האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
תצא ביום שישי |
ארטמיס |
15.08.23 13:28 |
1 |
לא הגיוני אחרי ההשקעה האדירה ועם הצורך והדרישה הציבורית |
בהכ |
15.08.23 17:03 |
81 |
השיא הזה נשבר כל פעם מחדש |
ארטמיס |
15.08.23 17:04 |
82 |
למה לפתוח ביום שישי דווקא? |
טוק דוגרי |
15.08.23 13:29 |
2 |
כנראה למזער נזקים |
efi-elian |
15.08.23 13:29 |
3 |
נקווה שיהיה טוב ותורגש הקלה |
ינשוף |
15.08.23 13:31 |
6 |
כי מתקמצנים על החינם. |
A_G |
15.08.23 13:38 |
15 |
אל תתן להם רעיונית, לא נראה לי שטענה כזאת תתפוס |
עבד לעם קדוש |
15.08.23 13:40 |
18 |
תראה תגובה 5 , לא נתתי לאף אחד רעיונות |
טוק דוגרי |
15.08.23 13:41 |
20 |
פרט טריוויה. הכריזו על המדינה ביום שישי |
דוקטור ספין |
15.08.23 13:43 |
23 |
תרגולת. ביום עבודה רגיל יהיה בלאגן |
pingi |
15.08.23 14:41 |
43 |
הפך ללא אמין כשהזכירו את פתח תקווה בתור מקום אמיתי |
סתם עוד אחד |
15.08.23 13:30 |
4 |
כן, כעת ראיתי, זה לא יתפוס |
עבד לעם קדוש |
15.08.23 13:41 |
21 |
#תהיה מחאה של שוחרי הדמוקרטיה ותומכי נסיעת הרכבת בשבת כנגד טקס הפתיחה |
אקטואלי |
15.08.23 13:31 |
5 |
ידוע שרכבות הן סכנה לדמוקרטיה |
totoloto |
15.08.23 13:33 |
8 |
אם כבר, צריכה להיות מחאה של שומרי תורה ומצוות |
ארטמיס |
15.08.23 13:36 |
11 |
ככל שהם יותר מגזימים עם השטויות שלהם ככה פחות אנשים מזדהים איתם. אז אני מקווה שימשיכו להפגין עד הבחירות הבאות, ואחרי הבחירות הבאות שימשיכו |
totoloto |
15.08.23 13:38 |
16 |
אתה צודק |
ארטמיס |
15.08.23 13:40 |
19 |
דעתי האישית היא לא לתחבורה ציבורית בשבת, שכל עירייה תעשה מה שבא לה. יש מדינת יהודים אחת, עם שלא יודע את עברו ההוווה שלו דל ועתידו לוט בערפל |
totoloto |
15.08.23 13:43 |
24 |
מה זה קשור? החרדים הם צרכני התחבורה הציבורית מספר 1. הם מנצלים אותה ביום יום, אבל חילונים לא יכולים לנצל אותה בשבתות וחגים |
איציק2 |
15.08.23 15:42 |
52 |
אם אתה הבנת מה שכתבת אז סבבה כמה קונפליקטים מוזרים בתגובה אחת |
totoloto |
15.08.23 15:43 |
53 |
איזה קונפליקטים? תקרא עוד פעם אם לא הבנת. מאוד פשוט - החרדים מונעים מהחילונים לנצל את התחבורה הציבורית אבל בעצמם מנצלים אותה עד הסוף |
איציק2 |
15.08.23 15:44 |
54 |
אוקיי ואני לא חרדי ודעתי האישית היא נגד תחבורה ציבורית בשבת. זכותי לחשוב ככה או שאנחנו במשטרת מחשבות? |
totoloto |
15.08.23 15:45 |
55 |
אתה מחזיק רכב פרטי? |
איציק2 |
15.08.23 15:46 |
56 |
אני נוסע ברכבות ואוטובוסים 99 אחוז מזמני. |
totoloto |
15.08.23 15:48 |
58 |
ובאחוז הנוסף בשבתות וחגים אתה משתמש ברכב? אתה מתנייד בתחבורה ציבורית לא בגלל צורך אלא בגלל רצון או העדפה. כי זה יותר נוח וזהו. |
איציק2 |
15.08.23 15:53 |
61 |
כתבתי לך עם שאינו יודע את עברו ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל. אנחנו כאן רק בזכות התנ״ך. אחרת אנחנו כובשים שלא צריכים להיות כאן... |
totoloto |
15.08.23 15:56 |
62 |
איך זה קשור לנסיעה בשבת? הכבישים סגורים בשבת? אין מוניות בשבת? להזכירך מונית נחשבת תחבורה ציבורית, לשיטתך צריך לבטל גם אותה? |
איציק2 |
15.08.23 15:58 |
64 |
אני לא מגדיר איש עצמאי עם מונית שבוחר לעבוד כתחבורה ציבורית. אלא חברות אוטובוסים של המדינה. אולי נעשה ככה גם ביום השואה נפתח ברים וכל אחד |
totoloto |
15.08.23 15:59 |
66 |
אז ההגדרה שלך לא נכונה, כי מונית זאת תחבורה ציבורית, והיא נוסעת על נתיב תחבורה ציבורית מכוח היותה תחבורה ציבורית. |
איציק2 |
15.08.23 16:04 |
70 |
אמרתי לך אני ליברל, אני מגדיר מונית כלא תחבורה ציבורית בשביל לא להיכנס לאנשים ממש לחיים. |
totoloto |
15.08.23 16:06 |
72 |
אין הנחתום מעיד על עיסתו, מכיר את המשפט? ליברל אתה לא. הדעה שלך נקבעה לפי הנוחיות שלך. זה לא פוגע בך אז לא אכפת לך, אם היה פוגע בך במילימטר |
איציק2 |
15.08.23 16:10 |
76 |
זו הייתה בדיחה על הליברל לקחת את זה קשה |
totoloto |
15.08.23 16:12 |
77 |
זאת בדיוק הבעיה... אתה מקל ראש במשהו שמשפיע על החיים של אחרים, ולא אכפת לך מידת ההשפעה, העיקר שאתה לא נפגע מזה |
איציק2 |
15.08.23 16:13 |
78 |
אני מאמין בתנך ובמסורת, זה לא משהו פיזיקלי שאנחנו מתווכחים מי צודק ויש תשובה מוחלטת |
totoloto |
15.08.23 16:15 |
80 |
הוא לא נוסע בשבת |
פריווילגית |
15.08.23 16:07 |
73 |
בהחלט זכותך לחשוב ככה |
ארטמיס |
15.08.23 15:47 |
57 |
אוקיי וכשתהיה הצבעה זכותי להגיד לא בעזרת נבחרי הציבור שבחרתי |
totoloto |
15.08.23 15:48 |
59 |
שמע |
ארטמיס |
15.08.23 15:53 |
60 |
''חיה ותן לחיות''. כבודו רוצה לראות מה קורה בארצות הברית בגלל חיה ותן לחיות? מעל 100 מגדרים שונים. בזיזת חנויות. אין משטרה. אנרכיה אינסופית |
totoloto |
15.08.23 15:57 |
63 |
לא בטוח שהבנתי את הקשר לתחב''צ בשבת |
ארטמיס |
15.08.23 15:59 |
65 |
אני חושב אין דבר כזה חיה ותן לחיות. אלא יש דברים שצריכים להיות אסורים בכללי בלי קשר לשבת. כמו למשל טיפולים הורמונליים לילדים קטינים |
totoloto |
15.08.23 16:01 |
67 |
ואין ''חיה ותן לחיות'' ממדינות אחרות שמצליח? מה הקשר לתחב''צ? חחח |
SomeonElse |
15.08.23 16:01 |
68 |
דיברתי על המשפט בכללי בהמשך התגובות שלי, בלי קשר לתחבורה ציבורית. אמרתי שלכל אחד יש זכות הצבעה בנושא ולכן אני בוחר באנשים שאני חושב |
totoloto |
15.08.23 16:07 |
74 |
ישראל היא ביתו הלאומי של העם היהודי, תציץ במגילת העצמאות |
Drop |
15.08.23 18:42 |
84 |
$🚂🚂$ |
אלף כרמל |
15.08.23 16:06 |
71 |
מי שחוסם את קפלן על בסיס שבועי קבוע שלא יתלונן על שבת |
מזל דלי |
15.08.23 20:23 |
86 |
בהצלחה ובשעה טובה |
pilot |
15.08.23 13:33 |
7 |
אגיע במיוחד מהדרום הקר והמנוכר כדי לחזות בפלא הגדול הזה שהגיע למדינה ולסוע עליו בעצמי |
ultrasouth |
15.08.23 13:34 |
9 |
כבר בשנות ה70 חברה צרפתית הציעה לשימון פרס שר התחבורה דאז להקים מטרו על חשבונה תמורת זכיון ארוך טווח |
טוק דוגרי |
15.08.23 13:36 |
12 |
מתקזז עם ההחלטה להקים כור גרעיני נראה לי. אבל כן החלטה גרועה מאוד שלו |
קרלוס |
15.08.23 13:49 |
28 |
זה יחשב קו בינלאומי? |
שונרי |
15.08.23 13:34 |
10 |
מתי ידרשו מנשים לשבת ברכבת מאחורה? |
dilbert |
15.08.23 13:36 |
13 |
שואל בשביל חבר: איך מתנהלת ישיבת נשים ברכבת הקלה בירושלים? |
חכם ציון |
15.08.23 13:40 |
17 |
למה לבלבל עם עובדות |
Moshe |
15.08.23 14:09 |
36 |
מההתחלה |
ורד הרים |
15.08.23 13:46 |
26 |
מאיזה קרון זה נחשב ''מאחורה''? |
המצליף מבגדד |
15.08.23 13:49 |
27 |
איך מעבירים את הקרון האחורי לצד השני של הרכבת כשהיא משנה כיוון? |
הגלוי |
15.08.23 16:02 |
69 |
מבאס שמרכבת קלה שלא תוריד ממש מהעומס בכביש עושים כל כך הרבה רעש |
צפוני 32 |
15.08.23 13:36 |
14 |
השינוי יורגש כאשר רשת הרכבות תתרחב |
חכם ציון |
15.08.23 13:43 |
22 |
להגיע מבת ים לפתח תקווה ב80 דקות אני יכול לעשות עם אוטו, וכנראה בפחות זמן.. |
SomeonElse |
15.08.23 13:45 |
25 |
80 דקות? |
Whereismymind |
15.08.23 13:54 |
32 |
נראה שזה 75 דקות וגם זה מקצה לקצה |
Denali |
15.08.23 13:56 |
33 |
זה רק להמחשה.. |
SomeonElse |
15.08.23 14:32 |
41 |
אתה ממשיך להתעלם מכך שיש גם 12 תחנות תת קרקעיות במרחק של קילומטר אחת מהשנייה בין תל אביב לפתח תקווה |
Denali |
15.08.23 14:35 |
42 |
מה קשור להתעלם? שעה ועשרים מקצה של בת ים לקצה של פתח תקוה? אם היו רוצים שהרכבת הזאת תהיה חיובית, היו עושים את כולה תת קרקעית |
SomeonElse |
15.08.23 15:01 |
50 |
עם סוס ועגלה תגיע מהר יותר . |
ציני |
15.08.23 16:10 |
75 |
א. יש שכונות שלמות ללא אף תחנה בתוכן, ואני מדבר על המפות שכוללות את 3 קוי הרכבת הקלה וקוי המטרו (לפי התוכניות העדכניות). |
A_G |
15.08.23 13:53 |
31 |
סוף סוף יהיה ניתן לצאת מפ״ת לכביש 4 בפיות פקקים |
Denali |
15.08.23 13:51 |
29 |
פשע ושחיתות מדרגה ראשונה לתת לחברת |
vrs |
15.08.23 13:52 |
30 |
חובה חברה מיפן או גרמניה |
ינשוף |
15.08.23 14:07 |
35 |
עדיף להביא חברה ממשלתית מאפריקה שתבנה לנו |
vrs |
15.08.23 14:09 |
37 |
סופסוףףףףףף |
Mrs M |
15.08.23 13:56 |
34 |
בושה ! בושה ! |
ברנש |
15.08.23 14:16 |
38 |
השיר הזה מתבקש כאן |
ביריון |
15.08.23 14:16 |
39 |
בג''ץ אישר? |
אור12 |
15.08.23 14:26 |
40 |
מישהו פה יודע אם היא נפתחת גם במוצ״ש? ( חצי גמר במושבה..) |
איזי מהחונטה |
15.08.23 14:44 |
44 |
יש כאן את לוחות הזמנים ושעות הפעילות: |
חדשטח |
15.08.23 14:49 |
45 |
תודה! מצחיק שפותחים במוצ״ש לשעה אחת בלבד |
איזי מהחונטה |
15.08.23 14:57 |
48 |
אני מסכים איתך. בנוסף לדעתי הרכבת צריכה לפעול 24 שעות ביממה 6 ימים בשבוע לא כולל שבתות וחגים |
חדשטח |
15.08.23 18:05 |
83 |
בשעה טובה ובהצלחה! |
me אני |
15.08.23 14:50 |
46 |
אכן |
חדשטח |
15.08.23 20:01 |
85 |
הפרוייקט הכי חשוב בתולדות מדינת ישראל. הקו זה נחמד אבל בסוף רק שילוב של כל הקווים עם המטרוים (m1,m2,m3) |
הסוכן |
15.08.23 14:53 |
47 |
חוסך כסף ב8₪ להףנסיעה? לא בטוח. מקצר רת הדרך? בוודאות לא. עושים הכל כדי שהמשפחה לא תזניח את הפריווט |
SomeonElse |
15.08.23 14:59 |
49 |
המטרו על הנייר, יקח לפחות עוד 10 שנים . גם הרכבת הקלה האדומה תקל מאוד |
pingi |
15.08.23 15:08 |
51 |
מקווה שהנהלת הדנקל |
ציני |
15.08.23 16:15 |
79 |
הבעיה ברכבת הקלה... ⚠️ מוטמע ⚠️ |
ilanka |
15.08.23 20:37 |
87 |
חבר מתאריך 15.8.23
126 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ותעצור בשבת?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.17
2164 הודעות, 36 מדרגים, מינוס 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
תעבוד 24/7 או שיישבר עוד שיא זמני של טמטום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.8.23
126 הודעות
בתגובה להודעה מספר 81
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
36468 הודעות, 231 מדרגים, 445 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הרי זה ייסגר מוקדם אחה"צ וכל האכלני ראסים יתחילו עם זה שזה לא עובד בשבת ומדינת הלכה והלכה המדינה ויורדים לברלין ולא יודע מה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.09
8893 הודעות, 69 מדרגים, 123 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
אם יהיו תקלות. כמה שפחות לקוחות ייפגעו מתקלות אלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.6.14
10072 הודעות, 54 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
44580 הודעות, 148 מדרגים, 230 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
66979 הודעות, 251 מדרגים, 446 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
36468 הודעות, 231 מדרגים, 445 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.11
21768 הודעות, 108 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
24270 הודעות, 48 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
24658 הודעות, 164 מדרגים, 325 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
66979 הודעות, 251 מדרגים, 446 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
83853 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 15.08.23 בשעה 13:38 בברכה, אקטואלי
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
32242 הודעות, 225 מדרגים, 435 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.8.23
126 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
הרי רכבות הן סכנה לעם היהודי, לא כך?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
32242 הודעות, 225 מדרגים, 435 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
להפגין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.8.23
126 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
אבל בלי שום קשר צריך לשים סוף לכפייה הדתית. למה שהרכבת לא תיסע בשבת?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
32242 הודעות, 225 מדרגים, 435 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
אפשר לראות מה קורה בכל מדינות אירופה ששכחו את הדת שלהן, כנסיות מפוארות הפכו למסגדים ענקיים. מסוכן להיות נוצרי בשכונות מסוימות באירופה....
אז לא אסכים איתך על הסיפא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1849 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
אם הדתיים היו צריכים תחבורה ציבורית בשבתות וחגים הם היו מרימים את המדינה על טיל כדי לגרום לזה לקרות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
32242 הודעות, 225 מדרגים, 435 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1849 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
אין שום סיבה שזה יקרה, ולא קשור להיסטוריה היהודית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
32242 הודעות, 225 מדרגים, 435 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1849 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
32242 הודעות, 225 מדרגים, 435 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1849 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
גם אני מחזיק רכב ולא נכנס לתל אביב עם אחד. אני מגיע לתל אביב עם תחבורה ציבורית ומתנייד בקורקינט. לא בגלל שאני חייב - בגלל שאני רוצה. הדרכים זוועה ואני מעדיף לא לשרוף את הזמן שלי בכביש.
אבל נערים לא צריכים לקחת כסף מההורים שלהם ולהתנייד עם מוניות בסופי שבוע, ולא צריכים לנהוג אחרי ששתו כדי לחסוך כסף. המדינה לא מאפשרת תחרות למוניות, ולא מאפשרת תחבורה ציבורית.
באופן כללי כשאתה מנסה למנוע מאחרים לחיות את החיים שלהם אתה צריך להיות זה שנותן את ההסבר ההגיוני למה אתה מונע מהם משהו. מאותם אנשים שאין להם את היכולת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
32242 הודעות, 225 מדרגים, 435 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
ואם נאבד את הקשר עם התנך, אז אנחנו לא אמורים להיות כאן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1849 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
32242 הודעות, 225 מדרגים, 435 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
יחליט אם הוא רוצה לחגוג את יום השואה או להיות שותף בזכר יום השואה. אתה יודע כמו שעשו בתשעה באב...
יש דברים שהם טאבו. אני מגדיר את השבת ככה. אתה מגדיר אחרת וזו זכותך המלאה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1849 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
תרגיל מחשבתי - תאר לעצמך שהמדינה הייתה מקנה את היכולת לשימוש בתחבורה ציבורית רק למי שאין בבעלותו רכב. האם היית מוותר על אחזקת רכב או שהיית מתנייד עם רכב? היית מוכן לוותר על האפשרות לסוע בשבתות וחגים או שהיית מוכן לשרוף שעות כל יום על הכביש כדי שתהיה לך האפשרות לסוע בשבתות וחגים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
32242 הודעות, 225 מדרגים, 435 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1849 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
היית משנה את דעתך. מזכיר לי את המפקד שהיה לי בצבא - היינו בפתיחת ציר ועצמנו עיניים, הוא צעק עליינו להתיישר ולפתוח עיניים, בשורה התחתונה אחרי חצי שעה ברכב הבנאדם נרדם וגם אנחנו. הוא היה גבר כשהיה לו נוח, אבל הפך להיות סמרטוט כשזה הפריע לו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
32242 הודעות, 225 מדרגים, 435 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1849 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
32242 הודעות, 225 מדרגים, 435 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.20
12232 הודעות
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.8.23
126 הודעות
בתגובה להודעה מספר 55
אבל אין לך זכות לכפות על אחרים מתי הם נוסעים ומתי לא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
32242 הודעות, 225 מדרגים, 435 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.8.23
126 הודעות
בתגובה להודעה מספר 59
הגישה הליברלית שאני מאמין בה, אם לסכם במשפט אחד שבטח כבר שמעת, זה "חיה ותן לחיות".
זכותך המלאה לשבות מכל מלאכתך בשבת.
אין לך זכות לכפות על האחר לשבות ממלאכתו בשבת. זה לא לגיטימי להתערב כך באמונתו של האחר.
זה שבמדינת ישראל זה משום מה נחשב ללגיטימי - זה כבר עניין אחר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
32242 הודעות, 225 מדרגים, 435 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.8.23
126 הודעות
בתגובה להודעה מספר 63
אבל זכותך לחשוב ככה 🙃
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
32242 הודעות, 225 מדרגים, 435 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
אבל זו דוגמה קיצונית ולא רלוונטית. אז חיה ותן לחיות זה משפט יפה אבל עם אלפי כוכביות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
12210 הודעות, 49 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
32242 הודעות, 225 מדרגים, 435 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
שייצגו אותי הכי טוב שאפשר מכל הרשימות הקיימות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.6.23
86 הודעות
בתגובה להודעה מספר 52
למדינה צביון יהודי וכך זה יישאר
אני חילוני ואתאיסט אך גם ציוני ויהודי ואני שמח שאין תחב"צ בשבת (ברוב המקומות) אף על פי שאני משתמש בתחב"צ לעתים תכופות ולא שמתי על עצמי שום מניעה אמונית או דתית שמונעת ממני להשתמש בה בשבת. ואני מרגיש גאווה שאין תחב"צ בשבת, אפילו שאם הייתה, כנראה שהייתי משתמש בה.
זה לא כזה מסובך להבנה...
רוצים תחב"צ בשבת סעו לברלין, לא הבנתי מה הבעיה?
סעו לסוריה...
במדינת ישראל, ביתו הלאומי של העם היהודי - כך זה צריך להישאר. רוצים דמוקרטיות ליברליות, יש ימבה כאלה בכל רחבי העולם - מוזמנים להגר לאחת מהן
זו מדינה ייחודית ומיוחדת, אין עוד לאום שהוא גם דת. במדינה הזו הפרדת הדת מהמדינה שונה לחלוטין מאשר במדינות אחרות ולא יכולה לעולם להתבצע
גם הגדולים שבמפא"יניקים הבינו את זה היטב ב48' ומשום מה אתם, הנכדים שלהם - הספקתם לשכוח
לא היינו נמצאים כאן, במקום הזה אלמלא יהודים דתיים שימרו בקנאות את הדת היהודית והמשיכו לערוג לציון במשך אלפיים שנה
אם הם היו כמוכם, הם היו נטמעים תוך דור שניים ונהיים צרפתים, פולנים, מרוקאים או מה שלא יהיה אבל אלה מהם ששמרו על הלהבה, הביאו אותנו עד הלום. בלעדיהם לא היית פה, לא היית מדבר בשפה הזו כי אלמלא הדת לא היה נשאר עם "יהודי"
אין שום חובה על אף אחד להאמין בדת או בעיקריה (אני לא מאמין למשל) אבל מוסדות המדינה, הנוף הציבורי שלה והצביון שלה חייבים להישאר ציונים ויהודיים - זהו סלע קיומנו במקום הזה, וזה אמור לחילוני, דתי או חרדי כאחד. רק לאנטיציונים זה לא ברור...
וזה אומר בין השאר, שרק במדינה הזו מכל מדינות העולם - אין תחב"צ בשבת
במקום לשמוח מכך, אתם מנסים להילחם בזה בבורותכם
אז מה אתם עושים פה בכלל? סעו ללפלנד, סעו במזחלות ציבוריות מכניסת השבת ועד צאתה, הלוך חזור עד תתרצה נפשכם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.19
15995 הודעות, 55 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
50368 הודעות, 150 מדרגים, 288 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
כל אחד והשבת שלו זוכרים את גשר יהודית וליברמן אז קפלן טלו רכבת מבין עיניכם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.12
10346 הודעות, 55 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נקווה שיוריד מעט את העומסים באזור המרכז.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.16
5376 הודעות, 41 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כמה רעש על כלי תחבורה נפוץ בכל העולם כבר שנים
זה מצחיק ועצוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
36468 הודעות, 231 מדרגים, 445 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
שימון החוכמולוג השיב להם : אנחנו נסתדר לבד...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.17
21357 הודעות, 83 מדרגים, 112 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
9062 הודעות, 34 מדרגים, 55 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שהרי החריגו את פתח תקווה מישראל…
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.02
46724 הודעות, 297 מדרגים, 147 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.3.08
4831 הודעות, 32 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
5567 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.17
9374 הודעות, 48 מדרגים, 93 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
הגברים בפנים
הנשים תלויות בחוץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.18
372 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.3.22
130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 27
🙃
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.16
8727 הודעות, 174 מדרגים, 323 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כי זה מה שיש לנו במדינה. הזנחה של שנים על גבי שנים.
חייבים מטרו בגוש דן, כמה שיותר מהר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.3.08
4831 הודעות, 32 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
אם לכל תושב תהיה תחנה קרובה לביתו (עד 500מ') אנשים יעדיפו להשתמש ברכבת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
12210 הודעות, 49 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
המדינה ממש לא דוחפת לשימוש ברכבת, נהפוכו. רק לשם "הנה, עשינו".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
17643 הודעות, 144 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
לך ברגל עדיף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.23
360 הודעות
בתגובה להודעה מספר 25
מזל שרוב האנשים יעשו נסיעה גם מבת ים לתל אביב או מפתח תקווה לרמת גן או כל תחנה אחרת שהיא לא המקרה הקיצוני ביותר שציינת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
12210 הודעות
בתגובה להודעה מספר 33
כל 500-600 מטר תחנה, אין עדיפות ברמזורים... וקיבלת תמונה עגומה "לאלטרנטיבה".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.23
360 הודעות
בתגובה להודעה מספר 41
משום מה אתה מחפש להציג את הדברים השליליים כאילו שלא קיימים גם חיוביים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
12210 הודעות
בתגובה להודעה מספר 42
יכולה להסיע כמות גדולה יותר דל אנשים (גם בגודל הקרונות וגם בתדירות), אין רמזורים/צמתים לא פנויים וכד' שעלולים לעכב, ושלא נדבר על כמות התחנות שתגרום לעצירה כל רגע ודודלי.
מה החיובי פה? תאיר את עיניי..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.08
18381 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
על המדרכה .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
44580 הודעות, 148 מדרגים, 230 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
ב. התכנון לקוי, ניסו לעשות הכלאה בין מערכת תבחורה אורבנית ובין מערכת תחבורה מטרופוליטנית.
ג. רכבת קלה, לבדה, גם בפריסה מלאה, לא מדגדגת את קצה הביקוש. חובה לזכור את שני ההבדלים העיקריים בין רכבת קלה למטרו:
1. קיבולת. רכבת קלה נושאת כ-450 נוסעים, רכבת תחתית יכולה לשאת כ-1800 נוסעים.
2. הפרדה מפלסית לכל אורך המסלול. לרכבת תחתית יש מסלול יעודי ללא אף גורם אחר לאורך כל המסלול, מה שמאפשר לוח זמנים צפוף יותר (תדירות גבוהה יותר) ומדויק יותר (פחות עיכובים/איחורים). רכבת קלה, גם לאחר מתן עדיפות ברמזורים, תלויה בתוואי המשותף, לרבות עיכובים עקב נהגים שנכנסו לצומת לא פנוי, תקלה ברמזורים וכו׳.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.23
360 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
10919 הודעות, 70 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נתע עוד אפילו פרויקט אחד כזה!!!
חברה ממשלתית פח שמפוצצות במינויים פוליטיים רקובים.
החשכל חייב לקחת להם כל מכרז ולפרסם מכרז בינלאומי לתשתיות שלנו. חברה רקובה עם 10000 שנות עיכוב בפרויקט קטן במונחים של רכבות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.6.14
10072 הודעות, 54 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
וגם שר תחבורה לא מהארץ
וגם ראש ממשלה
תכל'ס גם את העם אפשר להחליף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
10919 הודעות, 70 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
ולא חברה ישראלית ממשלתית, דרך ארץ(פרטית) בנו את כביש 6 (את רובו) תוך 3 שנים רק לשם השוואה, המכרז של הרכבת הקלה יצא 2003 וסיימנו היום, באמת שזה מביך, מזל של הייטק בישראל אין קשר לממשלת היהודים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.7.19
2621 הודעות, 43 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.09
2942 הודעות, 27 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
113261 הודעות, 386 מדרגים, 606 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.12.08
9008 הודעות, 47 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ניתן להפעיל את הרכבת לפני אישור הדיקטטורים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
57058 הודעות, 156 מדרגים, 233 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.08
31874 הודעות, 144 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
https://www.dankal.co.il/%d7%a9%d7%a2%d7%95%d7%aa-%d7%a4%d7%a2%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%96%d7%9e%d7%a0%d7%99%d7%9d/
לגבי מוצ״ש הקרוב, אין לי מושג. אתה יכול אולי להתקשר למוקד המידע שלהם כדי לוודא:
*9943
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
57058 הודעות, 156 מדרגים, 233 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.08
31874 הודעות, 144 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
42717 הודעות, 462 מדרגים, 917 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.08
31874 הודעות, 144 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.16
6233 הודעות, 46 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יתן את המובן מאליו וישים אותנו כמו כל מדינה אירופאית מתוקנת עם מילוני אנשים שמתניידים בתחבורה הציבורית בדיוק כמו בלונדון, ני יורק ופריז.
צריך לעשות הכל אבל הכל כדי שזה יקרה ללא דיחוי נוסף. זה גיים צ׳אנגר. זה הופך את הפריפריה למרכז, משחרר לאנשים שעות ביום של עמידה בפקקים, תורם לסביבה, מקל על הלחץ והסטרס, חוסך בכסף (לא יצטרכו כל משפחה 3 מכוניות...)
אין הרבה מקרים שבהם דבר אחד (גדול כן, זה לא דבר של מה בכך) יכול לפתור שלל בעיות.
מה שאתם רואים כן זה התוצר הסופי - בשישי מתחיל רק החלק האדום שכאן:
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
12210 הודעות, 49 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
24270 הודעות, 48 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
להגיע בתוך המרכז בין 5-6 ערים מרכזים בלי להטלטל אצל נהגי אוטובוס שחושבים שמהיר ועצבני זה דרך חיים. הרבה אנשים יעלו על אוטובוס וירדו בג'בוטינסקי לכיון מרכז תל אביב .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.08
18381 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גייסה גם "פושרים" לשעות העומס .
"פושר" - עובד שדוחף את הנוסעים פנימה כדי שהדלתות תסגרנה ( כמו בטוקיו בשעות העומס )
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
131661 הודעות, 300 מדרגים, 494 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד