יום ראשון, 09.06.2024 שעה 18:46
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-29 33מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

ההתאחדות תוסיף 5 מיליון ש"ח בשנה לשופטים

ההתאחדות ו-ועד השופטים הגיעו להסכמות, במסגרתן נקבעו תוספות שכר משמעותיות. בוחבוט: "הבטחנו להביא שורה וקיימנו", זוארץ: "היה חשוב להגיע להסכם"

|
שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א ומכבי חיפה באים בטענות לגרינפלד (רדאד ג'בארה)

הסאגה הגיעה לסיומה: הושגו הסכמות בין ועד השופטים וההסתדרות הלאומית להתאחדות לכדורגל, במסגרתן נקבעו תוספות שכר משמעותיות בכל הליגות לכלל חברי איגוד השופטים, שיכנסו לתוקף החל מינואר 2024. עלות ההסכם בין הצדדים עד ל-31.12.2027, היא כ-20 מיליון שקלים, תוספת של 5 מיליון שקל לשנה. כזכור, ועד איגוד השופטים איים בשביתה שהייתה מונעת את פתיחת העונה בכדורגל הישראלי, זאת בשל אי שביעות הרצון מהשכר הנמוך ותנאי ההעסקה להם זכו השופטים לפני ההסכם, בעיקר בדרגים הנמוכים. 

משה בוחבוט, יו”ר ועד השופטים: ״הבטחנו להביא בשורה לשופטים וקיימנו. לאחר שהשלמנו את המשימה הראשונה העונה של שינוי תקנון המשמעת בנושא אלימות כלפי שופטים, היום אנחנו משלימים את משימת הדגל של הוועד המכהן עם הסכם חדש מול ההתאחדות לכדורגל. אני רוצה להודות לכל השותפים לדרך מההתאחדות לכדורגל ומשרד הספורט ולחברי הוועד שעבדו ימים ולילות להשגת הסכם קיבוצי שמשנה את תנאי ההעסקה של שופטי הכדורגל בישראל בצורה משמעותית לראשונה מזה עשרות שנים״. 

שינו זוארץ, יו״ר ההתאחדות לכדורגל: ״היה חשוב להגיע להסכם ארוך טווח שיבטיח אופק לצוותי השיפוט, יכולת אמיתית לגייס עתודה שיפוטית ושכר הגון למי שהם חלק כל כך משמעותי בענף. זה היה מו״מ שבו כל הצדדים רואים את הדברים באותו אופן, עובדים יחד כדי להגיע לסיכום ומכבדים זה את זה. אני מודה לשר התרבות והספורט על החשיבות שייחס לנושא ועל תרומתו לפתרון, לנציגי ההסתדרות הלאומית ולוועד השופטים. ההסכם יובא לאישור בישיבת הנהלת ההתאחדות ב-28 באוגוסט״.

יואב שמחי, יו״ר ההסתדרות הלאומית: ״אני מודה לצוותי המו״מ, לוועד השופטים, ליו״ר ההתאחדות שינו זוארץ ולשר הספורט מיקי זוהר על התערבותו ותוספת התקציב לטובת ההסכם. שופטי הכדורגל בישראל נמצאים בחזית הספורט ויש להעניק להם את הכלים והאמצעים על מנת להבטיח את שכרם, קידומם המקצועי וביטחונם לאור גילויי האלימות בעונה האחרונה״.

עם חתימת הסכם השכר הקיבוצי הסופי בין ועד איגוד השופטים לבין ההתאחדות לכדורגל, ברכו ראשי איגוד השופטים על הסיכומים החיוביים והיציאה לדרך חדשה וטובה, לכל הצדדים.

לדברי גיורא ענבר, יו"ר איגוד השופטים "מדובר בהסכם חשוב ומשמעותי, שיעשה צדק עם השופטות והשופטים שלנו, ויתקן עיוותים של שנים רבות. אני חשבתי ועודני חושב שהשופטים שלנו עושים עבודת קודש, בתנאים לא פשוטים, ומגיע להם לקבל שכר מתגמל והוגן על עבודתם הקשה והמקצועית. אני מודה ליו"ר הועד משה בוחבוט, ליו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ ולשר הספורט מיקי זוהר שהצליחו להגיע לעמק השווה ולפתור את המשבר. הסכם השכר הקיבוצי המשופר הוא צעד מבורך וראוי בכיוון הנכון!".

מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר, הוסיף: "במהלך כל המו"מ היה עלינו לעמוד בשתי משימות: האחת לתת מענה לדרישה הצודקת לשיפור תנאי השכר של השופטים/ות ועוזר/ות השופט, בעיקר לשופטי הליגות החובבניות ומחלקות הנוער, והשניה - להקפיד על אי פריצה של תקציב ההתאחדות לכדורגל. הבנת הוועד בראשותו של משה בוחבוט מחד לאיזון הנדרש ומאידך, רצונו של יו"ר ההתאחדות, מר שינו זוארץ, לבצע את התיקון המתבקש ובכך לגרום להעלאת רמת השיפוט בישראל ולהפוך את מקצוע השיפוט לאטרקטיבי בפני צעירות וצעירים, הביאה להסכמה החשובה ולעידן חדש באיגוד השופטים. המו"מ נוהל בכבוד הדדי, דיסקרטיות ובאופן המקצועי ביותר על ידי כל הצדדים, מה שסייע להשגת התוצאה המיוחלת.

“באופן אישי, אני מבקש להודות למנכ״ל ההתאחדות, מר ניב גולדשטיין, ולגזבר ההתאחדות מר דודי גיל שהיו חלק פעיל ומלא במו"מ וסייעו להוביל להסכם החשוב, למשה בוחבוט יו"ר הוועד ולירון קדוש חבר הוועד שללא עבודתם המאומצת וגישתם החיובית לא היינו מצליחים להגיע להסכם. לשר הספורט מר מיקי זוהר שסייע בפריצת הדרך. ליו"ר האיגוד, מר גיורא ענבר שגיבה וסייע, כמו תמיד, לאורך כל הדרך ובעיקר למר משה (שינו) זוארץ, יו״ר ההתאחדות, שבלעדיו לא היו הצדדים מגיעים להסכמה. שינו הוביל וחתר מרגע כניסתו לניהול האירוע לסיום מהיר וצודק. תודה לכולם ושיהיה לכולנו עונה טובה ומוצלחת”.

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */