רונה לי שמעון בווידוי מפתיע: "במשך חודשים הייתי בלתי נראית"

שופטת "רוקדים עם כוכבים" שיתפה את העוקבים שלה באינסטגרם על אירוע קשה וכואב שעברה בילדותה • "אני מניחה שרק מי שזה קרה לו יודע באמת איזה מקומות בנפש זה מחריב"

רונה־לי שמעון. צילום: מאיה באומל־בירגר

זה היה יום אחרי ל״ג בעומר. בכיתה ד׳", פתחה שופטת "רוקדים עם כוכבים" רונה לי שמעון את הטקסט בפוסט שליווה את הסרטון העוצמתי שחלקה היום (שלישי) עם 222 אלף עוקביה באינסטגרם ומגולל את סיפור החרם הכואב שעברה כילדה בבית הספר היסודי.

"באתי לבית הספר ואף אחד לא דיבר איתי יותר. כולם צחקו עלי. דיברו עלי מאחורי הגב. לאף אחד אסור היה לשחק איתי", המשיכה וסיפרה רוני לי, כשברקע היא רוקדת בדמעות לצלילי השיר "ילד מטריה" של עטרה אוריה ומשילה מעליה את הבגדים בדמעות כמו משילה תוך כדי גם את שכבות הרגש ונוגעת במעמקי הכאב.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Rona-lee Shimon (@ronalee_shimon)

"וככה, במשך חודשים הייתי בלתי נראית, חוץ מאלונה ילדת הפרחים שהייתה שם איתי. היא החזיקה לי את היד, הלב והראש כדי שלא אטבע. קשה לי לתאר במילים איך זה מרגיש כשמחרימים אותך. אני מניחה שרק מי שזה קרה לו יודע באמת איזה מקומות בנפש זה מחריב. אובדן תמימות, תחושת גלות ובדידות אין קץ. זה לא פוסט של הטפה", ביקשה להבהיר למרות נושאו הרגיש והנפיץ כל כך. "זה לא פוסט מתמסכן", הוסיפה. "בדמעות הללו מצאתי חלקים ממני. בדיוק בזכות זה התחלתי לשחק עם אבנים ופרחים וב-D&D (מבוכים ודרקונים). כל הרגשות האלו הפכו אותי למי שאני היום", שיתפה כיצד מצאה גם בסיטואציה הכואבת את הדרך למנף אותה לגדילה אישית והעצמה נפשית.

"הכישרון הזה של לעמוד לבד מול העולם הוא שנתן לי את האומץ ללכת לבד אחרי החלומות שלי. אז אם אתם רואים ילד שנשבר לו הלב מחרם, תגידו לו שיהיה בסדר, תדברו איתו תחבקו אותו חזק. תדעו שבכל מקום שנשבר משהו אחד, גדל משהו אחר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר