תאונת ה"פגע וברח" בכביש 20: נעצר תושב הדרום בחשד למעורבות

נהג הטרקטור שעל פי החשד פגע ברכבו של זיו מסילתי בכביש איילון נעצר בשעות הצהריים • החשוד: תושב רהט בן 36 • עדת ראייה: "זה נראה כמו פיגוע, אני מאתמול לא מצליחה לתפקד"

רכבו של ההרוג זיו מסילתי בתאונה בכביש 20

הצעיר שנהרג אתמול בלילה (שלישי) בתאונת הפגע וברח בכביש 20 ליד מחלף חוף השרון הוא זיו מסילתי, בן 27 מנתניה.

לפי החשד, נהג טרקטור שיצא מאתר בנייה סמוך פגע ברכבו של מסילתי לא עצר לסייע ונמלט מהמקום. מסילתי נפצע באורח אנוש ומותו נקבע במקום.

תאונת דרכים קטלנית: משאית התנגשה בשני כלי רכב סמוך לכפר דניאל (ארכיון) | קרדיט: דוברות מד"א

במהלך הלילה איתרו חוקרי המשטרה את הטרקטור, שהוסתר באתר בנייה סמוך. על הטרקטור נמצאו סימני פגיעה התואמים לרכבו של מסילתי. בשעות הצהריים נעצר הנהג, תושב רהט בן 36. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

"היה בדרכו לבילוי עם חברים"

"הוא חגג לפני שבוע יום הולדת 27", סיפרה בעצב אחותו ליאן. "הוא היה בן אדם עם הלב הכי גדול שיש, חבר טוב וילד מדהים שתמיד מוקף בחברים. הוא היה בדרכו לבילוי עם חברים בתל אביב".

ליאן מספרת שעדת ראייה סיפרה לבני המשפחה כי לדעתה מדובר בפיגוע. "זה נראה כמו פיגוע", סיפרה ל"ישראל היום". "ראיתי את כל העובדים הערבים שעובדים שם צוחקים ומבסוטים על המוות שלו. הם גם אלו שהבריחו את הנהג. לדעתי זה פיגוע. אני מאתמול לא מצליחה לתפקד".

זיו מסילתי שנהרג בכביש 20, צילום: באדיבות המשפחה

מסילתי עסק בתחום האופנה. הוא הותיר אחריו הורים ושתי אחיות.

בוחני התנועה ממשיכים לאסוף ממצאים פורנזיים, עדויות ואמצעי תיעוד, ומפעילים אמצעים נוספים, כדי להשלים את החקירה ולהגיע למיצוי הדין עם הנהג הנמלט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר