בלתי נתפס: אחים בני 9 ו-11 הפכו לפורצים סדרתיים

השניים נתפסו השבוע בפעם השלישית בידי המשטרה בחשד שפרצו לרכב וגנבו ממנו טלפונים ניידים • לאחר סריקות נמצאו האחים ביער סמוך לצפת כשהטלפונים ברשותם • המשטרה לא יכולה לטפל בהם בהיבט הפלילי מפאת גילם הצעיר, שמתחת לרף הענישה הפלילית • שירותי הרווחה עורבו בנושא

הטלפונים הניידים שנתפסו. צילום: דוברות המשטרה

קריירה עבריינית יכולה להתחיל בגיל מוקדם? המקרה הבא מוכיח כי גם בגיל צעיר יכולים להתדרדר לפשע: ילדים מצפת בני תשע ואחד עשרה הפכו לפורצים סדרתיים, כשנעצרו השבוע בפעם השלישית בידי המשטרה בחשד שפרצו לרכב וגנבו ממנו טלפונים ניידים.

ביום שלישי השבוע התקבל בצהרים דיווח במשטרת צפת בידי אזרחים על שני ילדים שפרצו לרכב באחד הרחובות בעיר, גנבו ממנו עשרות טלפונים ניידים ונמלטו. במשטרה החלו בסריקות ומצאו את השניים ביער סמוך לצפת כשהטלפונים ברשותם.

השוטרים לא היו המומים כאשר מולם עמדו שני אחים תושבי העיר בני תשע ואחד עשרה, המוכרים להם אחרי שהשניים נעצרו בשנה האחרונה כבר פעמיים. הטלפונים הניידים הוחזרו לבעליהם, כמובן.

הטלפונים הניידים הוחזרו לבעליהם, צילום: דוברות המשטרה

את הקריירה העבריינית שלהם הם החלו בגיל 8, ו-10 בהתאמה. בהיסטוריה של השניים רשומה פריצה לבנק ממנו גנבו טאבלט. לפני מספר חודשים, ביחד עם חבר מהשכונה, השניים פרצו שוב לרכב, הפעם הם גנבו ממנו כרטיס אשראי. וניסו לקנות ב-15 שקלים ממתקים ושוקולד. המוכרת זיהתה כי משהו לא כשורה והזעיקה את המשטרה.

גם הפעם המשטרה לא יכולה לטפל בהם בהיבט הפלילי מפאת גילם הצעיר, שמתחת לרף הענישה הפלילית. ההורים של השניים הוזעקו לתחנת המשטרה ושירותי הרווחה עורבו בנושא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר