רכש מרשים ליעד מפתיע: שחקן ה-NBA קרוב לסיכום בקבוצה הישראלית

ל"ישראל היום" נודע: אייזיאה וייטהד, ששיחק בעבר בברוקלין נטס מה-NBA, עשוי להצטרף לעירוני נס ציונה, נדב ינקוביץ' חתם • אמין נואה נחת בישראל: "נרגש ומחכה כבר להתחיל, המטרה היא לזכות בתארים" • כל העדכונים - 18.08

חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 45

13:15: אמין נואה נתח בישראל

הרכבת האווירית לישראל ממשיכה והיום (שישי) היה זה תורה של הפועל חולון. הרכש הנוצץ של הקיץ - אמין נואה הצרפתי, נחת בנמל התעופה בן גוריון והתקבל בצורה חמה על ידי עשרות מאוהדי הקבוצה.
 
לאחר נחיתתו אמר הפורוורד: ״אני מאוד שמח להיות פה, אני יודע שהליגה הישראלית טובה ואני רוצה להנות מכדורסל ולשחק כאן. האווירה כאן מדהימה, לא ציפיתי לכזאת קבלת פנים חמה. אני אוהב את זה ועכשיו אני יודע למה לצפות לקראת העונה. אני מוכן לאתגר ומחכה לזה המטרה שלי היא להציב את חולון במקומות הגבוהים ביותר אני רוצה לנצח משחקים ולעזור לקבוצה לזכות בתארים. דיברתי עם נועם יעקב לפני החתימה והוא סיפר לי הרבה דברים טובים על הקבוצה, זאת הסיבה שבאתי לכאן. אני נרגש ומחכה כבר להתחיל, המטרה היא לזכות בתארים".
 

אמין נואה נחת בישראל וזכה לקבלת פנים חמה בשדה התעופה

 

09:40: נדב ינקוביץ' חתם בנס ציונה

עירוני נס ציונה הודיעה על החתמתו של הרכז נדב ינקוביץ׳ לעונה הקרובה, כפי שפורסם לראשונה ב״ישראל היום״. ינקוביץ׳ (20, 1.86 מ') גדל במחלקת הנוער של מכבי תל-אביב ובעונה האחרונה יצא לאירופה ושיחק בראפיד בוקרשט מהליגה הרומנית, שם שותף ב-22 משחקי ליגה.
 
מאמן הקבוצה, אלעד חסין: ״אני שמח על הצטרפותו של נדב, הוא שחקן צעיר ומוכשר. הבחירה שלו לצאת ולשחק באירופה בגיל צעיר בעונה שעברה מעידה על אופי, ואני בטוח שהאופי הזה יעזור לנו העונה״.
 
נדב ינקוביץ', צילום: עירוני נס ציונה

08:30: רכש מרשים בדרך לנס ציונה?

אייזיאה וייטהד קרוב לסיכום בעירוני נס ציונה, כך נודע לראשונה ל״ישראל היום". אלעד חסין חיפש בשבועות האחרונות רכז זר להשלמת הסגל וקרוב להחתמתו של הגארד האמריקני (28, 1.93 מ').

וייטהד שיחק בעברו ב-NBA במדי ברוקלין נטס ובליגת הפיתוח לפני שעבר לאירופה, שם שיחק בין היתר בלוקומטיב קובאן, אסטנה, לוודיסגבורג ובשיקטאש הטורקית.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אייזיאה וייטהד. בדרך לעירוני נס ציונה?, צילום: מתוך טוויטר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר