ברכות לאוסקר גלוך, שכבש הערב (ראשון) את שער הבכורה שלו העונה בליגה האוסטרית. הקשר הישראלי עלה בפעם הראשונה בהרכב של רד בול זלצבורג, והבקיע את השער שפתח את מסכת הכיבושים ב-1:5 בחוץ על הארטברג.
גלוך היה אקטיבי מאוד מפתיחת המשחק, ובדקה ה-16 קיבל כדור מאנאר דדיץ' הבוסני, ובעט מחוץ לרחבה היישר לפינה של שוער היריבה. הארטברג הצליחה להשוות דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, אך שתי דקות בתוך המחצית השנייה קארים קונאטה מחוף השנהב קבע 1:2 לאלופת אוסטריה, ושלוש דקות לאחר מכן מבשל השער לגלוך דדיץ' כבש את השלישי. הבוסני השלים צמד בדקה ה-64, וסקו קויטה הוסיף את החמישי בדקה ה-76.
1 צפייה בגלריה
שחקן רד בול זלצבורג אוסקר גלוך
שחקן רד בול זלצבורג אוסקר גלוך
שער ראשון העונה. אוסקר גלוך
(האתר הרשמי של רד בול זלצבורג)
גלוך הוחלף בדקה ה-73 וסגר הופעה נהדרת, כאמור בפעם הראשונה העונה בה פתח בהרכב של קבוצתו. זלצבורג מחזיקקה במאזן מושלם, כאשר השער שספגה הערב היה הראשון שהיא סופגת העונה, אך זה לא מונע ממנה לצעוד בראש הטבלה בתום ארבעה מחזורים כשהיא היחידה שניצחה בכל משחקיה.

בכורה לגאנדלמן בליגה הבלגית

עומרי גאנלדמן, שנרכש על ידי גנט ב-2.3 מיליון אירו ממכבי נתניה, עלה הערב להופעת בכורה, כשנכנס כמחליף בדקה ה-78 ב-2:2 הביתי קבוצתו החדשה מול סנט טרוידן במסגרת המחזור הרביעי העונה בליגה הבלגית. גנט פיגרה 2:0 אך הצליחה למחוק את הפיגור ולסחוט נקודה.
זו הייתה הפעם הראשונה העונה שגנט שומטת נקודות, לאחר שניצחה בשלושת משחקיה הראשונים העונה בליגה. היא ממוקמת במקום הראשון בטבלה, אך ירדה למקום השני לאחר שקלאב ברוז' מחצה 1:7 את ר.ו.ד מולנבק ותפסה את הפסגה.