עם 1:1 מהמפגש הראשון בין השתיים בקפריסין, מכבי ת"א תארח הערב (חמישי, 20:00) את א.א.ק לארנקה ותנסה לעלות לשלב הפלייאוף בקונפרנס-ליג. המשחק הראשון, שהתאפיין בשליטה מוחלטת של הצהובים עם הרבה מאוד החמצות וסיום מאכזב שכלל שער שיוויון ופנדל שנהדף על ידי דניאל פרץ. בקבוצה של רובי קין יודעים שהם חייבים לנצח ושמדובר במשחק שיקבע רבות בנוגע להמשך העונה.
במכבי ת"א בונים על התמיכה של הקהל במשחק מול הקפריסאים, כאשר כל הכרטיסים למשחק הערב נחטפו ובלומפילד יהיה מלא עד 0 מקום. הצהובים מבינים היטב שהם קבוצה יותר טובה והכל תלוי בניצול מצבים. במשחק הראשון ערן זהבי, יונתן כהן ודור פרץ החמיצו לא פעם בצורה לא אופיינית.
1 צפייה בגלריה
מילסון
מילסון
יעמוד לראשונה לרשותו של רובי קין. מילסון
(צילום: מכבי ת"א )
הבשורות הטובות מגיעות מכיוונו של פליסיו מילסון, בו תולים הצהובים תקוות רבות. שחקן הכנף היה אמור לפתוח בהרכב מול הפועל באר-שבע עוד במפגש האירופיות במסגרת גביע הטוטו, אך מתח את השריר בחימום ומאז נעדר. כעת, הוא כשיר וצפוי לערוך בכורה בקבוצה של קין.
הצהובים חושבים קדימה בגזרת הרכש והחלו לבחון אופציות לחיזוק בעמדת הקישור, כאשר הקבוצה מחפשת קשר קדמי שיוכל לשחק באגף הימני. גם איתמר שבירו חלוצה של עירוני קריית שמוונה צפוי לחתום, אך צירופו אמור לתפוס תאוצה לאחר המשחק הערב.

פרץ יעזוב?

הדיבורים סביב עזיבה אפשרית של דניאל פרץ לבאיירן מינכן מלחיצות את מכבי ת"א. אם תגיע הצעה רשמית כזו יהיה קשה מאוד לסרב שכן מדובר בקבוצה בסדר גודל חסר תקדים לשחקן ישראלי, אך גם קיימת האפשרות שהוא יוחתם בבאיירן ויושאל לצהובים.
העזיבה הצפויה של ג'ורג'ה יובאנוביץ' לא הפתיעה אף אחד. החלוץ המצוין שיצא לבדיקות רפואיות בבאזל רצה לעזוב ולהתקדם מקצועית והצהובים לא יכלו לעמוד בדרכו. במכבי ת"א יצטרכו להסתדר בלעדיו, וללא קשר הוא לא היה כזה גורם משמעותי תחת רובי קין.