האם זה היה משחקו האחרון של דניאל פרץ במכבי ת"א לפני המעבר היוקרתי לבאיירן מינכן? לפחות לפי סיום המשחק מול אא"ק לרנקה, נראה שהתשובה חיובית.
השוער בכה בסיום ה-0:1 שהעלה את מכבי ת"א לפלייאוף מוקדמות הקונפרנס ליג ואמר לאוהדים: "אני רוצה להגיד לכם שאני אוהב אתכם, מהרגע הראשון הרגשתי כאן בבית. תמיד אשאר צהוב". ערן זהבי, שכבש את שער הניצחון, חיזק את התחושה שהעסקה בדרך לסגירה כשאמר: "אם זה יקרה, אני אשמח מאוד בשביל דניאל פרץ, הוא מקצוען אמיתי ומגיע לו. אם זה לא יקרה, אשמח בשביל הקבוצה".
4 צפייה בגלריה
פרץ
פרץ
פרץ. נפרד מהקהל
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
דניאל פרץ
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
פרץ
פרץ
בדרך לאחת הקבוצות הגדולות בעולם
(צילום: עוז מועלם)
מנגד, המאמן רובי קין אמר כי: "לא הודיעו לי שום דבר, מבחינתי דניאל פרץ הוא שחקן מכבי ת"א". אולם לפי מה שאמר השוער לאוהדים, ניתן להסיק שהוא בדרך לגרמניה.
אתמול דיווח העיתונאי האיטלקי לוקה בנדוני על המועמדות של דניאל פרץ לבאיירן מינכן. והיום הוא פירסם כי אלופת גרמניה החליטה ללכת בכל הכוח על שוער מכבי ת"א, והציעה לצהובים עבורו 4.5 מיליון אירו, כאשר עדיין אין הסכמה בין שני הצדדים. גם בעיתון הגרמני "בילד" דווח על ההצעה של באיירן מינכן למכבי ת"א עם אותם הפרטים.
4 צפייה בגלריה
פרץ
פרץ
לא יכול לעצור את הדמעות
(צילום: עוז מועלם)
בדיווח נטען כי המעבר של קפה מצ'לסי לריאל מדריד, גרם לבאיירן לבחור בפרץ, שמחזיק בדרכון גרמני. אם אכן יגיע, הוא צפוי להיות שוער המשנה של סוון אולריך, שהוא כרגע השוער הראשון בקבוצה של טוכל.
המאמן עצמו התייחס במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר מול ורדר ברמן בפתיחת הבונדסליגה כי "מנואל נוייר יחזור ככל הנראה בשבועות הקרובים, וזה שינה את התוכניות שלנו. יאן אולריך שוער טוב, אבל אנחנו צריכים עוד שוער. לא אתייחס לשמות כרגע".

היריבה הבאה: צליה הסלובנית

צליה תהיה יריבת מכבי ת"א בשלב הפלייאוף, אחרי שהשלימה ניצחון כפול על נמאן מבלארוס (0:1 בבית והערב 1:4 בחוץ). היא קבוצה די ותיקה בכדורגל הסלובני וקיימת 103 שנים, אבל לא ידעה הרבה הצלחות במהלך ההיסטוריה שלה וזכתה באליפות אחת בלבד - בעונת 2019/20.
את העונה שעברה סיימה במקום השני, מרחק שש נקודות מלובליאנה. בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס-ליג היא הדהימה את ויטוריה גימראייש הפורטוגלית עם הפסד 4:3 במשחק הראשון וניצחון 0:1 בגומלין (כולל 2:4 בפנדלים). הערב מול נמאן נהנתה מצמד של הכוכב הגדול שלה, לוקה בוביקאנץ.