האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
מקווה שישראל יש כזה נגד כל האויבים מסביב |
אוהב ידע |
20.08.23 06:16 |
1 |
לנו יש את בורא עולם 👑 |
שלדג |
20.08.23 06:49 |
2 |
אופטימיות זו תכונה נהדרת ...נקווה שברגע האמת יהיה כיסוי |
nostradamus |
20.08.23 07:54 |
3 |
כי לא יטוש השם עמו ונחלתו לא יעזוב |
שלדג |
20.08.23 07:56 |
4 |
ספר את זה לשש מיליון |
Whereismymind |
20.08.23 07:58 |
5 |
תלמד היסטוריה קצת באבי , לא יזיק ... |
שלדג |
20.08.23 07:59 |
6 |
למדתי היסטוריה, כתוב שם שבשואה נהרגו שש מיליון יהודים. איפה היה אלוהים? |
Whereismymind |
20.08.23 08:03 |
7 |
אם למדת ידידי המלומד |
שלדג |
20.08.23 08:16 |
8 |
חבל שאי אפשר לשאול את אלו שלא ניצלו... מה היתה התכנית האלוהית עבורם. |
שחורי |
20.08.23 08:28 |
9 |
אני רק יכול להמליץ לך אחי היקר לא לשאול יותר מידי שאלות על מה שקורה למעלה |
שלדג |
20.08.23 08:33 |
10 |
++ יפה כתבת. אהבתי |
coronatime |
20.08.23 08:39 |
11 |
🙏🏼💖 |
שלדג |
20.08.23 08:50 |
14 |
פסקנות בורות ורשעות |
SWH |
20.08.23 08:46 |
12 |
פסקנות לא הייתה , בורותי ידועה לכל 🤦♂️ , אבל רשעות ?! |
שלדג |
20.08.23 08:50 |
13 |
מוות מוצדק של ילדים בבולגריה כי יהודי גווינה עשה משהוא |
SWH |
20.08.23 09:01 |
17 |
ולמה אתה חושב שהיא לא כואבת גם לי ?! |
שלדג |
20.08.23 09:05 |
18 |
יש לי סקופ עבורך: לכולם יקראו בסוף |
FAO |
20.08.23 08:53 |
15 |
השאלה מתי יקראו ... |
שלדג |
20.08.23 08:58 |
16 |
באמת כל העולם הזה, הוא קושיה אחת גדולה. ''הילודים למות'' וכולם סובלים הרבה מאד, כל מיני צער וכאב. וכולם נפטרים |
עוד אחד |
20.08.23 12:27 |
29 |
כשאיוב שואל את הבורא היכן הצדק במה שעשה לו |
צדק צדק תרדוף |
20.08.23 22:34 |
50 |
אוקי ו? |
FAO |
20.08.23 22:38 |
51 |
מה שהיה זה הסתר פנים. האם לא היה מספיק 3 מליון קרבנות או 4 או 5? גם 6 מליון הוא מספר מלאכותי וכנראה היה הרבה יותר. |
אלכסנדר |
20.08.23 09:24 |
23 |
שוב אחי היקר , אני לא יודע למה זה קרה באמת |
שלדג |
20.08.23 09:35 |
24 |
מחקרים רבים מוכיחים שאין אפשרות להסביר למאמינים את הכשל הלוגי באמונתם. ולכן חבל להתכתש בנושא. שא ברכה ואיש באמונתו יחיה רק אל תכפו |
madog |
20.08.23 22:46 |
52 |
א. לא כפיתי כלום על אף אחד |
שלדג |
20.08.23 22:52 |
53 |
זה התוצאה שלומדים ליבה ולא לומדים לעומק מה כתוב בתורה. הבולשביקים טמטמו דור שלם והינה התוצאות. |
מהצד השלישי |
20.08.23 18:29 |
46 |
לא, |
טוביה |
21.08.23 06:59 |
80 |
צודק הוא נתן ל6 מיליון איש למות כולל נשים ותינוקות למען מטרה טובה. |
Whereismymind |
21.08.23 07:00 |
81 |
ידידי, |
טוביה |
21.08.23 07:01 |
82 |
גם עכשיו עם ישראל מתבולל. להתכונן? |
Whereismymind |
21.08.23 07:02 |
83 |
כן. |
טוביה |
21.08.23 07:02 |
84 |
גם בארה''ב עם ישראל התבולל בכמויות והפלא ופלא יהדות ארה''ב פרחה ללא שום בעיות |
מלול דיגיטלי |
21.08.23 11:03 |
93 |
הקהילה היהודית בפולין שרובה המוחלט היו שומרי מצוות נמחקה בשואה |
jenkins |
21.08.23 11:15 |
94 |
''כיון שניתנה רשות למשחית להשחית אינו מבחין בין צדיק לרשע'' |
משלי |
21.08.23 14:07 |
102 |
החטא הקדמון שלך שאתה לא מכיר את עיקרי האמונה. |
mrsn |
21.08.23 07:27 |
85 |
למדת היסטוריה אבל כנראה לא את כל ההיסטוריה. |
jack0 |
21.08.23 07:44 |
89 |
תקרא תגובה 94 |
jenkins |
21.08.23 11:17 |
95 |
גם הירושלמים חשבו כמוך לפני שנחרבה, ולכן קצת צניעות לא תזיק |
אריה33 |
20.08.23 14:57 |
32 |
ה'ירושלמים' החריבו את המקום במו ידיהם |
שלדג |
20.08.23 15:00 |
33 |
כן אבל השם לא הציל אותם במלחמה מרומי הרשעה למרות שחשבו שהוא יגן עליהם |
אריה33 |
20.08.23 16:51 |
34 |
הקב''ה נותן בחירה לאדם , ואם האדם רוצה לשרוף את מחסניו שלו עצמו זבש''ו |
שלדג |
20.08.23 16:54 |
35 |
שורה תחתונה השם לא הציל את ישראל מרומי הרשעה, וזה מה שחשוב בדיון הזה |
אריה33 |
20.08.23 17:19 |
36 |
שוב טעות נסיך , תתרכז בבקשה |
שלדג |
20.08.23 17:25 |
37 |
אני חוזר ומדגיש שורה תחתונה השם לא הציל ולא עזר לישראל מול אויביה, וזה עלול לחזור גם היום |
אריה33 |
20.08.23 17:27 |
38 |
השם שלח נביאים לאורך כל הדורות |
שלדג |
20.08.23 17:30 |
39 |
האם נהיית נביא? קצת צניעות לא תזיק, היום יש שסע פירוד שנאה שחיתות במדינת ישראל וזה לא סימן שהשם ילחם באויבי ישראל |
אריה33 |
20.08.23 17:32 |
40 |
לא התיימרתי באבי ... |
שלדג |
20.08.23 17:33 |
41 |
יש גם נבואה שהגליל יחרב, יש גם נבואה שישראל תיחרב וישארו רק 1/3 פליטה בגוג ומגוג, יש גם נבואה ש9 חודשים האויב ישלוט בישראל |
אריה33 |
20.08.23 17:38 |
42 |
מודע , יודע ומתוודה . |
שלדג |
20.08.23 17:41 |
44 |
ואתה עדיין חושב שהשם יעזור ויגן עלינו במלחמה הבאה? כפי שכתבת? |
אריה33 |
20.08.23 17:44 |
45 |
כי לא יטוש השם עמו ונחלתו לא יעזוב |
שלדג |
20.08.23 18:39 |
47 |
כמו שלא נטש במצור ירושלים? כמו שלא נטש בפרוגרומים? חשוב להתפכח קצת למציאות כי סיסמאות סרק לא עולה כסף לכתוב |
אריה33 |
20.08.23 19:48 |
48 |
לא הבנתי נסיך , ממה נפשך |
שלדג |
20.08.23 20:58 |
49 |
אינך קולט שיש סיבות שהשם לא הגן על היהודים בעבר, והסיבות האלה קיימים גם היום, האם אתה עדיין לא קולט את מהלך הדיון? |
אריה33 |
20.08.23 23:41 |
56 |
הדיון הוסט הרבה פעמים במהלכו |
שלדג |
20.08.23 23:47 |
57 |
כן לצערינו המצב בעם קשה, שלטון מושחת, והשם לא אוהב כאלה, ולכן איני רואה את השם עוזר לישראל במלחמה מול מצור אויבים על ישראל, אך אם |
אריה33 |
21.08.23 00:37 |
63 |
קיבלתי את ההצעה שלך בל''נ מחר אני בכותל ... |
שלדג |
21.08.23 07:33 |
86 |
אל דאגה אחי בנוסף לביקורתיות שלי כלפי המושחתים שפגעו בעם ישראל למען ישתנו, אני גם מפעיל הקשרים שלי למעלה למען ישראל כמה שמתאפשר |
אריה33 |
21.08.23 10:48 |
90 |
אשריך ואשרי חלקך 😘 |
שלדג |
21.08.23 11:49 |
96 |
כן, כמו שה' לא השמיד את העם היהודי לאורך כל ההיסטוריה |
EndOfDays |
21.08.23 01:09 |
73 |
אם לא היתה מתרחשת השמדת כל יהדות אירופה אפשר היה לדבר, חשוב לחבור למציאות ופחות סיסמאות סרק |
אריה33 |
21.08.23 01:17 |
76 |
קצת רקע על מלחמת גוג ומגוג: |
אור-וצל |
21.08.23 00:24 |
62 |
אוקיי ונניח שלא תתרחש מלחמת גוג ומגוג בישראל, ומה עם מלחמה בכל החזיתות כולל איראן? האם המלחמה תהיה קשה? אכן כך |
אריה33 |
21.08.23 00:42 |
65 |
תקרא בבקשה את הסיפא |
אור-וצל |
21.08.23 00:42 |
66 |
אתה מתכוון שלא תתרחש מלחמה עם חיזבלה או עם איראן? |
אריה33 |
21.08.23 00:52 |
67 |
זה לא משנה: |
אור-וצל |
21.08.23 00:56 |
68 |
כבר התקדמנו בדיון ממלחמת גוג ומגוג למלחמה נגד חיזבלה חמס ואיראן, האם אתה חושב שלא יקרה כלום? |
אריה33 |
21.08.23 00:59 |
69 |
אני חושב שהמקום הבטוח בעולם הוא 'ארץ אשר תמיד עיני ה' אלוקיך בה' ושסבלנו די ומעתה רק חסד ורחמים |
אור-וצל |
21.08.23 01:00 |
70 |
אתה רציני? האם לא שמת לב לשנאת חינם בין ימין לשמאל בין חילונים לחרדים, ושלטון מושחת? חשוב להתחבר למציאות ופחות אגדות ואמונות סרק |
אריה33 |
21.08.23 01:06 |
71 |
בעז''ה נראה את הטוב שבכל יהודי. יתבררו ויתלבנו העניינים, ונצא מהסיטואציה בחסד וברחמים. |
אור-וצל |
21.08.23 01:07 |
72 |
כאשר תתחבר למציאות נמשיך את הדיון, או כאשר יעופו אלפי טילים על ישראל נמשיך את הדיון |
אריה33 |
21.08.23 01:12 |
74 |
בוקר טוב. וכי לא היו ניסים גלויים במלחמת השחרור? ששת הימים? יום כיפור? אפילו הפיגועים הכי גדולים שקרו פה, לא מתקרבים לפיגועים |
אור-וצל |
21.08.23 06:54 |
78 |
תספר את הסיפורים האלה לנרצחים פצועים ומשפחותיהם |
אריה33 |
21.08.23 10:51 |
91 |
אתה רוצה להפחיד ולספר סיפורים על גהינום, שיפודים ובריכות צואה רותחות? תהנה! ההסתכלות שלי על העולם שונה ב 180 מעלות, ויש לי על מי לסמוך. |
אור-וצל |
21.08.23 11:00 |
92 |
כתבת הרבה שטויות, מדובר כאן במלחמה המתקרבת ולא במדורי גהינום, חשוב להתמקד בכאן ועכשיו ופחות בסיפורי אגדות |
אריה33 |
21.08.23 12:39 |
97 |
לאן אתה חותר? מה המטרה של נבואות הזעם שאתה מתעקש לבשר? |
אור-וצל |
21.08.23 12:56 |
98 |
קרא שוב תגובותי אין שום נבואות זעם אלא פרקטיקה של מדינת ישראל |
אריה33 |
21.08.23 13:45 |
99 |
ואנחנו נעשה את שלנו ונקווה לטוב. אם ה' לא ישמור עיר, שווא שקד שומר. ולאחרונה השומרים דאגו לחדד את הפסוק הזה. |
אור-וצל |
21.08.23 13:50 |
100 |
תתפלל חזק כי הטרור לא מפסיק לרצוח ישראלים, והפרוטקשין הערבי רק מתחזק אין משילות בנגב ובגליל |
אריה33 |
21.08.23 15:20 |
103 |
זה לא סותר. ואני אכן מתפלל כל יום 'השיבה שופטינו כבראשונה...' 'את צמח דוד עבדיך...' וכו' |
אור-וצל |
21.08.23 15:21 |
104 |
שופטים? כדי לא להרשיע פוליטיקאים מושחתים? תתפלל לשמירת ישראל מטרור ערבי שרק מתגבר, יהודים מפחדים לנסוע בכבישי הארץ |
אריה33 |
21.08.23 15:23 |
105 |
התפילה שתיקנו אנשי כנסת הגדולה מכסה את הכל |
אור-וצל |
21.08.23 15:55 |
106 |
תתפלל חזק יותר ומדויק יותר כי נרצחים יהודים בכבישי הארץ |
אריה33 |
22.08.23 10:36 |
107 |
מלחמה אתחלתא דגאולה |
EndOfDays |
21.08.23 01:14 |
75 |
מלחמת העולם השנייה |
אור-וצל |
21.08.23 06:54 |
79 |
לפי הגר''א תהיה מלחמה |
EndOfDays |
21.08.23 01:17 |
77 |
חזק וברוך רבינו היקר 😘 |
שלדג |
21.08.23 07:41 |
88 |
עוד מלחמה גדולה לפנינו ...50% במקרה הטוב |
SaBra |
20.08.23 22:55 |
54 |
וגם אותה נעבור בע''ה |
שלדג |
20.08.23 22:57 |
55 |
גם לשאר יש את בונה עולם שלהם, מה גורם לך לחשוב שדווקא שלך מוצלח יותר? |
Chemist |
20.08.23 09:17 |
21 |
כי בורא יש רק אחד 👑 |
שלדג |
20.08.23 09:18 |
22 |
''בונה עולם המקורי!''... |
Stardust |
20.08.23 12:12 |
28 |
הדתות הרווחות מאמינות באותו האל .. השליחים הם אחרים , למעט בודהיזם ואולי עוד דת אחת שלא הולכת חזק.. צריך רק שתבין את העיניין שמישהו |
_בץ_ |
20.08.23 12:11 |
27 |
הינדואיזם? סיקיזם? |
Stardust |
20.08.23 13:33 |
30 |
קונפליקט משהו.. חוסר דת הוא לא דת כך שהרשימה שלך צריכה להתעדכן שוב |
_בץ_ |
20.08.23 13:49 |
31 |
החבר הדמיוני שלנו בורא עולם |
דידו |
20.08.23 23:48 |
58 |
היית רוצה שהוא יהיה חבר שלך באבי ... |
שלדג |
20.08.23 23:52 |
59 |
אני באמת מכבד את החיים ואת אורח |
דידו |
21.08.23 00:03 |
60 |
אתה יודע הרי שאלוהים לא עוזר למי שלא עוזר לעצמו. זה שהוא אלוהים, לא אומר שהוא פראייר ואפשר למכור לו לוקשים. |
זושא אסטרופלי |
21.08.23 00:11 |
61 |
תרשה לי לחלוק עליך אחי היקר |
שלדג |
21.08.23 07:38 |
87 |
יש בשיתוף רפאל עורכים ניסויים עדיין לא נכנס באופן רשמי..מאמין שיבדקו את זה על רטוב מתישהו בקרוב |
_בץ_ |
20.08.23 12:05 |
26 |
מעניין |
Yaminresp |
20.08.23 09:12 |
19 |
על פי גורמים זרים גם ישראל חזק בתחום |
OurVotesMatter |
20.08.23 09:14 |
20 |
ישראל מתבססת על הנשק של האתמול. |
עכביש |
20.08.23 12:05 |
25 |
יש צבאות שאינם עוסקים בכך? |
ilanka |
20.08.23 17:38 |
43 |
אם יש אפשרות לשמור על הנחילים האלה הקשר רציף ללא תקלות . אין יותר צורך בחיל רגלים. |
DarkNet |
21.08.23 00:41 |
64 |
הנחילים האלו עוברים לשלב של לוחמה אלקטרונית, היירוט שלהם יתבצע על ידי אמצעים אלקטרוניים. |
פובליציסט |
21.08.23 13:52 |
101 |
חבר מתאריך 15.12.21
3351 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מי יכול עלינו 💪
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.11.15
5417 הודעות, 26 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מי שעזב זה רק אנחנו ....
תמיד היה כיסוי ותמיד יהיה 👑
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
17695 הודעות, 144 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
17695 הודעות, 144 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
או שנסתרות דרכי האל ואני צריך לחשוב שיישות כל יכולה שמחליטה פתאום לא להתערב שמחסלים 6 מיליון ואני צריך להניח היא עושה את זה למטרה טובה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
אז בטח שמת לב שנפילת אירופה במהירות הבזק (כולל כיבוש צרפת שהיתה עדיפה בכל פרמטר) , וההשתלטות המהירה של היטלר ימ"ש על מערב רוסיה ממש לא הייתה טבעית , ושזה קרה זה בטח לא במקרה או בגלל האסטרטגיה הגאונית של הגנרלים הנאציים (כי עובדה שבסוף הם נכשלו...) , הכל היה ביד מכוון , ותשאל כל ניצול שואה שיספר לך שההצלה שלו הייתה הרבה מעל לדרך הטבע , את הכל עשה בורא עולם בהשגחה פרטית ומכוונת !
לשאלה למה יש כמה תשובות שיכולת לענות אבל הסיבה האמיתית שמורה לבורא יתברך שמו (אפשר קצת להבין מדעתנו את המצב הרוחני הירוד של יהודי אירופה וההשכלה וההתבוללת ש'חגגו' שם , או לחלופין להבין שבלי השואה הנוראית לא הייתה קמה מדינה יהודית בארץ ישראל , אבל כמו שכתבתי , לאלוקים פתרונים והסיבה האמיתית נשגבה מדעתנו)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.2.19
2092 הודעות, 7 מדרגים, 11 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
איך אמרו למתן כהנא בידיעה מעלה- עדיף שתניח למקלדת, זה הניסוח הכי עדין ומכבד שיש לי להציע כאן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
כי מי ששואל כל כך הרבה שאלות יש מצב שיקראו לו למעלה בשביל לתת לו תשובות ח"ו ....
אם יש לך קשיים בהבנה זה נקרא אמונה תמימה , אם הכל היה חלק זה נקרא מדע ולא אמונה ...
אנחנו מאמינים בני מאמינים ולא שואלים שאלות , יש לנו מספיק הוכחות למציאות השם יתברך שמו ולשמירה שלו עלינו ... 👑
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
7477 הודעות, 15 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
322 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
זה השילוש הקדוש של היהדות המודרנית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
אודה לך אם תסביר לבור שכמותי מה מרושע במה שכתבתי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
322 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
זו אמירה שכואבת בכל כך הרבה רמות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
מה לעשות שעם ישראל נידון כישות אחת ולא רק כפרט , לעולם לא נוכל להבין למה ילד מת , לעולם ! ולא משנה אם זה בשואה או בכל זמן אחר , ילד שנפטר קורע את הלב ! אבל כל עוד שאנחנו בגוף שמוגבל בראייה לעולם לא נבין ... (פעם אחת בהיסטוריה של העם היהודי מישהו (משה רבנו) התעקש לקבל תשובה למה ילדים נרצחו באכזריות במצרים והתשובה כאבה מאוד ...)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
20579 הודעות, 55 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
ומי שלא שואל שאלות נשאר עם 6 מיליון ויד מכוונת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
שאלות חייב לשאול ! ותשובות יש גם יש ! (אני ממליץ לכבודו לקרוא קצת את פרשות בחוקותי וכי תבוא ואני בטוח שתמצא שם הרבה דברים שהובטח שיקרו ולצערנו הרב קרו גם קרו ...) אבל לנסות לרדת לרזולוציות דקות של נסתרות לא כדאי להגיע , זו בכל אופן המלצתי ...
מאחל לך מכל הלב אריכות ימים ושנים בטוב ובנעימים 😘
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.3.19
1640 הודעות, 4 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
איך מישהו שאוהב, יעשה דבר כזה? איך מישהו כל-יכול החליט לברוא דווקא את זה?
הרעיון הראשון (לפני שיודעים משהו) הוא שאין שום בורא (כי יש צד בתוכנו, שמעדיף לחשוב שאין בורא כלל, מאשר לחשוב שהוא אכזרי. והיא "כפירה הגיונית". כי אם לא זוכרים בורא שכולו טוב. עדיף לכפור בינתיים)
הרעיון השני (ממנו הכפירה הרעה) הוא שיש בורא. אבל הוא נהנה ממה שקורה כאן (יש בזה אמת, כי אצל ה' העבר, ההווה והעתיד, הם בפעם אחת. אז הוא יכול לשמוח, ממה שייצא מכל זה. אבל בוודאי שהוא מצטער איתנו מאד מאד "בכל צרתם לו צר)
הרעיון השלישי (בו אוחזים רוב הדתיים. הוא שה' יתברך טוב. אבל כנראה אנחנו רעים. והכל עונש או מירוק עוונות. אבל ברעיון הזה, אנחנו הרעים. אז אי אפשר לדעת שה' כולו טוב, כי מאחר שאנחנו חלק ממנו ואנחנו לא טובים. אז איך הוא כולו טוב?)
והמחשבה האמיתית היא, שה' באמת כולו טוב וגם אנחנו באמת טובים. וזה לא עונש. ולא עשינו משהו רע לפני. ורק שם מתחילים להכיר את ה'. כי אומרים: "ה' אתה באמת טוב וגם אני טוב. ואתה אוהב אותי ואני אוהב אותך. ואתה רק רוצה בטובתי ואני רק רוצה את כבודך. ואולי תלמד אותי בבקשה, מה קורה כאן?)
ואמר רבי נחמן מברסלב (מורי ורבי הקדוש) שמה שיש קושיות עליו יתברך, כך נאה לו יתברך. כי אם לא היו קושיות, היו מחשבותינו כמחשבותיו. וכבר כתוב "כי לא מחשבותי מחשבותיכם". הגיוני שבתמונה הגדולה (ובפרט כשהעבר, ההווה והעתיד, מחוברים לגמרי יחד) רואים משהו אחר לגמרי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
569 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
עונה לו ה׳: מה מבין אתה בצדק? היכן היית כשבראתי את עולמי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
20579 הודעות, 55 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.12
2665 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
לא ברור מה קרה שם למעלה. אבל אלוקים צריך לברך בכל הברכות כל אשכנזי שנשאר מאמין. כי זה קשה קשה אחרי מה שקרה בשואה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
ואין דבר יותר שובר לב מאשר תפילה מעומק הלב לבורא עולם שלכאורה חוזרת ריקם , ובהחלט אין מה לשפוט אדם שעבר את התופת ואיבד את אמונתו (כך גם אמר הרב לאו מפורשות שהקשיים באמונה היו חזקים מאוד !) אבל אפילו בהסתרה שבתוך הסתרה ....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
8258 הודעות, 47 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
את אמונתכם על הזולת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
ב. אף אחד לא התכתש , מותר להדיין בכבוד גם אם לא מסכמים וזה מה שהיה פה , לא מעבר .
ג. מחקרים רבים זה עדיין לא אומר שאסור לי להאמין על אף דעתם המלומדת של החוקרים ...
ד. שא הרבה ברכות 😘
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
2390 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.15
4677 הודעות, 133 מדרגים, 253 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
כי המוח העצום של כבודו וודאי יכול להבין את מניעיו של מי שאמר והיה העולם.
לא הכל חייבים להבין, ובורא עולם לא צריך את ההסכמה שלך למה שהוא עושה. הוא לא חייב לך הסברים, אלא אתה חייב לו על כל נשימה שלך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
17695 הודעות, 144 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
איך אפשר להאמין לזה בכלל?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.15
4677 הודעות, 133 מדרגים, 253 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
השאלה הזו נשאלה אינספור פעמים.
עם ישראל התבולל, וקיבל בראש.
כך כתוב שיהיה וכך היה. לא מסובך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
17695 הודעות, 144 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.15
4677 הודעות, 133 מדרגים, 253 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.1.12
17589 הודעות, 112 מדרגים, 212 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.17
1149 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
עוד לפני זה הקומוניסטים בברית המועצות נלחמו קשה בדת ובעצם גרמו לכך שרוב יהודי ברית המועצות היום חילוניים. שוב, זה לא היהודים התבוללו, אלא השלטון שנלחם בדת גרם לכך.
בהנחה שכל זה מלמעלה, הרי מתקבלת כאן סתירה מטורפת, לא? יוצא, שמלמעלה פעלו לחילון היהודים, ואחרי מספר שנים מענישים אותם על כך, יותר מכך, מענישים גם את שומרי המצוות!
מכאן אפשר להסיק שגם אם תשמור מצוות וגם אם לא, השואה או הפוגרום יבואו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
4168 הודעות
בתגובה להודעה מספר 94
זה א'
ב' אלוקים תמיד הראה שבני ישראל הם ישות אחת "הרף ממני ואכלה אותם כרגע" בחטא העגל, כמה חטאו?
בסה"כ כ-שלושת אלפי אנשים שבכלל היו רובם מהערב רב.
זה פשוט אחריות קולקטיבית שיש לנו כעם וגורל משותף.
לרדת לרזולוציות ולשאול על כל פרט למה וכמה ואיך זה תוכל לשאול גם על שריטה קטנה שילד מקבל כי כל דבר הוא בדקדוק גמור אבל לזה כנראה לא תקבל תשובה.
מה שכן ברור שהכתובת היתה רשומה בתורה, בפרשת בחוקותי וכי תבוא ועוד, מפורשות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
5069 הודעות, 28 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
אחד מהם שהוא שיש שכר ועונש אבל הוא לא בעולם הזה הוא בעולם הבא.
אם אתה לא מאמין בעיקר הזה יהיה קשה לך לקבל הסבר על איך ילדים נרצחו בשואה אבל לאדם מאמין זה נשמע סביר שילד שנרצח בסבל כה גדול זוכה לחיי נצח בעולם הבא בגן עדן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
8213 הודעות, 32 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
אבל אם היית לומד את כל ההיסטוריה היהודית מתחילתה אז היית גם לומד שבורא העולם לא נותן תעודת ביטוח לעם היהודי כאשר רובו עוזב את הדרך ומפסיק לשמור תורה ומצוות, והדברים כתובים מפורשות בתורה בפרשת "אם בחוקותי תלכו", שם השואה מובטחת במפורש כאשר עם ישראל יפסיק ללכת בחוקות התורה.
איפה היה אלוהים? אלוהים היה שם ועוד איך, הכל היה כתוב וצפוי מראש בהבטחה אלוקית מפורשת שנכתבה כבר בתורה אלפי שנים קודם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.17
1149 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
"מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו"
הקב"ה לא אשם ...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 33
ולכן קצת צניעות לא תזיק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
ואם לא קשה לך נסיך אשמח אם תפסיק להטיף לי על צניעות בעניניים לא קשורים ...
יש לי הרבה חסרונות וגאווה היא אחת מהם , אבל פה אין קשר ...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 35
והמבין יבין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מי שהביא את רומי זה הקב"ה בכבודו ובעצמו (וכמו שאמר לטיטוס שיכור הנצחון , קמח טחון טחנת...)
"אני מחצתי ואני ארפא ואין מידי מציל"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
והמבין יבין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
ובכל הפעמים הם צדקו ... וגם בפעם הזו ; " עוד ישבו זקניםוזקנות בירושלים וכו" .
ועכשיו שהגענו לפה אנחנו בתחילת הגאולה ולא תקום עוד צרה בע"ה .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
והמבין יבין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
יש נבואות שמתגשמות מול עינינו הרואות , לא צריך להיות גאון גדול , אתה יכול לקרוא ולהחליט לבד ...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 41
ובו נשות ירושלים יאנסו
האם אתה מודע לזה או שאתה לא בענינים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
אבל מאמין בכל ליבי שדברי חז"ל אמת והם אמרו שנבואה רעה לא חייבת להתגשם (יונה הנביא , עוד 40 יום ונינוה נהפכת) , ואני מודע למצב המזעזע שיש לנו פה מבחינת שנאת החנם שגואה , אבל אם נחזור להתחלת הדיון , שום דבר לא מקרי , הכל זה מאת השם יתברך שמו 👑
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
אם הקב"ה הביא את האסונות האלו , אז ממילא לא יעזרו שום כלי נשק להתגונן , ואם אתה לא מאמין בו אז מה אתה מתלונן על האסונות שהוא הביא ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 49
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
חלק מהכותבים אינם מאמינים וחלקם כן , קשה לענות לטענות מכל הכיוונים בלי לסטות ...
לפי הבנתי את דבריך (ותתקן אותי אם לא הבנתי נכון בבקשה) , אתה נמנה על אלו שכן מאמינים אבל אתה חושב שבגלל המצב הירוד שעם ישראל נמצא בו אנחנו עלולים להפסיד את השגחת הבורא יתברך שמו .
ולכן כתבתי לך בתגובה הקודמת שממה נפשך גם אם יהיו לו אי אלו רחפנים מבוססים בינה מלאכותית או ואאטאבר , עדיין זה לא יעזור ...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 57
אתה מתעקש למחילה של השם לישראל המפורד ומפולג אז תתפלל הרבה אולי תיסע הרבה לכותל לסליחות בחודש אלול
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
אבל אני הקטן ממליץ לכבודו להתחיל ממשהו קצת יותר פשוט מלקום ב4 בבוקר , והצעתי היא להתחיל ללמד זכות על עם ישראל ולראות את הטוב והיופי שיש בעם שלנו , ואולי בזכות זה גם הקב"ה יתברך שמו יראה רק את הדברים היפים ... 💖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 86
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.3.23
402 הודעות
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 73
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
6660 הודעות, 66 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מלחמה זו מוזכרת בדברי הנביא יחזקאל (פרק לח-לט), וגם חז"ל מזכירים אותה בכמה מקומות. אולם כל מי שמתיימר לומר דברים ברורים בעניין זה, עובר על דברי הרמב"ם (בסוף ספר 'משנה תורה') שקבע, כי בעניינים אלה "לא יידע אדם איך יהיו עד שיהיו".
על מלחמת גוג ומגוג כותב הרמב"ם: "דברים סתומים הם אצל הנביאים. גם החכמים אין להם קבלה בדברים אלו". משום כך הוא ממליץ להימנע מהעיסוק בהיבטים אלה של תהליך הגאולה, שאינם עיקר ושאין בידינו כלים מספיקים להבינם כראוי.
בידינו מסורת מוסמכת מתלמידי הבעל-שם-טוב, שבגלל התארכותה היתרה של הגלות, כבר יצאנו ידי-חובת כל ייסוריה של אותה מלחמה. כמו-כן יש אפשרות שהשואה האיומה כללה את 'חבלי המשיח' של מלחמת גוג ומגוג, ומעתה צפוי לנו אך טוב.
הרבי מליובאוויטש עסק הרבה מאוד בהסברת סוגיות הגאולה, וכמעט לא הזכיר את מלחמת גוג ומגוג. יתרה מזו: תמיד הדגיש הרבי שהגאולה תבוא בחסד וברחמים, מתוך ניסים גלויים.
עלינו לאמץ גישה חיובית זו. הואיל ולא נאמרו דברים מוחלטים בעניין מלחמת גוג ומגוג, עלינו להאמין שהקב"ה יחסוך אותה מאיתנו, ודברי הנבואה יתפרשו בדרך אחרת. אנו צריכים לקוות שאיש מעם-ישראל לא ייפגע חלילה, אלא כולנו נזכה לקבל את פני משיח-צדקנו מתוך שמחה, שלום ושלווה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 62
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
6660 הודעות, 66 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 66
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
6660 הודעות, 66 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
הרבי מליובאוויטש עסק הרבה מאוד בהסברת סוגיות הגאולה, וכמעט לא הזכיר את מלחמת גוג ומגוג. יתרה מזו: תמיד הדגיש הרבי שהגאולה תבוא בחסד וברחמים, מתוך ניסים גלויים.
עלינו לאמץ גישה חיובית זו. הואיל ולא נאמרו דברים מוחלטים בעניין מלחמת גוג ומגוג, עלינו להאמין שהקב"ה יחסוך אותה מאיתנו, ודברי הנבואה יתפרשו בדרך אחרת. אנו צריכים לקוות שאיש מעם-ישראל לא ייפגע חלילה, אלא כולנו נזכה לקבל את פני משיח-צדקנו מתוך שמחה, שלום ושלווה.
תגובה
עריכה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 68
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
6660 הודעות, 66 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 70
האם יש צורך להזכיר לך מה היה בעבר כשהיה שנאת חינם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
6660 הודעות, 66 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 72
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
6660 הודעות, 66 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
לא מתקרבים לפיגועים שמתרחשים במדינות ערב למשל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 78
העבר לא משנה אלא ההווה
כי בעבר לא היה מה שמתרחש היום
והמבין יבין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
6660 הודעות, 66 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
מי שרוצה לעצום עיניים מהניסים הגדולים שקרו וקורים כאן, שיבושם לו.
מי שחושב שהדרך הנכונה לעבוד את ה' זה בגלל שיש לו מקל גדול, רחמי נתונים לו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 92
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
6660 הודעות, 66 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 98
חשוב פחות לדמיין אלא להתעסק בעובדות
יש מצור אויבי ישראל? יש
יש טרור משתולל? יש
יש פיתוח גרעין אירני? יש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
6660 הודעות, 66 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 100
אולי תשאל את השם למה הוא לא מגן על העסקים היהודים מהצתות של ערבים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
6660 הודעות, 66 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 103
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 104
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
6660 הודעות, 66 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
19130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 106
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.3.23
402 הודעות
בתגובה להודעה מספר 68
מגילה דף יז
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
6660 הודעות, 66 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.3.23
402 הודעות
בתגובה להודעה מספר 62
וגם לפי הזוהר הקדוש והגמרא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
אהבתי מאוד 👍
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.1.21
98 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.16
4530 הודעות, 24 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
תבדוק אצל מי הראשון ותחזור אלי באבי ...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
14991 הודעות, 39 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.3.16
5927 הודעות, 44 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
היה צריך להחליף לך טיטול ולדאוג לך לאוכל ומים כי בני אדם לא עצמיים מלידה.. אז האדם הראשון.. איך יסתדר בהתחשב שאין דבר כזה אלוהים..? ושהאדם התפתח עם הזמן..? אנא הסבר לעצמך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
14991 הודעות, 39 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
לא הולכות חזק?
אגב, הדת הכי נפוצה אחרי נצרות ואיסלם היא... חוסר דת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.3.16
5927 הודעות, 44 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.23
202 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מעניין מי ברא את בורא עולם
ואיך לא עזר לנו בשואה ובכל הפרעות שעברנו.
לא הייתי סומך עליו יותר מדי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות
בתגובה להודעה מספר 58
זכותך לא להאמין ואפילו לזלזל , אבל דבר אחד תדע , הוא אוהב אותך ומחכה בסבלנות שתגלה אותו בטוב או שחלילה להפך ...
זהו להיום צריך לקום לסליחות , לילה טוב נסיך 😘
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.23
202 הודעות
בתגובה להודעה מספר 59
החיים שאתם בוחרים לחיות. אני אישית לא הייתי מסוגל לחיות ככה אפילו שעה.
רק ש.. כל עוד זה בראש שלכם, הכל בסדר, אבל אם נסמוך על זה בחיים האמיתיים ונחשוב שיש בורא עולם אז יהיה בסדר, ושאם רק נחיה על פי מה שאנחנו חושבים שהוא רוצה שנחיה אז הוא ישמור עלינו וידאג לנו.
כאן מתחילה הבעיה.
היחידים שיעזרו לנו זה אנחנו, לא צריך לסמוך על שום כח עליון בעזרה לעצמנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.21
1749 הודעות, 14 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
בקיצור - אם ירצחוך כי תרמת לרציחתך, אתה רוצח. אם נהרגת כי לא שמרת על עצמך, לא גייסת חיילים - אתה רוצח. אלו כללים ברורים, ולא צריך בשבילם יורה יורה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3519 הודעות, 158 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
אם לא בורא עולם , שום סיכוי לא היה לנו בשום מלחמה ממלחמות ישראל , הכל היה מעל הטבע ! ולאחר מלחמת ששת הימים שהיינו שיכורי נצחון , הגיעה מלחמת יוה"כ שיצאנו ממנה בניסים גלויים וכמעט שאבדנו לגמרי ... אתה תמשיך להיות יהודי יקר ולהגן על עם ישראל כמו שאתה חושה לנכון ואני אמשיך בשלי ברשותך (גילוי נאות אני אחרי שרות צבאי מלא ושרות מילואים שנגמר לפני שנתיים (חטייאר אני 🤦♂️) .
שיהיה לך יום קסום נסיך 😘
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.3.16
5927 הודעות, 44 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.23
205 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.22
3313 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
18394 הודעות, 109 מדרגים, 190 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין צורך במטוסים רבים. יש צורך בביטול שתי טייסות וכך לצמצם את מספר הטייסים. להקים חיל טילים, וחיל כטב"מים ורחפנים. שלא תחת חיל האוויר.
יחסך הרבה כח אדם. הגיע הזמן ביבי. נתנו לך אחלה הזדמנות לעשות הפיכה בצבא. צמצום חיל האוויר על חשבון החייל הירוק.
והכי חשוב לפתוח הכל לכולם, ולא אלה שבהפגנות גם ממיינים את אותם מתגייסים שנראים בדיוק כמוהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
131832 הודעות, 300 מדרגים, 494 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.22
1533 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.15
13223 הודעות, 120 מדרגים, 220 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
ואם הצבאות השונים בעולם ידעו לנטרל אותם, שוב יחזרו להילחם רגלית. אתה לא תרצה להיתפס כשאינך מוכן.
אבל בגדול, כמובן שהצורה ב'מגפיים על הקרקע' פוחת משמעותית, והלוחמה עוברת לזירות אחרות לגמרי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד