לאחר שדקרה את בן הזוג לשעבר: כתב אישום הוגש נגד אישה בת 34 מת"א

לפני כשבוע התנפלה הנאשמת על בן זוגה לשעבר ביפו לאחר שזה שוחח עם בן הזוג הנוכחי שלה - ודקרה אותו • לאחר המקרה ניסתה הנאשמת להעלים ראיות • יחד עם כתב האישום, הגישה המשטרה לבית המשפט גם בקשה למעצר עד תום ההליכים

תיעוד: אישה דקרה את בן זוגה לשעבר ביפו . צילום: דוברות המשטרה

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד תושבת ת"א, בת 34, שדקרה את בן זוגה לשעבר לפני כשבוע ביפו, זאת לאחר שזה הגיע לשוחח עם בן זוגה הנוכחי. עוד הואשמה הנאשמת כי פעלה על מנת להעלים ראיות. יחד עם כתב האישום, הגישה המשטרה לבית המשפט גם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

הכל החל כאשר במוקד 100 של המשטרה התקבל דיווח לפני שבוע בשעות הערב, אודות חשודה שדקרה גבר בת"א ופעלה להעלים ראיות. המשטרה, שהגיעה למקום, החלה בסריקות אשר במהלכן איתרה ועצרה את הנאשמת. במקביל אותרה הסכין שעמה לכאורה ביצעה הנאשמת את הדקירה, וכן אותרה חולצתה שהושלכה לפח יחד עם הסכין, לאחר שניסתה עפ"י החשד להעלים ראיות.

תיעוד: אישה דקרה את בן זוגה לשעבר ביפו // צילום: דוברות המשטרה

מחומרי החקירה שהצטברו עולה כי הקורבן הגיע לשוחח עם בן הזוג הנוכחי של הנאשמת. תוך כדי השיחה רצה הנאשמת לעבר הקורבן ודקרה אותו בידו ואף איימה לרצוח אותו. הקורבן נכנס לרכב ופינה את עצמו לטיפול רפואי בזמן שבן הזוג של הנאשמת מנע ממנה להמשיך לתקוף את הקורבן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר