בית"ר ירושלים הגיעה לדרבי אמש בגביע הטוטו כשהיא מכווצת. פרד פריידי החלוץ היחיד בסגל פצוע, טרזי התומא לא רוצה להישאר, עם ירדן שועה ברק אברמוב במלחמת התשה וכך הופיעו הצהובים עם נהוראי בדש מהנוער, זר אחד בהרכב (מיגל סילבה) ועם מאמן שנמצא ביציע בגלל שהורחק מול מכבי חיפה
אוהדי בית"ר יצאו מטדי כשהם זועמים על אברמוב לראשונה מאז רכש את הקבוצה. החשבון שלהם הוא פשוט: הבעלים הכניס עשרות מיליוני שקלים בקיץ (למעלה מ-25) ממכירת 11 אלף מינויים, מכירתם של ניקולסקו ואספרייה וסולד אאוט מול פאוק סלוניקי. הם לא מאמינים ששבוע לפני פתיחת העונה יש להם בהרכב את אמיר ברקוביץ'.
1 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים פאוק סלוניקי קונפרנס ליג
בית"ר ירושלים פאוק סלוניקי קונפרנס ליג
בית"ר ירושלים פאוק סלוניקי קונפרנס ליג
(צילום: עוז מועלם)
ברמוב הולך ומאבד ממניותיו כמשיח. אף אחד לא האמין שהווייב שהיה כאן אחרי גמר הגביע ייעלם כלא היה. לצאת מטדי כשרק 2,800 אוהדי בית"ר ביציעים, מבשר על סדקים ראשונים באמון שבין היציע לבעל הבית. אברמוב יצטרך לשקם את היחסים האלה לפני שידרדרו. כרטיס צהוב או אדום לשועה זה לא הפתרון.
בית"ר ירושלים לא מוכנה לליגה והיא מתחילה אותה עם אוברדרפט על 4 נקודות. אברמוב עשוי לגלות מהר מאד שהסבלנות בירושלים היא הרבה יותר קטנה מאשר בשכונת התקווה. לאף אחד לא באמת אכפת מהדרבי הזה על מיקום בגביע הטוטו שהוכרע בגלל טעות של שופט. בעיקר אכפת מכך שהיתה תחושה ב-23 במאי אחרי הזכיה בגביע שבית"ר חוזרת אחרי תרדמת ארוכה. עכשיו היא שוב נרדמה והשעון המעורר נמצא בידיים של הבוס שלה.