגע לפגיעה בחיילים שמשרתים ביהודה ושומרון ובאפשרות שיוגדרו כפושעי מלחמה - עוד לפני הטייסים.

הפרוטוקול של הדיון, שנערך בדלתיים סגורות לא נמסר למשתתפים, גם לא ליוזמו, ח"כ יואב סגלוביץ' (יש עתיד). באותו השבוע נרשמה ההפגנה השביעית בקפלן וחלק מהטייסים והקצינים במיל' כבר החלו להרהר באפשרות שלא להתייצב יותר לשירות כמחאה נגד המפכה המשפטית, שהייתה אז בראשיתה. מהדיון יצאו מעט מאוד דיווחים, בטח לא כאלו שתפסו כותרות בתחילתה של הסערה הציבורית.

כעת ניתן לחשוף כיצד נציגי מערכת הביטחון פירקו אז לגורמים קטנים את ההשערה לפיה המהפכה המתהווה מסוכנת לביטחון המדינה ולגורלם של שרי הקבינט וללוחמי צה"ל - בעיקר לאלו שעל היבשה, בשטחים.

אך הדיון עסק לא רק באיומים פרסונליים על לוחמי גולני שסיימו הבוקר מעצר בג'נין, צולמו במקרה על ידי פלסטינים וזהותם שאותרה ברשת בקלות תכניס אותם לרשימות שחורות באנגליה או בספרד. עלו בו גם נדבכים שלמים על המציאות הישראלית המורכבת שקיימת כאן מ-1967, ובראשם מפעל ההתיישבות, שלא יוכל להתקיים יותר במתכונתו הנוכחית. מציאות שבה בית המשפט העליון מכשיר באופן תדיר את האחזקה הצבאית בשטח גדול שטרם הוסדר או סופח ביהודה ושומרון.

כך למשל, טענו קצינים בכירים שהשתתפו בדיון, לא ניתן יהיה יותר להפקיע אדמות פלסטיניות לצרכים ביטחוניים קריטיים כמו הקמת גדר קו התפר, מאחר שבג"ץ, שיכשיר את המהלך, לא יוכר יותר כבית משפט עצמאי וחזק.

המשמעות בפועל: העובדים שיבנו את הגדר, בדיוק כפי שקורה בימים אלו בפרויקט לחיזוק קו התפר הפרוץ בשומרון, הלוחמים שיאבטחו אותם, מפקדי הגדודים והחטיבות באותה הגזרה ולבטח אלוף הפיקוד ומפקד האוגדה - כולם יסתכנו בתואר "פושעי מלחמה" לפי הדין הבינלאומי.

את זהותם כחי"רניקים או שריונרים לא ניתן להסתיר, בניגוד ללוחמי האוויר שבקוקפיט ונהנים מאיפול והסתרת פנים ושם. עד כמה הסיכון הזה ממשי? עוד לפני המהפכה המשפטית, התבקשו כתבים צבאיים על ידי צה"ל שלא לחשוף את זהותו של לוחם כפיר או נח"ל שהרג מחבל והתראיין לאחר מכן כ"גיבור היום". תמונתו טושטשה והתבקשנו לפרסם, למרות שהצנזורה מתירה זאת, רק את האות הראשונה משמו הפרטי. הסיבה: חשש מוצק שאותו לוחם יסתבך עם הדין הבינלאומי בטיולו הבא מחוץ לישראל.

אלאור אזריה, אולי הלוחם המפורסם ביותר שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל, זכה לחסינות בינלאומית רק כי נחקר, נשפט, הורשע ונענש במערכת אכיפת החוק הצה"לית. כך קובעים משפטנים צבאיים, שמזכירים באותה נשימה כמה טוב עשו בדרג המדיני והצבאי שלפחות דחו את החוק שיזם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שאמור היה למנוע חקירות של לוחמי צה"ל בחשד לעבירות מבצעיות.

כאמור, הדיון לא עסק רק בסיכון ללוחמים, לטייסים ואפילו לשרים ולראש הממשלה שמקבלים החלטות מבצעיות ומחלקים פקודות לצבא. אחד הנוכחים בדיון, סיפר בשיחה עם ynet ו"ידיעות אחרונות" כי "בדיון עלה על ידי נציגי המל"ל, שבראשו עומד צחי הנגבי, סעיף בחוק האמריקני שאוסר על מתן סיוע ביטחוני למדינות שמפרות זכויות אדם, שבגללו ישראל משתדלת להימנע ממכירת נשק למדינות מפוקפקות ומושחתות באסיה או באפריקה". לדבריו, "בית המשפט העליון היווה לאורך עשרות שנים חותמת מנומקת לעולם שישראל מפרה זכויות אדם של פלסטינים אך לצרכים ביטחוניים, ועל כן הממשלות במערב לא מטילות עלינו סנקציות".

דוגמא נוספת שעלתה קשורה לכך שבית המשפט העליון הכשיר פעמים רבות הפקעת אדמות של פלסטינים לצורך הקמת המכשול בקו התפר סביב יהודה ושומרון, באמצעות נימוקים משפטיים שהוכרו בעולם וסללו את הדרך למהלך שהוא כלל לא מובן מאליו. "בית המשפט העליון בישראל נהנה מיוקרה בינלאומית, פסקי דינו נלמדים במיטב הפקולטות באירופה ובארצות הברית בתחומי הדין הבינלאומי, רק משום שהוא נחשב לעצמאי ובלתי תלוי", סיפר הבכיר. "ברגע שימונו לו שופטים מטעם, נטולי כישורים משפטיים שכפופים למערכת הפוליטית, מעמדו של בג"ץ ייפגע כלפי חוץ, והשכפ"צ של מדינת ישראל מול המצב האנומלי ארוך השנים בשטחים - יחורר".

בדיון עלתה דוגמא נוספת, שבה שצה"ל משתמש גם בימים אלו כשנטען נגדו שפגע במאות פלסטינים בלתי חמושים בגבול עזה במהלך הפגנות הגדר הרבות בשנים 2020-2018. בעקבות עתירה שהוגשה לבג"ץ נגד השימוש בירי חי על מפגינים שהתקרבו לגדר המערכת בגבול עם עזה וניסו להשחיתה, קבע השופט חנן מלצר כי פעולות אלו תקינות ונסמך על טיעוני צה"ל שהוצגו לו. אחד המשיבים בעתירה, שבקיא היטב ברזיה, הוא מי שמשתמש בה גם היום בדיונים שונים, הקצין הבכיר שחתם על הפקודה לירות במפרי סדר בגבול ולעיתים גם לפצוע ולהרוג אותם – מפקד פיקוד הדרום באותם ימים והרמטכ"ל כיום רב-אלוף הרצי הלוי. לולא ההגנה של בג"ץ על מדיניותיו כאלוף הפיקוד, הלוי עלול היה למצוא את עצמו מואשם היום בפשעי מלחמה, שכן הדין הבינלאומי אוסר על ירי חי לעבר מפרי סדר בלתי חמושים.

"יש אינספור הליכים אישיים שמנסים ליזום כל העת גורמים פרו-פלסטינים נגד קצינים בצה"ל, בעיקר כאלו שזוהו כמג"דים ומח"טים, מול בית הדין הבינלאומי ובתי משפט באירופה. קציני מחלקת הדין הבינלאומי בפרקליטות הצבאית ועמיתיהם במשרד החוץ מנצלים את קשריהם הבלתי פורמליים בזירות הללו כדי למסמס את הניסיונות האלה", ציין גורם בכיר שנכח בדיון. "זה לא קורה בגלל העיניים היפות שלנו או כי יש לנו חברים בהאג, אלא כי גופי האכיפה והמשפט בישראל, בדגש על בית המשפט העליון, שהיום כמעט כל סוגיה שנויה במחלוקת הקשורה להפעלת הכוח של צה"ל בשטחים מגיעה לפתחו, נהנים מאמון גדול בעולם. בדיון הסגור הייתה תמימות דעים שפגיעה במוניטין של בג"ץ היא פגיעה בצה"ל ובמשרתיו".

דוגמא נוספת שהועלתה על ידי נציגי צה"ל בדיון נגעה להכשרת תקיפות שמבצע חיל האוויר בלב השטח הפלסטיני המיושב, בעיקר ברצועת עזה. בתכנון פעולות אלו משתתפים גם יועצים משפטיים לדין הבינלאומי שמכשירים את הפעולות מבחינת הפללה והצדקה על בסיס, בין היתר, פסקי דין של בית המשפט העליון.

"הרי סיכולים ממוקדים מהאוויר זה דבר שהתחיל בצה"ל וקיבל תמיכה מבג"ץ כחלוץ עולמי בתחום, בנימוקים חסרי תקדים שהעלו השופטים, ברמה העולמית", ציין משפטן צבאי בכיר שהיה בדיון. "בפעם הבאה שזה יידון בבג"ץ ה'חדש', היתר משפטי שכזה לא יחזיק בזירה הבינלאומית, והטייס שיתקוף עלול למצוא עצמו מואשם בחו"ל כפושע מלחמה. כך גם מפקדיו ששלחו אותו. לא בכדי עד היום לא הועמד אף קצין ישראלי לדין, חרף כמות התקיפות והפעולות הגדולה ביותר שצה"ל מבצע, מדי יום, בכל שנה, בשטח מאוכלס, בהשוואה לכל צבא מערבי אחר".

ככל הידוע, עמדתו של הרמטכ"ל הלוי בנושא הטעון קרובה מאוד לעמדתה של הפרקליטה הצבאית הראשית, אלופה יפעת תומר-ירושלמי - בצה"ל לא יתלבטו הרבה כשיגיע משבר חוקתי אם לפעול לפי הוראות החוק, בית המשפט או לפי הוראה מההמשלה במצב של סתירה בין השניים. דילמה זו כבר הועמדה השנה למבחן, אמנם בסדר גודל קטן, כשצה"ל נדרש על ידי השר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ' להפר "קצת" את החוק כדי לעצור הפרת חוק "גדולה יותר" - מבני הישיבה בחומש שהיו על קרקע פלסטינית פרטית הועתקו לאדמות מדינה סמוכות לפני שניתנו למהלך היתרי התכנון והבנייה לפי חוק, תהליך שקורה בחודשים האחרונים וטרם הסתיים. אמנם מדובר בזוטות יחסית אך הנפיצות בחיכוך הקיים כבר הורגשה מאז הועברו הסמכויות שנוגעות למנהל האזרחי ולמתאם פעולות הממשלה בשטחים ביהודה ושומרון לידיו של יו"ר הציונות הדתית.

ח"כ סגלוביץ' אמר בימים האחרונים ל-ynet ול"ידיעות אחרונות" כי זולת אותו דיון שדרש ובקושי קיבל, לא היה דיון בנושא החשוב בקבינט, בממשלה ואפילו לא במועצה לביטחון לאומי. מקור רשמי נוסף אישר זאת. עוד נודע לנו כי הרמטכ"ל הלוי הביא את עיקרי העמדה שהציגה הפצ"רית תומר-ירושלמי בדיון, לידיעתם האישית של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל שר הביטחון יואב גלנט, במהלך החודש האחרון.

בתצהיר לבג"ץ נגד ביטול עילת הסבירות שהגישה אתמול חברת ועדת החוקה יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו), היא ציינה כי הדיון בחודש פברואר היה קצר, לא ממצה, בוצע כמחטף וגורמי המקצוע לא הספיקו להרחיב על ההשלכות המסוכנות של המהפכה המשפטית על ביטחון ישראל. ח"כ גלעד קריב (העבודה), גם הוא חבר בוועדה, הזכיר בשיחה עם ynet ו"ידיעות אחרונות" כי גורמי המקצוע בצה"ל ציינו בדיון כי גם כיום ישנם הליכים פתוחים בתי משפט בינלאומיים נגד ישראל, שיושפעו להערכתו לרעתנו בשל ביטול עילת הסבירות שכבר מחליש את בית המשפט העליון.

"אמרנו בדיון לנציגי הצבא והשב"כ, תביאו לנו מקרים שבהם בית המשפט העליון החליש אתכם או הצר את צעדכם. הם אמרו לנו 'לא דובים ולא יער'. היה רק את מקרה נוהל שכן שנפסל בבג"ץ וגם הצבא הכיר בכך כפרקטיקה בעייתית שהוחלפה בשיטות אחרות", אמר ח"כ קריב. "ברגע שימנו חוקרים, שופטים ותובעים מטעם הממשלה, תתחיל התקרנפות. בצבא חוששים מאוד מפגיעה בעיקרון 'המשלימות' לפיו בעולם סומכים על חקירות בישראל ולכן לא מתערבים לנו בחקירות של אירועים מבצעיים בצה"ל".



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  הכל קישקוש !!! לא דובים ולא יער. אין קשר בין שלטון בג''צ ובית הדין בהאג ממש חדש 21.08.23 09:44 1
     נכון שזה קשקוש, אבל WIN WIN, מי שמאמין בזה אינו מתאים לשרת בצבא היהודי. LCH 21.08.23 09:51 3
         +++ אכן win win. הם משקרים בלי הכרה ולבסוף מאמינים בעצמם לשקר ואז משקרים שוב בארשת פנים רצינית בקול נמוך שמתריע על סכנה ובכובד ראש itsJustAnick 21.08.23 10:37 25
             כשכמה חיילים ייעצרו בהאג ויעמדו לדין נראה אתכם גיבורים גדולים. חיילי צהל יהיו נרדפים בכל מדינה ולך תדע את חוקיה. בהצלחה. הדרקון 21.08.23 18:58 77
                 האלוף.בדימוס עמירם לוין יוכל אז למסור עדות. הנה מדבריו: berale 21.08.23 19:26 80
                 להאג אין סמכות לעצור חיילים Naf869 21.08.23 19:33 82
                     האג לא במובן הפיזי. מדובר ביכולת של מדינות לעצור מי שחשוד בפשע מלחמה ולהעבירו להאג לחקירה והעמדה לדין. קרה בכמה דיקטטורות בעולם. הדרקון 21.08.23 19:42 87
                         זה לא מפסיק לרגש אותי כל פעם מחדש, איך אותו מחנה שמעודד כעת את הסרבנות בצבא הם גם אלא שהכי מודאגים berale 21.08.23 19:59 90
                         פשע מלחמה זה לא מעשה של חייל פשוט Naf869 22.08.23 01:58 93
                 אין להם מנדט לזה שהרי איננו חברים באמנה ועוד שהרי יש לנו בתי משפט וממש לא משנה עילת הסבירות וכדומה itsJustAnick 21.08.23 19:56 89
                 מקסימום יעצרו את ציפי. נשרוד. פליצ'ה 22.08.23 01:56 92
             שכחת עוד כמה סכנות וכולן נובעות מהסכנה העיקרית, ישראל תהייה דיקטטורה! מונהגת בידי שלטון כל יכול חסר מגבלות שסביר ויוחזק לרב בידי קיצוניים... אמבידקסטרי צ 22.08.23 01:53 91
         זה לא שאלה של אמונה, אלא של הכרת המציאות ירושלמי ציוני 21.08.23 10:39 27
             השמאל הקיצוני תמיד השתמש באיומים ההזויים האלה לא רק נגד הימין, אפילו נגד בני גנץ: זבנג וגמרנו 21.08.23 11:08 41
         מנסים להלך אימים.... תצפית 21.08.23 15:54 73
         ''לשרת בצבא היהודי''? יש דבר כזה צבא יהודי??? p101 21.08.23 16:13 75
     הטענה שאני מכיר היא שכשיש בית משפט עצמאי אז סומכים על המדינה שתדע לכבס את הכביסה המלוכלכת בבית ולכן לא יצטרכו להתמודד בחו''ל עם זה Digital 21.08.23 10:00 8
         אין קשר בין בג''ץ להגנה על חיילי צה''ל, הקשר היחידי זה בית הדין הצבאי וגם הוא תלוי בקשרי החוץ של מדינת ישראל. Sham Poo 21.08.23 10:15 21
             אני שמח להפנות אותך לתגובה 32 שלי ולגלות שאתה כמובן טועה. Digital 21.08.23 10:53 33
                 כאשר אתה טועה אתה טועה על מלא. היה כדאי שתבין את הידיעה בה אתה מתהדר ואת עולם המשפט לפני לבוש חליפת השופט. Sham Poo 21.08.23 11:03 36
                     אהה זו מסוג התגובות שיורדים על המגיב במקום להתייחס לעובדות? Digital 21.08.23 11:08 40
                         לא מעוניין לנרמל שיח שקרי הנתמך בידיעה של המכון לדמוקרטיה, שהיא חסרת רלוונטיות. זה חירטוט על מלא. Sham Poo 21.08.23 11:15 43
                             אהה גולש אנונימי, אם אתה אומר שאלה עובדות אז עליהן אבסס את שארית חיי Digital 21.08.23 11:20 45
                                 זאת התחלה טובה, להיות ביקורתי גם לגבי העובדות בהם אתה רוצה להאמין. Sham Poo 21.08.23 12:05 51
         מ.ש.ל בדיוק! שום דבר קונקרטי! רק דיבורים ערטילאיים ללא שום קשר. מזכיר את הטענות נגד הרפורמה שאם היא תעבור אז אם ואולי ואז... itsJustAnick 21.08.23 10:40 28
             אוי נו איזה באסה שמסתבר שצדקתי הא? אבל אל תיתן לעובדות לבלבל אותך, העיקר להאשים אחרים בשטויות שלכם Digital 21.08.23 10:52 32
                 ולאחר הרפורמה בתי הדין בישראל ימשיכו לשפוט כמה קל ככה פשוט! מה שאומר שאין שום סיבה להאג להתערב. itsJustAnick 21.08.23 13:08 60
                     בתי הדין כביכול ישפטו לפי התיקונים החדשים לחוק, שהם כמובן מאפשרים לממשלה להורות על ביצוע פעולות לא סבירות Digital 21.08.23 14:37 67
                         איזה שטויות. 1 עכשיו אתם נותנים גם להאג את עילת הסבירות נגד הממשלה הנבחרת שלנו itsJustAnick 21.08.23 15:18 70
                             לתבוע כל אחד יכול, גם בהאג. השאלה מה הפסיקות וכרגע לא פוסקים נגדנו למיטב ידיעתי... Digital 21.08.23 15:36 71
                                 האג נגדנו ועובדה שקיבלו תביעה נגדנו על אף שזה נגד החוק שהרי איננו חברים הורדות איננה מדינה itsJustAnick 21.08.23 15:46 72
                                     גם אם תחזור על אותו טיעון שגוי עוד מיליון פעמים זה עדיין לא יהפוך אותו לנכון Digital 21.08.23 15:58 74
                                 הם סומכים על מערכת המשפט הישראלית שזוכה לחוסר אמון מצד אזרחי ישראל?-אתה מאמין לעצמך?? אליצור 22.08.23 02:53 102
                                     כן וכן Digital 22.08.23 08:09 104
                 רק שמדובר על מקרים קיצוניים, ולא חיילים פשוטים Naf869 21.08.23 19:36 84
                     מה שעוזר לכם לישון טוב יותר בלילה... Digital 21.08.23 19:41 86
                         בהחלט לגיטימי לדרוש צדק כמו שצריך בתוך המדינה. לכן חייבים את הרפורמה Naf869 22.08.23 01:59 95
         אתה מבין שאתה מגן עלייהם מבית הדין בהאג שמח בחלקי 21.08.23 12:18 53
             אף אחד לא מחפש לדפוק אף אחד, אם מישהו ביצע ירי בלי פקודה הוא צריך להישפט על כך. Digital 21.08.23 14:40 68
                 או שאולי האג לא שמעו על אלאור אזריה או שלא אכפת להם? Naf869 22.08.23 02:01 96
     יעמידו לדין גם את היהודים שנרצחים ע''י מוסלמים? אברהם 21.08.23 10:05 14
         הם הראשונים לעמוד לדין ...ובעיקר אם לפני שנרצחו ניסו להגן על עצמם מפני המחבלים שתקפו אותם .... דמו 21.08.23 10:15 22
         ברור, זו בדיוק הסיבה שהשב''כ חקר את אינדור אחרי הניתוח ראש שעבר בעקבות פגיעת האבן בראשו - כדי להציל אותו מחקירה בהאג סטטיסטיקאי 21.08.23 10:26 23
     למה להתווכח עם אנשי קרן וקסנר התבוסתנים? קורנס 21.08.23 11:29 47
     הפחדות של ערוצי התעמולה והתבהלה השיקריים . ג'ון מגונט 21.08.23 13:27 63
     ׳ההפחדות מאסיפת היחצ היומית׳ ותו לא. TheRastaMan 21.08.23 13:39 65
     לא להגיב חמוס 21.08.23 18:56 76
     +1 איילגולן 21.08.23 19:04 79
     בשנת 2003 ניצחתי בעצמי את הפרקליטות בדיוק בגלל הטעון הזה. Iceman 22.08.23 02:03 99
  שחרר. מיצינו. shabor 21.08.23 09:45 2
  אין קשר בין עקרון המשלימות לרפורמה... מניפולציה בשקל totoloto 21.08.23 09:55 4
     +1000 בחלם 21.08.23 10:00 7
  אלו שטויות. אמרו את זה המון פעמים על המון דברים כולל חוק הלאום סיפור קצר 21.08.23 09:56 5
     מי אמר את זה על חוק הלאום? יש מקור / לינק? ירושלמי ציוני 21.08.23 10:45 30
  נו ואיך זה יפריע לגולדקנופף לעשות קניות של לואי ויטון בפראג? portstat 21.08.23 09:59 6
     באותה מידה שלא מפריע להם שבניהם ובנותיהם של אחרים שוכבים במארבים ומסכנים את חייהם בעוד שלהם ולבני משפחתם יש רק זכויות וללא חובות the hawk 21.08.23 10:06 17
  טמקא... עוד כתבה לאוסף מדמחיסט 21.08.23 10:04 9
  צריך לקחת בערבון מוגבל את מה שאומר הרמטכל הפוליטי mctom 21.08.23 10:04 10
  עוד מעט הביביתונים יראיינו איזה חרטטן קבוע, לשקר שאין שום סכנה אקטואלי 21.08.23 10:04 11
     הסכנה לא השתנתה כבר שנים coyote 21.08.23 10:05 16
  איזון בחירת השופטים לא יפגע בכלום במוניטין של העליון מה אומר_ 21.08.23 10:05 12
  הבדיחה החדשה coyote 21.08.23 10:05 13
  תתחילו לעבוד. תפסיקו למחזר. עפרנח 21.08.23 10:05 15
  דוח גולדסטון התרשם ממעמדו של בגץ HAIM 21.08.23 10:08 18
  מכל מב שמעניין פה זאת מילה אחת. SnoOWBall 21.08.23 10:10 19
  רמת השקרים המפלצתית שלהם לא תיאמן נילי 21.08.23 10:15 20
  כל בוגד שעוזב לארץ אחרת צריך לדעת שהשכנים החדשים שלו ידעו במוקדם או במאוחר מי הוא ומה עברו הצבאי.. בקשר להשלכות שיתמודדו. _בץ_ 21.08.23 10:30 24
  בלה בלה בלה בלה בלה Janana 21.08.23 10:37 26
  בזכות ריצת האמוק של רוטמן, יש להערכתי סיכוי טוב שהתיקון לחוק היסוד יפסל ירושלמי ציוני 21.08.23 10:42 29
     והעובדות - לא היית ריצת אמוק, החקיקה עברה את כל השלבים הנדרשים מדמחיסט 21.08.23 10:52 31
         טכנית היו שלוש קריאות. זה נכון. ירושלמי ציוני 21.08.23 11:01 35
             אתה פשוט רושם פה דברים לא נכונים - בהגדרה ! מדמחיסט 21.08.23 11:06 38
                 +1 רוטמן נתן בכוונה לכל השמאלנים לצעוק ולהפריע כדי שהם לא יוכלו לטעון אחר כך שלא נתנו להם להשתתף בדיון זבנג וגמרנו 21.08.23 11:09 42
                     איך נוהל הדיון וכמה זמן דנו בכל אחת מההסתייגויות מקרב 27 אלף ההסתייגויות? Rubicon 21.08.23 12:49 57
                         אתה צוחק כן? לדון בהסתייגות של ''הרפורמה תנרמל תופעה של גידול שפם על המצח''? ishayl 21.08.23 14:43 69
  תעמולה נחותה לעדר הקפלניסטי קוקי 21.08.23 10:56 34
  כך ביצעו המשפטנים מעשה סדום בצבא ההגנה לישראל: ''היה צריך לעשות את זה עם הרבה וזלין'' זבנג וגמרנו 21.08.23 11:04 37
  במוקדם או במאוחר ניאלץ להתעמת עם הקהילה הבינ''ל.. וכנראה להתעמת קשות. galt 21.08.23 11:08 39
  קישקוש בחבוש ויקינג יהודי 21.08.23 11:18 44
  הבעיה העיקרית היא שכל פישר שלאשתו יש אקדח אבל לא ירה בחיים שלו מחליט בשביל לוחמים. הספרדי הנודע 21.08.23 11:26 46
  אני לא מצליח להבין נקודה מסוימת ואשמח להסבר אגוזי 21.08.23 11:30 48
  עוד כתבה מפוברקת כמה אפשר יה אללה כמה ? elib 21.08.23 11:32 49
     הכתבה לא מפוברקת איפכא 21.08.23 12:20 55
  שטויות. שכחנו שביהד בהאג כבר פתח בחקירה למורת רוחנו לפני כשנה ושום בגץ לא מנע כלום איתי 21.08.23 11:51 50
  אף אחד לא יתעסק עם מדינה גרעינית שיכולה להשמיד את כל העולם שלוש פעמים ויותר. David Sword 21.08.23 12:16 52
  איזה בולשיט. איפכא 21.08.23 12:19 54
  קשקוש אחד גדול yossi225 21.08.23 12:24 56
  אפשר גם להיות פושע מלחמה? לפי ה0מול הארור כל צהל זה פושעי מלחמה Skynet84 21.08.23 12:54 58
  תבהלה בכמות מוגזמת TTR 21.08.23 13:02 59
  מאמר שקרי lem 21.08.23 13:25 61
     ++... אליצור 21.08.23 13:44 66
  שמענו על ההפחדות זיקו 21.08.23 13:26 62
  רמת אמינות YNET + הבובה של גנץ ולפיד. ברוש 21.08.23 13:35 64
  לא נוגע לבן גביר. אחד האדם 21.08.23 18:59 78
  יש פה מישהו שהוא אידיוט מספיק ליפול בתעמולה הנמוכה הזאת? eli19 21.08.23 19:27 81
  כבר ב21 הרג פתח בחקירה, איפה הבית משפח היה אז? מסכן מי שמאמין לתעומולה הזאת menahem 21.08.23 19:36 83
  לא צריך לפחד מהאג - סתם הפחדה אומללה של השמאל Naf869 21.08.23 19:39 85
  בלבולי שכל. lior1_1 21.08.23 19:43 88
  מה לעשות ביבסטים, זה נכון, המנהיג שלכם ארכי נוכל. Big Khanna 22.08.23 01:59 94
     אז קדימה. לתבוע אותו בהאג Naf869 22.08.23 02:03 98
     הדבר היחיד שנכון בתגובה שלך היא שאתה בור גמור בנושא,ומפחד כמו שפן מההיסטריה שהמדיה מכניסה בכם, ומוציא את זה עלינו, raceway 22.08.23 02:06 101
  בגץ לא שומר על אף אחד מהאג. בגץ כמו בתקופות חשוכות שהיו מפחידים אזרחים כדי לחזק את כוחם. פלומה 22.08.23 02:02 97
  המציתים מזהירים משריפה בשעה שהם שורפים הכל, raceway 22.08.23 02:04 100
  פשוט מאוד איש י-ם 22.08.23 05:21 103

   
   
ממש חדש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.4.09
35086 הודעות, 156 מדרגים, 304 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    09:44   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. הכל קישקוש !!! לא דובים ולא יער. אין קשר בין שלטון בג''צ ובית הדין בהאג  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
במלחמה כמו במלחמה, משתמשים בכל כלי אפשרי כדי לנגח את האויב. אחת הטענות שנשמעו במאבק שותת הדם סביב תיקון עילת הסבירות היא שקציני צה"ל יעמדו בפני סכנת חקירה על ידי בית הדין הבינלאומי בהאג בגין פשעי מלחמה, בשל היחלשות לכאורה של בית המשפט העליון בגין צמצום עילת הסבירות ואיון עקרון "המשלימות". לא נתקלתי בטענה מניפולטיבית מזו.

מקור :
https://mida.org.il/2023/08/08/בהאג-לא-ממש-מתעניינים-בעילת-הסבירות/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LCH
חבר מתאריך 2.6.21
10054 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    09:51   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. נכון שזה קשקוש, אבל WIN WIN, מי שמאמין בזה אינו מתאים לשרת בצבא היהודי.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
itsJustAnick לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.20
2647 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:37   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. +++ אכן win win. הם משקרים בלי הכרה ולבסוף מאמינים בעצמם לשקר ואז משקרים שוב בארשת פנים רצינית בקול נמוך שמתריע על סכנה ובכובד ראש  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.08.23 בשעה 10:51 בברכה, itsJustAnick
 
הסכנה היחידה ברפורמה המשפטית נובעת א. ך - ו. ר. ק מטענות השמאל שהרפורמה תגרום להתנפלות עלינו והשמעת הטענות הללו בכל העולם. מה שבפועל מהווה הזמנת לחץ. זה ורק זה מהווה סכנה לישראל. אז שיתכבד השמאל ויפסיק לסכן אותנו/את חיילי צהל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדרקון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.1.19
8467 הודעות, 73 מדרגים, 9 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    18:58   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. כשכמה חיילים ייעצרו בהאג ויעמדו לדין נראה אתכם גיבורים גדולים. חיילי צהל יהיו נרדפים בכל מדינה ולך תדע את חוקיה. בהצלחה.  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
16402 הודעות, 135 מדרגים, 243 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    19:26   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. האלוף.בדימוס עמירם לוין יוכל אז למסור עדות. הנה מדבריו:  
בתגובה להודעה מספר 77
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.08.23 בשעה 19:36 בברכה, berale
 
"צה"ל מתחיל להיות שותף לפשעי מלחמה, בתהליכים עמוקים המזכירים תהליכים שקרו בגרמניה הנאצית "


https://www.kan.org.il/content/kan-news/politic/484859/

##

עכשיו נחשו אם הוא בעד או נגד הרפורמה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Naf869 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.2.20
12454 הודעות, 34 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    19:33   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. להאג אין סמכות לעצור חיילים  
בתגובה להודעה מספר 77
 
  
בית המשפט בהאג מתעסק עם פושעי מלחמה גדולים, בעיקר רודנים מאפריקה שעושים טבח ורצח עם. הם לא מתעסקים עם חיילים של מדינות שעשו את העבודה שלהם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדרקון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.1.19
8467 הודעות, 73 מדרגים, 9 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    19:42   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. האג לא במובן הפיזי. מדובר ביכולת של מדינות לעצור מי שחשוד בפשע מלחמה ולהעבירו להאג לחקירה והעמדה לדין. קרה בכמה דיקטטורות בעולם.  
בתגובה להודעה מספר 82
 
  
אל תנוח על זרי הדפנה

יש לנו הרבה אויבים שמחכים שביהד בהאג יסכים לדון בפשעים של חיילים (כמובן בעיניהם)

אחרי המקרה הראשון אף אחד לא ייצא מהארץ ונראה את הגיבורים פה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
16402 הודעות, 135 מדרגים, 243 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    19:59   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. זה לא מפסיק לרגש אותי כל פעם מחדש, איך אותו מחנה שמעודד כעת את הסרבנות בצבא הם גם אלא שהכי מודאגים  
בתגובה להודעה מספר 87
 
  
מהפגיעה בבטחון כתוצאה מהסרבנות,
ואיך שאותו המחנה שחבריו עושים שוב ושוב השוואות נואלות- של הבית הלאומי של העם היהודי- אל הגרועים שברצחיו, ולמצער אל האפרטהייד, - הם גם אלה שהכי דואגים שבהאג לא יחקרו את חיילינו.

###

נחשו, האם ניצן הורביץ שתמך בחקירת ישראל בהאג הוא בעד או נגד הרפורמה,



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Naf869 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.2.20
12454 הודעות, 34 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ה' באלול תשפ''ג    01:58   22.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. פשע מלחמה זה לא מעשה של חייל פשוט  
בתגובה להודעה מספר 87
 
  
לא מוציאים צו מעצר בינלאומי על חייל שירה במחבל ושכח להתייעץ קודם עם עורך דין.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
itsJustAnick לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.20
2647 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    19:56   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. אין להם מנדט לזה שהרי איננו חברים באמנה ועוד שהרי יש לנו בתי משפט וממש לא משנה עילת הסבירות וכדומה  
בתגובה להודעה מספר 77
 
  
באיזה שלב השמאל מתחיל באמת לפחד משקרים שהוא עצמו ממציא?

האפשרויות היחידות לחטוף מהאג הן
1 אנטישמיות (וזה יש גם עכשיו)
2 אם הם יקבלו לגיטימציה מהשמאל הישראלי. אז נא להרגע שלפחות האג לא יוכלו לטעון בשימכם שאין פה בתי משפט



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פליצ'ה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.5.17
8772 הודעות, 88 מדרגים, 173 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ה' באלול תשפ''ג    01:56   22.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. מקסימום יעצרו את ציפי. נשרוד.  
בתגובה להודעה מספר 77
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אמבידקסטרי צ
חבר מתאריך 8.8.22
593 הודעות
יום שלישי ה' באלול תשפ''ג    01:53   22.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. שכחת עוד כמה סכנות וכולן נובעות מהסכנה העיקרית, ישראל תהייה דיקטטורה! מונהגת בידי שלטון כל יכול חסר מגבלות שסביר ויוחזק לרב בידי קיצוניים...  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירושלמי ציוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.13
54016 הודעות, 409 מדרגים, 794 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:39   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. זה לא שאלה של אמונה, אלא של הכרת המציאות  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
רק מי שמצייר לעצמו את המציאות לפי מה שהוא רוצה להאמין בה - יכול להתבטא כך. ממש כמו השמאל, שמאמין שויתורים יקנו שלום; בלי שום הכרת המציאות.

אגב, אם המבחן שלך להתאמה לשירות היה מיושם - להערכתי צה״ל היה מצטמצם ל- 30% מגודלו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבנג וגמרנו
חבר מתאריך 2.4.12
72446 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    11:08   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. השמאל הקיצוני תמיד השתמש באיומים ההזויים האלה לא רק נגד הימין, אפילו נגד בני גנץ:  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
https://www.facebook.com/mekomit/posts/3039493426297543



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תצפית
חבר מתאריך 3.11.21
468 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    15:54   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. מנסים להלך אימים....  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
p101 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.10.07
3297 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    16:13   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. ''לשרת בצבא היהודי''? יש דבר כזה צבא יהודי???  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
אני שירתתי בצה"ל כתף אל כתף לצד דרוזים, בדואים, צ'רקסים, נוצרים ואפילו כמה מוסלמים... אז על איזה צבא יהודי מדובר?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Digital לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.7.21
726 הודעות, 4 מדרגים, 1 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:00   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. הטענה שאני מכיר היא שכשיש בית משפט עצמאי אז סומכים על המדינה שתדע לכבס את הכביסה המלוכלכת בבית ולכן לא יצטרכו להתמודד בחו''ל עם זה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
אבל אם אפילו המנהיג שלנו ואשתו לא יודעים לכבס את הכביסה המלוכלכת בבית (על כל המובנים של המשפט) אז למה שיתנו לבגצ לעשות את זה?
שטויות, מקסימום לא נצא מהארץ לעולם...

*זה מה שאני מכיר, אולי אני טועה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sham Poo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.13
4044 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:15   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. אין קשר בין בג''ץ להגנה על חיילי צה''ל, הקשר היחידי זה בית הדין הצבאי וגם הוא תלוי בקשרי החוץ של מדינת ישראל.  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
מזל שראש הממשלה נתניהו הוא לא כמו כל המפסידנים בבחירות, אלו שרצים לחו"ל לנגב את הדמעות ולכבס את הממחטות בחו"ל .
אפילו שלטי המחאה שלהם כתובים באנגלית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Digital לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.7.21
726 הודעות, 4 מדרגים, 1 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:53   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. אני שמח להפנות אותך לתגובה 32 שלי ולגלות שאתה כמובן טועה.  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sham Poo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.13
4044 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    11:03   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. כאשר אתה טועה אתה טועה על מלא. היה כדאי שתבין את הידיעה בה אתה מתהדר ואת עולם המשפט לפני לבוש חליפת השופט.  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Digital לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.7.21
726 הודעות, 4 מדרגים, 1 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    11:08   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. אהה זו מסוג התגובות שיורדים על המגיב במקום להתייחס לעובדות?  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sham Poo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.13
4044 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    11:15   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. לא מעוניין לנרמל שיח שקרי הנתמך בידיעה של המכון לדמוקרטיה, שהיא חסרת רלוונטיות. זה חירטוט על מלא.  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  
תקרא שוב את תגובתי הראשונה, אלו העובדות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Digital לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.7.21
726 הודעות, 4 מדרגים, 1 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    11:20   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. אהה גולש אנונימי, אם אתה אומר שאלה עובדות אז עליהן אבסס את שארית חיי  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
בהצלחה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sham Poo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.13
4044 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    12:05   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. זאת התחלה טובה, להיות ביקורתי גם לגבי העובדות בהם אתה רוצה להאמין.  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  
בהצלחה לכולנו,



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
itsJustAnick לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.20
2647 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:40   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. מ.ש.ל בדיוק! שום דבר קונקרטי! רק דיבורים ערטילאיים ללא שום קשר. מזכיר את הטענות נגד הרפורמה שאם היא תעבור אז אם ואולי ואז...  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
האמת שייתכן שאפילו עוד פחות הגיוני מאשר הטענות נגד הרפורמה. (והטענות נגד הרפורמה משוללות הגיון לחלוטין)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Digital לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.7.21
726 הודעות, 4 מדרגים, 1 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:52   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. אוי נו איזה באסה שמסתבר שצדקתי הא? אבל אל תיתן לעובדות לבלבל אותך, העיקר להאשים אחרים בשטויות שלכם  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
https://www.idi.org.il/parliaments/11290/11522

"בית הדין אינו אמור לפעול במקום מערכות המשפט הלאומיות או לגבור עליהן, אלא לשמש מפלט אחרון באם מדינה שאזרח שלה ביצע פשע או שבתחומה התבצע פשע נמנעת מלקיים הליכים משפטיים."

היידה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
itsJustAnick לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.20
2647 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    13:08   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. ולאחר הרפורמה בתי הדין בישראל ימשיכו לשפוט כמה קל ככה פשוט! מה שאומר שאין שום סיבה להאג להתערב.  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
לדוגמא מהכתבה,
אלאור זכה לחסינות כי נחקר ונשפט.
אחרי הרפורמה, מה מונע מבית המשפט להמשיך לחקור ולשפוט. (לא שאני חושב שהיה צריך להרשיע את אלאור מספיק חקירה ומשפט)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Digital לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.7.21
726 הודעות, 4 מדרגים, 1 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    14:37   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. בתי הדין כביכול ישפטו לפי התיקונים החדשים לחוק, שהם כמובן מאפשרים לממשלה להורות על ביצוע פעולות לא סבירות  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  
אז כן יש סיבה לדאגה, בהחלט בהאג יכולים להחליט שמערכת המשפט בישראל לא נותנת מענה ראוי לפשעים ולכן ירצו לשפוט בסמכותם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
itsJustAnick לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.20
2647 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    15:18   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. איזה שטויות. 1 עכשיו אתם נותנים גם להאג את עילת הסבירות נגד הממשלה הנבחרת שלנו  
בתגובה להודעה מספר 67
 
  
2 מה מונע מבית הדין של האג כבר עכשיו לטעון לאי סבירות גם במקרים שבית המשפט שלנו אישר שתקין. ועובדה ש. ע. כ. ש. י. ו. אנחנו נתבעים שם על אף בגץ.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Digital לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.7.21
726 הודעות, 4 מדרגים, 1 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    15:36   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. לתבוע כל אחד יכול, גם בהאג. השאלה מה הפסיקות וכרגע לא פוסקים נגדנו למיטב ידיעתי...  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  
מה שכרגע מונע מהם להעמיד אותנו לדין זה שהם סומכים על מערכת המשפט הישראלית, אם תשלול למערכת את הכלים שלה, אתה מסתכן מול האג, פשוט וקל.
זה שאתם בוחרים להתעלם מהנקודות החשובות האלה לא הופך אתכם לצודקים, זה הופך אתכם לעיוורים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
itsJustAnick לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.20
2647 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    15:46   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. האג נגדנו ועובדה שקיבלו תביעה נגדנו על אף שזה נגד החוק שהרי איננו חברים הורדות איננה מדינה  
בתגובה להודעה מספר 71
 
  
גם אם תחזרו אלף פעם על הבדיחה זה לא יהפוך לאמיתי.
שלילת עילת הסבירות מבגץ לא פוגעת בבית המשפט. זה סך הכל מעמיד אותו במקום הראוי והנכון כמו במדינות אחרות. אז אין שום סיבה שבגלל זה האג יתייחס אלינו אחרת.

יש רק שתי סיבות שהאג יתייחס אלינו בחומרה (על אף שזה לא חוקי שהרי איננו חברים שם)
1 אנטישמיות
2 לגיטימציה שיקבל מהשמאל *שכביכול* עכשיו בית המשפט לא יכול לשפוט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Digital לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.7.21
726 הודעות, 4 מדרגים, 1 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    15:58   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. גם אם תחזור על אותו טיעון שגוי עוד מיליון פעמים זה עדיין לא יהפוך אותו לנכון  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  
ניסיתי אבל נראה שניאלץ להסכים שלא להסכים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אליצור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
51875 הודעות, 123 מדרגים, 171 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ה' באלול תשפ''ג    02:53   22.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. הם סומכים על מערכת המשפט הישראלית שזוכה לחוסר אמון מצד אזרחי ישראל?-אתה מאמין לעצמך??  
בתגובה להודעה מספר 71
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Digital לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.7.21
726 הודעות, 4 מדרגים, 1 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ה' באלול תשפ''ג    08:09   22.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. כן וכן  
בתגובה להודעה מספר 102
 
  
המערכת זוכה לחוסר אמון מצד חלק(!) אזרחי ישראל...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Naf869 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.2.20
12454 הודעות, 34 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    19:36   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. רק שמדובר על מקרים קיצוניים, ולא חיילים פשוטים  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
אם חייל הורג מחבל, הוא עשה את העבודה שלו. זה לא מעניין את בין הדין בהאג

אם מפקד מורה על גדוד שלם למחוק כפר ולרצוח את כולם, אז המפקד עבר על החוק. אם בית המשפט המקומי לא מעניש את המפקד, אז אולי האג יתערבו. אבל אין לנו מקרים כאלה בישראל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Digital לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.7.21
726 הודעות, 4 מדרגים, 1 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    19:41   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. מה שעוזר לכם לישון טוב יותר בלילה...  
בתגובה להודעה מספר 84
 
  
בסופו של דבר, אם לא יסמכו עלינו שאנחנו דורשים צדק כמו שצריך בתוך המדינה, אז העולם המערבי יכול לקחת את הכוח לידיים שלו.
אז נכון, הם מנייאקים, אנטישמים, נאצים, שמאלנים, נבלות... הכל נכון!
אבל כשיצאו צווים נגד ישראלים שידרכו מחוץ לגבולותינו ואם יהיו עלינו סנקציות, זה יהיה פחות נחמד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Naf869 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.2.20
12454 הודעות, 34 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ה' באלול תשפ''ג    01:59   22.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. בהחלט לגיטימי לדרוש צדק כמו שצריך בתוך המדינה. לכן חייבים את הרפורמה  
בתגובה להודעה מספר 86
 
  
הרפורמה עוזרת לחזק את הצדק במדינה. רק שהשמאל הוציא שקרים שזה נגד הצדק ורק בעד ביבי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שמח בחלקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.5.21
2867 הודעות, 33 מדרגים, 65 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    12:18   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. אתה מבין שאתה מגן עלייהם מבית הדין בהאג  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
אבל הבכירים האלה יעשו הכל לדפוק חייל על חיסול מחבל או וידוא הריגה.....
בכירים....
טעו? שישלמו בדיוק כמו שחייל פה טועה/ או נתפר לו תיק ומשלם.....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Digital לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.7.21
726 הודעות, 4 מדרגים, 1 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    14:40   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. אף אחד לא מחפש לדפוק אף אחד, אם מישהו ביצע ירי בלי פקודה הוא צריך להישפט על כך.  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  
אתה מבין שאלאור אזריה (ככל הנראה) לא נשפט בהאג רק בגלל שיש לנו מערכת משפט יציבה שאפשרה לשפוט אותו בעצמנו?
אבל אם תגביל אותה, תקבל מערכת משפט עוד יותר מחמירה וכזו שיכולה בקלות גם להטיל עלינו סנקציות מדיניות.
אבל שטויות נו, כולם טועים ורק אתם צודקים... בידוד מדיני ואי יכולת לטוס לחול זה בקטנה, העיקר שיש לנו את הזכות לתקוע אצבע בעין.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Naf869 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.2.20
12454 הודעות, 34 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ה' באלול תשפ''ג    02:01   22.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. או שאולי האג לא שמעו על אלאור אזריה או שלא אכפת להם?  
בתגובה להודעה מספר 68
 
  
עושים כאילו האג שופט אלפי מקרים בשנה של חיילים שסרחו. זה ממש לא ככה. הם מתעסקים רק עם מקרים גדולים ובינלאומיים. לאף אחד לא אכפת מאלאור עזריה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אברהם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.6.16
19410 הודעות, 72 מדרגים, 72 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:05   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. יעמידו לדין גם את היהודים שנרצחים ע''י מוסלמים?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דמו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.19
7428 הודעות, 37 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:15   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. הם הראשונים לעמוד לדין ...ובעיקר אם לפני שנרצחו ניסו להגן על עצמם מפני המחבלים שתקפו אותם ....  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
מערכת הבטחון מצפה לדעתי מהמתיישבים להתנהג ולפעול כאילו היו צאן המובל לטבח ...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
50332 הודעות, 254 מדרגים, 478 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:26   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. ברור, זו בדיוק הסיבה שהשב''כ חקר את אינדור אחרי הניתוח ראש שעבר בעקבות פגיעת האבן בראשו - כדי להציל אותו מחקירה בהאג  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
וזו גם הסיבה שמנהל המחלקה הכירורגית בשערי "צדק" הוסיף במכתב השחרור שאפשר להשכיב אותו על כל מיטה, כדי שיוכלו לענות אותו בשב"כ ובכך להציל אותו מהאג.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קורנס
חבר מתאריך 5.9.19
7419 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    11:29   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. למה להתווכח עם אנשי קרן וקסנר התבוסתנים?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ג'ון מגונט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.2.22
6371 הודעות, 47 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    13:27   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. הפחדות של ערוצי התעמולה והתבהלה השיקריים .  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
הם כבר לא מסוגלים לדווח עניינית רק להמציא שקרים בלי סוף.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheRastaMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.11
15345 הודעות, 120 מדרגים, 231 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    13:39   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. ׳ההפחדות מאסיפת היחצ היומית׳ ותו לא.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חמוס
חבר מתאריך 3.3.23
1216 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    18:56   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. לא להגיב  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
מהנדס תודעה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איילגולן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.7.16
8730 הודעות, 49 מדרגים, 85 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    19:04   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. +1  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Iceman
חבר מתאריך 15.6.16
2050 הודעות, 14 מדרגים, מינוס 23 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ה' באלול תשפ''ג    02:03   22.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. בשנת 2003 ניצחתי בעצמי את הפרקליטות בדיוק בגלל הטעון הזה.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
35759 הודעות, 177 מדרגים, 350 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    09:45   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. שחרר. מיצינו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
32719 הודעות, 227 מדרגים, 439 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    09:55   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. אין קשר בין עקרון המשלימות לרפורמה... מניפולציה בשקל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מאמר באתר מידה: בהאג לא ממש מתעניינים בעילת הסבירות (עקרון המשלימות/ ישראל איננה חברה בבית הדין/ הרשות איננה מדינה, ועוד עקרונות)
https://rotter.net/forum/scoops1/807266.shtml#0

מאמרים מצורפים מתוך הכתבה:
לבית הדין הפלילי הבינ"ל אין סמכות לדון בתביעה נגד ישראל
טליה איינהורן | 22/12/2019
סמכות ביה"ד מוגבלת למעשים על אדמת מדינה חברה (ישראל אינה כזו), או לפניות שהוגשו על ידי מדינה חברה אחרת ("פלסטין" אינה נחשבת כזו על פי הדין הבינ"ל)

https://mida.org.il/2019/12/22/%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%93%d7%99%d7%9f-%d7%94%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%a0%d7%9c-%d7%90%d7%99%d7%9f-%d7%a1%d7%9e%d7%9b%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%93%d7%95%d7%9f/

ישראל ובית הדין הפלילי הבינלאומי: הטייה מסוכנת וחוסר בסיס משפטי
טליה איינהורן | 07/02/2021
את החלטת בית הדין הבינלאומי חסרת היסוד המשפטי בנוגע למעמד הרשות הפלסטינית, שעצם קיומה מהווה סיכון למדינת ישראל, יש להוקיע בריש גלי

https://mida.org.il/2021/02/07/%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c-%d7%95%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%93%d7%99%d7%9f-%d7%94%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%a0%d7%9c%d7%90%d7%95%d7%9e%d7%99-%d7%94%d7%98%d7%99%d7%99/

החלטה אנטישמית: ביה״ד הפלילי הבינלאומי יחקור את ישראל על ״פשעי מלחמה״
טליה איינהורן | 04/03/2021
אף כי לכל מדינה יש זכות להגנה עצמית במשפט הבינלאומי, ישראל גונתה פעם אחר פעם על פעולות שנקטה להגנתה וכעת אף תיחקר עליהן – חקירה שתיפתח בחוסר סמכות

https://mida.org.il/2021/03/04/%d7%94%d7%97%d7%9c%d7%98%d7%94-%d7%90%d7%a0%d7%98%d7%99%d7%a9%d7%9e%d7%99%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%94%d7%b4%d7%93-%d7%94%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%a0%d7%9c%d7%90%d7%95%d7%9e/

שישה שקרים שמספרים לכם על עילת הסבירות
דוד פטר | 03/07/2023
הקמפיין נגד שינוי עילת הסבירות מבוסס על שקר לפיו היא חיונית לקיום שלטון חוק. המציאות הפוכה לחלוטין

https://mida.org.il/2023/07/03/%d7%a9%d7%99%d7%a9%d7%94-%d7%a9%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9e%d7%a1%d7%a4%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%9b%d7%9d-%d7%a2%d7%9c-%d7%a2%d7%99%d7%9c%d7%aa-%d7%94%d7%a1%d7%91%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa/

לפני כמה חודשים פרופסור טליה איינהורן הסבירה בוועדת חוקה על עקרון המשלימות, האג, דוח גולדסטון וכו'



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
24177 הודעות, 113 מדרגים, 192 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:00   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. +1000  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סיפור קצר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.7.14
670 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    09:56   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. אלו שטויות. אמרו את זה המון פעמים על המון דברים כולל חוק הלאום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירושלמי ציוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.13
54016 הודעות, 409 מדרגים, 794 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:45   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. מי אמר את זה על חוק הלאום? יש מקור / לינק?  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
portstat
חבר מתאריך 15.11.15
1330 הודעות, 1 מדרגים, מינוס 2 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    09:59   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. נו ואיך זה יפריע לגולדקנופף לעשות קניות של לואי ויטון בפראג?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ולאריה דרעי לנפוש בשווייץ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
13150 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:06   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. באותה מידה שלא מפריע להם שבניהם ובנותיהם של אחרים שוכבים במארבים ומסכנים את חייהם בעוד שלהם ולבני משפחתם יש רק זכויות וללא חובות  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מדמחיסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.11.18
16951 הודעות, 59 מדרגים, 101 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:04   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. טמקא... עוד כתבה לאוסף  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mctom לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.2.20
6671 הודעות, 14 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:04   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. צריך לקחת בערבון מוגבל את מה שאומר הרמטכל הפוליטי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא סתם לגנץ היה חשוב למנות אותו בזמן ממשלת מעבר רגע לפני כניסת הממשלה החדשה לתפקיד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
83952 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:04   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. עוד מעט הביביתונים יראיינו איזה חרטטן קבוע, לשקר שאין שום סכנה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
coyote לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.15
22482 הודעות, 40 מדרגים, 73 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:05   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. הסכנה לא השתנתה כבר שנים  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
למרות בג"ץ



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מה אומר_ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.23
1030 הודעות, 8 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:05   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. איזון בחירת השופטים לא יפגע בכלום במוניטין של העליון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מה שפוגע במדינה ויפגע גם במעמד בית המשפט העליון הוא השקרים שאתם מפיצים על אי מקצועיותו, ויתקבלו בשמחה גדולה אצל מי שמחפשים אותנו.
ואז אם זה יקרה, זה יקרה רק בגלל האמירות חסרות האמת וחסרות האחריות.
האוייבים ייתלו בשקר שאתם אומרים.
אם אחד המקצוענים- שופטים או אנשי אקדמיה *מעולים* יובחרו- שום דבר במקצועיות של בג"ץ לא ייפגם.
אבל האמירות שייפגם- הם שיחלישו את העליון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
coyote לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.15
22482 הודעות, 40 מדרגים, 73 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:05   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. הבדיחה החדשה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
האג כבר דן בעניין ישראל בעת הקמת גדר הביטחון ביו"ש למרות בג" ץ.
יש כרגע 2 תביעות פתוחות בהאג למרות בג"ץ.
ואם זה היה חסוי, איך פורסם?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עפרנח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.09
18948 הודעות, 145 מדרגים, 275 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:05   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. תתחילו לעבוד. תפסיקו למחזר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא מבין את הספונסרים.
על מה ולמה לשפוך כסף?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
HAIM לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.12.08
8357 הודעות, 101 מדרגים, 182 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:08   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. דוח גולדסטון התרשם ממעמדו של בגץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SnoOWBall
חבר מתאריך 29.4.23
303 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:10   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. מכל מב שמעניין פה זאת מילה אחת.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
והיא ״חדש״

רק לי זה נשמעה ככה?
new world order



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נילי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.8.21
3124 הודעות, 34 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:15   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. רמת השקרים המפלצתית שלהם לא תיאמן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
_בץ_ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.16
5927 הודעות, 44 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:30   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. כל בוגד שעוזב לארץ אחרת צריך לדעת שהשכנים החדשים שלו ידעו במוקדם או במאוחר מי הוא ומה עברו הצבאי.. בקשר להשלכות שיתמודדו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Janana
חבר מתאריך 26.7.22
443 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:37   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. בלה בלה בלה בלה בלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בלה בלה….



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירושלמי ציוני
חבר מתאריך 1.1.13
54016 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:42   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. בזכות ריצת האמוק של רוטמן, יש להערכתי סיכוי טוב שהתיקון לחוק היסוד יפסל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בתצהיר לבג"ץ נגד ביטול עילת הסבירות שהגישה אתמול חברת ועדת החוקה יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו), היא ציינה כי הדיון בחודש פברואר היה קצר, לא ממצה, בוצע כמחטף וגורמי המקצוע לא הספיקו להרחיב על ההשלכות המסוכנות של המהפכה המשפטית על ביטחון ישראל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מדמחיסט
חבר מתאריך 20.11.18
16951 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:52   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. והעובדות - לא היית ריצת אמוק, החקיקה עברה את כל השלבים הנדרשים  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירושלמי ציוני
חבר מתאריך 1.1.13
54016 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    11:01   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. טכנית היו שלוש קריאות. זה נכון.  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
מהותית - לא נתנו לקיים דיון, לשמוע השלכות; בהצבעה על הסתייגויות בוועדה - בכלל לא היה ברור על מה מצביעים; וכו׳.

עצם הפארסה שתוך כדי ההצבעות במליאה היה מו״מ לשינוי - מוכיח את האבסורד ואת העובדה שהשיח לא מוצה.

להערכתי, רוטמן, ביהירותו המטופשת, יהיה חתום על פסילת החוק.
ממש כמו שגפני חתום על פסילת חוק מיסוי דירה שלישית בדיוק מסיבה זו; רק שגפני חכם, ועשה זאת בכוונת מכוון. רצה להביא לפסילת החוק, בלי לריב עם כחלון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מדמחיסט
חבר מתאריך 20.11.18
16951 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    11:06   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. אתה פשוט רושם פה דברים לא נכונים - בהגדרה !  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  
נתנו לקיים דיון, נתנו לשמוע השלכות, הצביעו על ההסתייגויות למרות שהעלו 27 אלף הסתיגויות מטומטמות כדי לדחות את ההצבעה.

"עצם הפארסה שתוך כדי ההצבעות במליאה היה מו״מ לשינוי - מוכיח את האבסורד ואת העובדה שהשיח לא מוצה." - שוב, גם לא נכון וגם לא סותר את העובדה שאין שום התחייבות "למצות מומ" לפני שמצביעים על חוק שעובר את כל הדיספלינות השונות ואת כל השלבים הנדרשים.

ההערכה שלך מתבססת על משאלת לב, בפועל יועמשית הכנסת ליוותה את כל התהליך והוא עבר כל דבר ודבר שנדרש כדי להעביר חקיקה סדורה.

את משאלת הלב שלך שבגצ יפסול את החוק לא הייתי מבסס על תהליך פגום, פשוט כי לא נפל שום פגם בתהליך.
הייתי מבסס את משאלת הלב שלך על כך שחיות רוצה להשאיר חותם לפני שהיא פורשת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבנג וגמרנו
חבר מתאריך 2.4.12
72446 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    11:09   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. +1 רוטמן נתן בכוונה לכל השמאלנים לצעוק ולהפריע כדי שהם לא יוכלו לטעון אחר כך שלא נתנו להם להשתתף בדיון  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.08.23 בשעה 11:43 בברכה, זבנג וגמרנו
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Rubicon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.7.04
2668 הודעות, 19 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    12:49   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. איך נוהל הדיון וכמה זמן דנו בכל אחת מההסתייגויות מקרב 27 אלף ההסתייגויות?  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ishayl לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.5.04
6644 הודעות, 21 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    14:43   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. אתה צוחק כן? לדון בהסתייגות של ''הרפורמה תנרמל תופעה של גידול שפם על המצח''?  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.3.18
17559 הודעות, 111 מדרגים, 220 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    10:56   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. תעמולה נחותה לעדר הקפלניסטי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבנג וגמרנו
חבר מתאריך 2.4.12
72446 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    11:04   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. כך ביצעו המשפטנים מעשה סדום בצבא ההגנה לישראל: ''היה צריך לעשות את זה עם הרבה וזלין''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
"בדיונים הראשונים על הסיכול הממוקד, היתה הרגשה מאוד מוזרה. הקצינים לא הבינו למה יושבים בחדר עורכי דין, מה הם עושים פה. הייתי הולך בעצמי, אז הייתי בכיר מספיק כדי שאף אחד לא יגיד לי לעזוב, אבל זה קצת כמו חוקן, היה צריך לעשות את זה עם הרבה וזלין, וצריך לתת להם את התחושה שאנחנו לא באנו להחליף אותם. עם הזמן קרו דברים מעניינים, הם למדו להכיר את כל המבחנים והיו חוזרים על המנטרות שלנו, עד כדי כך שהרגשנו מיותרים."
http://www.haaretz.co.il/misc/1.1528798



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
galt לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
94901 הודעות, 323 מדרגים, 407 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    11:08   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. במוקדם או במאוחר ניאלץ להתעמת עם הקהילה הבינ''ל.. וכנראה להתעמת קשות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
העימות הזה צפוי אפילו נציגיו של אחמד טיבי ישלטו בבג"צ. הרעיון שעלינו להקריב את המוסר שלנו ולחיות כבני ערובה הינו בלתי מתקבל על הדעת.

מחיר הדמים היומיומי(כמעט) ושלל האיומים האסטרטגים הגוברים להם אנו עדים הם תוצאה של *בריחה* מאותו עימות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ויקינג יהודי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.18
1926 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    11:18   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. קישקוש בחבוש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הספרדי הנודע
חבר מתאריך 21.12.22
426 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    11:26   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. הבעיה העיקרית היא שכל פישר שלאשתו יש אקדח אבל לא ירה בחיים שלו מחליט בשביל לוחמים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הוא יוכל לנסוע לכל מקום בעולם ולהם לא תהייה הגנה בפני החוק הבינלאומי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אגוזי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.10.15
2965 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    11:30   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. אני לא מצליח להבין נקודה מסוימת ואשמח להסבר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
איך זה הגיוני שהרפורמה עוד בחיתוליה הניעה המון מפגינים וסרבנים להתנגד לה גם במחיר של פגיעה בבטחון המדינה בטענה של ״להגן על הדמוקרטיה״ כאשר מנגד לפני שנה כשהיה שלטון שמאל מסרו שטחים ימיים ללא כל תמורה לאוייב, ללא כל בעיה צפצפו על חוק יסוד משאל עם, ואף מפגין ואף סרבן לא קם נגד( גם אחרי שההסכם כניעה כבר היה חתום) אודה למי שיכול להסביר ולהרחיב כי אני לא מבין איך במקרה אחד פגעו בדמוקרטיה וכולם שותקים ובמקרה השני רק איימו וכבר מאות אלפי אזרחים ניסו לשתק את המדינה ( לא מובן לי בכלל)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
elib לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.12.07
18354 הודעות, 111 מדרגים, 115 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    11:32   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. עוד כתבה מפוברקת כמה אפשר יה אללה כמה ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איפכא
חבר מתאריך 18.5.16
8819 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    12:20   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. הכתבה לא מפוברקת  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  
הרמטכל הוא קול אדוניו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.17
8057 הודעות, 55 מדרגים, 86 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    11:51   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. שטויות. שכחנו שביהד בהאג כבר פתח בחקירה למורת רוחנו לפני כשנה ושום בגץ לא מנע כלום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.08.23 בשעה 11:56 בברכה, איתי
 
אלה דברי הבל. מה שיכול לעצור את האג זה רק חוזק מעמדנו הבינלאומי.
אגב בתקופת טראמפ הם ניסו לפתוח בחקירה גם נגד ארהב ובתגובה טראמפ הוציא צו מעצר נגד התובעת הראשית ועוד כל מיני סנקציות, אסר את כניסתה לארהב כמו גם גם יתר חברי ביהד. וזה עבד יופי. למה? כי ארהב היא גורילה וכידוע הגורילה יושבת איפה שהיא רוצה ועושה מה שבא לה ובטח שביהד בהאג לא יכתיב לה מה לעשות ומה לא לעשות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
David Sword לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
12581 הודעות, 46 מדרגים, 62 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    12:16   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. אף אחד לא יתעסק עם מדינה גרעינית שיכולה להשמיד את כל העולם שלוש פעמים ויותר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הסיבה היחידה שכל מצורעי העולם מאפשרים לעצמם להתערב בענייניה הפנימיים של מדינת ישראל היא שמאפשרים להם.


אם היה לנו ראש ממשלה נורמלי היה דואג לסתום להם את הפה ודורש שיתעסקו בעניינים שלהם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איפכא
חבר מתאריך 18.5.16
8819 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    12:19   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. איזה בולשיט.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yossi225 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.10.11
5189 הודעות, 25 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    12:24   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. קשקוש אחד גדול  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זה או שחיילי צהל פושעי מלחמה או שלא
אם הם פושעי מלחמה אז גם בגץ לא יזור
ואם הם לא פושעי מלחמה אז למה צריכים את ההגנה של בגץ



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Skynet84 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.1.20
5445 הודעות, 18 מדרגים, 35 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    12:54   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. אפשר גם להיות פושע מלחמה? לפי ה0מול הארור כל צהל זה פושעי מלחמה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TTR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.1.09
2537 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    13:02   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. תבהלה בכמות מוגזמת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
lem
חבר מתאריך 19.3.23
571 הודעות
יום שני ד' באלול תשפ''ג    13:25   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. מאמר שקרי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הנושא עלה כבר ונדון עשרות פעמים.

מופנים לכתבות ופודקסטים של ד"ר טאוב, פרופ' אינהורן, ד"ר רפי ביטון.

אין קשר בין הליך פלילי, וביצוע חקירות פליליות (אכיפה פלילית) ובין הסמכות הלא קיימת של בג"צ בתחום המשפט המינהלי. פימפום בלתי פוסק של שקרים בבית היוצר של נוני מוזס.

המו"ל של האתר הזה, הגיע לנתניהו אחרי שגייס את גב' לבני, גב' שקד, איתן כבל, וניסה לרתום אותו לתמיכה בחוק שהריצו הנ"ל, כדי לסגור את ישראל היום. כי ישראל היום גרם לנזק כלכלי למר מוזס.

הכל מוקלט. מוזס הציע לנתניהו תמיכה של ערוצי התעמולה שלו - באופן שהוא יהיה ראש ממשלה לנצח, עם תמיכה אינסופית כפי שהוא תומך כיום במתנגדי הממשלה. נתניהו סרב והממשלה נפלה, לפני העברת החוק של לבני, שקד ואחרים. מוזס נדפק ולכן מוזס נוקם.

למוזס אין עכבות מוסריות. הכתבות שלו מבוססות ומונעות אינטרסים שמועילים לו, ללא כל קשר לאמת. אין לו שום בעיה לכפות על כל הכתבים האפסים שלו, לנקוט בקו כזה או אחר. מכסימום הם יוחלפו.

לבני שמכרה נשמתה לשטן, לא רלבנטית כיום, וכנ"ל איתן כבל ושקד, ושאר שתמכו בחוק.

לפני שצורכים תרקשורת ובונים תמונת עולם, כדאי לבדוק ממי אנחנו צורכים תקשורת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אליצור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
51875 הודעות, 123 מדרגים, 171 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    13:44   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. ++...  
בתגובה להודעה מספר 61
 
  

נסו להשחיל תגובה ימנית לטמקא,מתוך 10

תצליחו אולי בתגובה אחת.כך יוצרים תדמית

שקרית..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זיקו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.1.12
806 הודעות, 5 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    13:26   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. שמענו על ההפחדות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
גם לפני אהרון ברק ואסתר חיות שום קצין ישראלי לא נשפט בהאג.
דוקא אחרי שהם התחילו לכהן האיומים התרבו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ברוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.04
23821 הודעות, 142 מדרגים, 254 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    13:35   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. רמת אמינות YNET + הבובה של גנץ ולפיד.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
50809 הודעות, 73 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    18:59   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. לא נוגע לבן גביר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli19 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.13
16904 הודעות, 87 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    19:27   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. יש פה מישהו שהוא אידיוט מספיק ליפול בתעמולה הנמוכה הזאת?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
menahem לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
23037 הודעות, 81 מדרגים, 153 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    19:36   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. כבר ב21 הרג פתח בחקירה, איפה הבית משפח היה אז? מסכן מי שמאמין לתעומולה הזאת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Naf869 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.2.20
12454 הודעות, 34 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    19:39   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. לא צריך לפחד מהאג - סתם הפחדה אומללה של השמאל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בית הדין בהאג מתעסק בפושעי מלחמה גדולים. הם מתעסקים עם רודנים שעושים רצח עם. הם מתעסקים עם מנהיגים/מפקדים/בכירים שעושים מעשים איומים ומתחמקים מעונש מהמדינה שלהם.

הם לא מתעסקים עם חיילים פשוטים שעשו את העבודה שלהם. אם הם יתחילו לעשות צעדים נגד חיילים ישראלים, זה בגלל אנטישמיות ויחס מיוחד לישראל. זה היה קורה בלי קשר לרפורמה המשפטית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
lior1_1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.4.08
13282 הודעות, 63 מדרגים, 113 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' באלול תשפ''ג    19:43   21.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. בלבולי שכל.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
איפה כתבה בעד הרפורמה שלynet....
למה ווינט חד צדדי? זה עיתון?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Khanna לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.5.21
5392 הודעות, 15 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ה' באלול תשפ''ג    01:59   22.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. מה לעשות ביבסטים, זה נכון, המנהיג שלכם ארכי נוכל.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Naf869 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.2.20
12454 הודעות, 34 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ה' באלול תשפ''ג    02:03   22.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. אז קדימה. לתבוע אותו בהאג  
בתגובה להודעה מספר 94
 
  
הרי הם רק שם כדי לשפוט ישראלים...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
raceway לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.14
40240 הודעות, 319 מדרגים, 618 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ה' באלול תשפ''ג    02:06   22.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. הדבר היחיד שנכון בתגובה שלך היא שאתה בור גמור בנושא,ומפחד כמו שפן מההיסטריה שהמדיה מכניסה בכם, ומוציא את זה עלינו,  
בתגובה להודעה מספר 94
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
86580 הודעות, 207 מדרגים, 386 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ה' באלול תשפ''ג    02:02   22.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. בגץ לא שומר על אף אחד מהאג. בגץ כמו בתקופות חשוכות שהיו מפחידים אזרחים כדי לחזק את כוחם.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
raceway לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.14
40240 הודעות, 319 מדרגים, 618 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ה' באלול תשפ''ג    02:04   22.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. המציתים מזהירים משריפה בשעה שהם שורפים הכל,  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש י-ם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.4.11
30661 הודעות, 128 מדרגים, 238 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ה' באלול תשפ''ג    05:21   22.08.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. פשוט מאוד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הם ירוצו להאג להלשין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות